Belarus traktorid.

Kui koormusega ikka üle 1 on siis käib veel aga hea ei ole enam.
Kui vene õli ka sees siis seda on partiidena ka väga erinevaid.
Üks on vedel nagu hüdroõli teine aga ilmselgelt paksem ja hangub juba -8 juures.
Kui pole plaanis remontida lähemal ajal ma paneks 10w50 sisse ja ilmselt oleks ka surve pool baari parem just eriti kuumalt.
T-25 tõstis see liigutus igatahes õlirõhu 1 pealt 3 peale ja mootor käis märksa vaiksemalt ning tagumikutunde järgi oli kuuma mootoriga jõudu ka rohkem.
Vasta

Kipun ka arvama, et kole vedel õli sees. Russil tavaline asi et külmalt õlisurve kõrgem ja soojalt langeb üsna palju. 
Vasta

Tsentrifuugil olev rõhuklapp vms moodi seda nimetatakse, minul on sellega probleeme olnud.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(07-05-2015, 22:12 PM)hillar2 Kirjutas:  Kui peale õlivahetust ja tsentrifuugi puhastamist sama jama siis ei ela ei sure, aga midagi tahab vahetust.

+1.

Rõhuklappi võib muidugi kiigata, kuna see on ilmselt lihtsaim. Aga harva seal otse viga on. Enamasti putkab õli minema liugelaagreist või nigelast õlipumbast.
Vasta

(08-05-2015, 08:41 AM)v6sa Kirjutas:  
(07-05-2015, 22:12 PM)hillar2 Kirjutas:  Kui peale õlivahetust ja tsentrifuugi puhastamist sama jama siis ei ela ei sure, aga midagi tahab vahetust.

+1.

Rõhuklappi võib muidugi kiigata, kuna see on ilmselt lihtsaim. Aga harva seal otse viga on. Enamasti putkab õli minema liugelaagreist või nigelast õlipumbast.

Mina soovitaks siiski alustada justnimelt sellest klapist. Mina aastaid tagasi alustasin ka saalede vahetusest, tulemus puudus, siis vahetasin õlipumba, tulemus puudus ja kui  tsentrifuugil oleva klapi vahetasin (õigupoolest panin uuemat tüüpi tsentrifuugi peale, sest mul oli mingi vanemat sorti asi), siis oli kohe õlirõhk külmalt 4 peal, soojallt 2-3 vahel ja on seda siiani.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

    Mina jätaks õlipumba viimaseks variandiks. Omadest kogemustest; 80-date algul ostis esivanem kapitaali mineva 52, mill moel see on omaette teema. Aga oli siis õlisurve 3 bar ja oli 15 aastat hiljem, kui traktor läks väljavahetusse, oli samuti õlisurve sama, isegi mootori õli temperatuur ei avaldanud mingit mõju ( kuna masi oli üks väheseid piirkonnas, siis töötunde tuli aastas korralikult ). Teadagi on tsentrifuug tüüsidega, aga isegi see ei avaldanud mõju.
    240-e õlipump annab 2300 p/min 36 l/min vasturõhul 7bar .Pumba liitepinnad peavad olema lihvitud- kui ei ole, siis ka pump ei arenda vajalikku tootlikust.  Kaasaja kvaliteet on nagu on. Õli peab olema vene standardi järgi talve М8Г2 (  SAE 20 ), suvel М10Г2  ( SAE 30 ).
  Kaitseklapp enne tsentrifuugi on reguleeritud rõhule 6,5... 7 bar. Ülevooluklapi reguleering 2... 3 bar.
Mina esmalt prooviks panna sobiva õli. Kui probleem ei lahene läheks järjest edasi mööda klappe pumba poole.
Vasta

