17-11-2017, 19:00 PM
(17-11-2017, 18:50 PM)Raigo Kirjutas: Praegu on nii, et mootori nina alt plokist tuleb voolik ja läheb läbi plokisoojenduse salongi radikassse ning sealt edasi mootori taha plokki.
Plokisoojenduse korpus läheb kuumaks ning see asetseb ca 40 cm enne salongiradikat.
Radikast välja minev voolik on ka kuum/soe.
Ise kahtlustan ka õhku aga kuna soojenduse süsteem on originaalkujul veel, siis ei kujuta ette kuidas sealt õhumulli välja ajada.
Ja nagu aru saada siis soojendus radikas on kõrgemal kui need peale- ja äravoolu otsad.
Tundub, et surve nõrk ja ei jõua radikat täis suruda.
Mina teeks eksperimendi ja jätkaks jupi voolikut vahele äravoolule nii et osa voolikut jääks radikast kõrgemale ja kui pöördeid anda peaks radikas soojaks minema.
Aquila captas non muscas.