Ma nüüd ei panusta selle variandi peale, aga siiski jagan kogemust. Mingaieg russile hoolet tehes suutsin valesid töövõtteid kasutades ära mõrastada tsentrifuugi tööorgani. Ehk siis see huijoovina, mis seal sees tsentrifuugib ja mille sisemisele seinale kogu see paks mant koguneb, mis mõnel masinal on olnud kahe cm paksune. See selleks. Aga peale selle mõrase detaili tagasipanekut oli õlisurve ikka kuradi madal. Ma ei tea, kuidas see õlisurvet mõjutab, aga enne õlivahetust oli kõik täitsa normis. Esialgu arvasin, et viga on kuskil manomeetrisse jooksvas torustikus, et õlivahetusega tõmbas ehk mingi kräpi kuskilt lahti ja ummistas miskit ära. Aga see töötas korralikult. Ja siis sai tsentrifugaali tööorgan teise vastu vahetatud ja surve nagu naksti normaalsuse piirides tagasi. Lihtsalt jagan kogemust, ehk kellegil peaks selline juhus tekkima. 

Almost Again
Vasta

(08-05-2015, 13:42 PM)Necro Kirjutas:   Mingaieg russile hoolet tehes suutsin valesid töövõtteid kasutades ära mõrastada tsentrifuugi tööorgani.

tsentrifuugi ei maksa jah kruustangide vahel pigistada... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Üldhariv küsimus: Millises asendis/augus rippsüsteemi kesktõmmitsa traktori poolne kinnitus olema peaks? Mida all pool on, seda rohkem muudab tõstes nurka. Mis on hea, sest siis ei pea niipalju tõstma ja geomeetria aitab kaasa.  Kusagilt välismaa traktori manuaalist lugesid, et mida raskem asi, seda ülevalpool peab olema. Väga raske agregaadi puhul on mul küll vahel tunne, et kohe rebib tagasilla küljest tüki välja. Mis sellest arvatakse?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

See on mehhaaniline haardekaalu suurendi.Mida allpool,seda rohkem surub tagarattaid maha.
Vasta

Ise panin tähele täna et russil tööle pannes küll oli siukest valget suitsu.. Tööd tehes kadus ära ja pausi ajal tühikäigule tiksuma ja uuesti taoline õrnalt sinakasvalge suits, tea kas kõrgsurvepump nöögib või siis pihustid jamavad..
Vasta

Pump ja pihustid vast ikka korras, pigem kas klapisääred hakkavad otsa saama või õlirõngad ära... Oletan et tegu suht sissetöötand masinaga?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(09-05-2015, 00:22 AM)vanaain Kirjutas:  See on mehhaaniline haardekaalu suurendi.Mida allpool,seda rohkem surub tagarattaid maha.

Sedapidi toimib siis, kui riist on tagant toetatud või töötamisel surub muul põhjusel ülemist tõmmitsat. Kui riist tõmbab, siis seda efekti ei ole. Üldiselt kõik lohisevad ja tagarattaga asjad suruvad täitsa tuntavalt küll Cool

Geomeetria muutub ka. Mõne atribuudi puhul (väetiselaotur, ripp-prits vms kõrge priboor) võib tekkida vajadus tõmmitsat tõsta klihtsalt seepärast, et tööasendis õige nurga all olev seade ülestõstmisel kabiini pihta ei kalduks. Sõltub asjaoludestWink
Vasta

(09-05-2015, 06:43 AM)mlsluik Kirjutas:  Pump ja pihustid vast ikka korras, pigem kas klapisääred hakkavad otsa saama või õlirõngad ära... Oletan et tegu suht sissetöötand masinaga?

Kui mu teemale, siis ammu sissetöödanud, vene tehnika ikka Rolleyes   Peab pihustid üle vaatama, õlisurve on ka nihu, külma mootoriga pm juba 1bar, ei vea gaasi andes 1,5ni äragi. Peab uurima ja puurima, et mis viga Toungue
Vasta

(09-05-2015, 15:23 PM)Matuu Kirjutas:     Peab pihustid üle vaatama, õlisurve on ka nihu, külma mootoriga pm juba 1bar, ei vea gaasi andes 1,5ni äragi. Peab uurima ja puurima, et mis viga Toungue

Ebola vast...  

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(09-05-2015, 21:29 PM)mlsluik Kirjutas:  
(09-05-2015, 15:23 PM)Matuu Kirjutas:     Peab pihustid üle vaatama, õlisurve on ka nihu, külma mootoriga pm juba 1bar, ei vea gaasi andes 1,5ni äragi. Peab uurima ja puurima, et mis viga Toungue

Ebola vast...  

Ebola all võin kahtlustada et õlipump väsinud äkki Wink Veel peab see masin toimetama, kevadtööd ees, ei tohi alla anda..
Vasta

Mul 2002 aasta MTZ 1025, sellel oli ostes (nii umbes 5a tagasi) sama jama, et soojalt oli õlisurve isegi alla 1, tuli läks juba põlema. Gaasi andes tõusis normaalseni. Minu omal oli madala õlisurve põhjuseks õlistentrifuugi kulumine, ehk siis see kopsik logises tuntavalt võlli otsas. Kui poest uue tõin ja ära vahetasin oli rõhk normis ja on siiani. Kuigi jah, sooja mootoriga ja tühikäigul kipub ka mul 1-1,5 baari peale kukkuma, aga see tundub uuemate russide ehitusviga olema. Uus võll maksis mingi 240 krooni (see oli veel vana hea krooni aeg Smile  )
Vasta

Oh, seda õlistentrifuuki vaatama, sest nagu aru sain, et kui viimati uus õli sisse pandi, siis seda ei puhastatudki ära Wink
Vasta

Mul ei ole kahjuks pilti, aga sinna tsentrifuugi asemele saab soetada mingi teatud raha eest uuema tüübi jala. Ja sellega saab ära kaotada tsentrifuugi. Ehk siis selle uuema jala külge käib tavaline õlifilter. Aasta tagasi, kui ühe vana 82-e garreti turbo vahetasin TKR-i vastu, siis toodi miskipärast uus tsentrifuugi jalg. Toodi terve kastitäis juppe. Ehk siis terve TKR turbo komplekt, koos kollektorite, lõdvikute, turbo ja muu vajalikuga. Jalalt keerad naksti vana filtri minema, uue tihendi teed värske õliga kokku, et libedam oleks ja keerad uue peale. Ja naksti. Ongi tehtud. Mitte, et tsentrifuugi puhastamine mingi räigelt raske töö oleks, vastupidi. Vahest lääne masinate vahelt aega jääb ja mõnel russil vaja hooldust teha, siis saab korralikult tegutseda Big Grin 
Aga jah, see tsentrifuug kogub seda manti korralikult. Oli kord selline juhus, kus tsentrifuugi lahti võttes avastasin, et sinna oli miskine 2cm paksune kiht seda "musta kulda" akumuleerunud. Eks neid juhuseid ole igasuguseid. 

Garreti föönist pilt ka. Turbiin oli kinni jooksnud. Tulin kevade alguses tööle tagasi ja öeldi, et vaata, mis turbol viga. Noh jah. Jõudu pole ja häälitseb kahtlaselt. Sai siis lahti võetud ja oh imet. Turbiin ei liigu. Päris korralikult oli kinni. Ja siis toodi TKR-i komplekt. Pärast laost avastati, et tutikas garret on kuskil taga riiulis seismas ja oleks saanud lihtsalt teise peale visata ja korras. Aga vähemalt sain masina turbotamisest mingit kaudset aimu. Sest reaalselt need lõdvikud ja kollektorid tahtsid siit-sealt kohendamist. Torustikud väänamist jne. Mis sest, et masin oli juba eelnevalt turbotatud. Nikerdamist oli siiski omajagu nende detailidega. Ma täpselt ei tea, kus garret paigaldatud on. Aga masin on kõvasti üle 25 aasta vana. Ehk siis Türi mehed ehk ise kunagi viskasid peale või isegi kuskil kaugemal. Aga aitab lorast Big Grin 
Aga pilt ka lõpuks - 
[Pilt: 0108498495bf5e0.jpg]

Almost Again
Vasta

TKR on väikse carreti kõrval nagu odav kadaka turu föön, kisa palju aga villa vähe...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne