15-01-2018, 19:30 PM
(15-01-2018, 19:02 PM)juss82 Kirjutas: Tänud kaasa mõtlemast. Käisin natuke (nii kaua kui valge veel oli) asja põhjalikumalt uurimas ja avastasin, et üks juhe (+) oli vaid mõne kiuga geneka küljes, näpistasin ära aga homme aretan uue klemmi, siis saab teada, kas asi oli selles. Muidugi päris puruks see juhe ei olnud... Ja mul on genekal taga ainult kaks juhet (pildil olin juba jõudnud selle pooleldi katki juhtme eemaldada), kas ainult kaks peabki olema ?
2 klemmi jah enamikul. Esmalt sul generaator on pingeregulaatoriga. Muidu oleks tagant sirge gene, sul on aga mäestik
Otsi endale väike lamp. Selle suurema poldi alla käis + ja väiksema alla - . Kui ma mälu järgi mööda ei pane, siis see plus jooksis esimesena ampermeetrisse ja siis see - jookseb raami. Reaalselt peaks ju olema loogiline, et gene vooluandmist saab ka 2 juhtme ja pirniga proovida?
Nende genedega tegelt ilgem jebla. Teooria on lihtne. Kindlatel pööretel annab generaator voolu ja x pöörete saavutamisel laeb generaator ka täisvõimsusel. Pinget reguleerib pingeregulaator et süsteem ei saaks näiteks 18volti ja maha ei põleks. Nüüd probleem nende vene genedega seisneb selles, et erinevatel masinatel on erinevad rihmaseibid nii väntvõli otsas kui generaatoril endal. St erinevused lausa genel mingi 2cm deameetril. Ausalt ma mõõtsin neid ka paar nädalat tagasi, kuid ei mäleta täpselt. Seega loogika järgi tuleks panna kõige väiksem generaatori rihmaseib mis leida õnnestub seega hakkab masin laadima ka madalamatel pööretel max võimsusega.
Minu teine väide on see, et jah auto generaator töötab ka. Kuid kahjuks kahjuks kasutatakse tänapäeval neid masinaid mitte 8h jutti ja 5 päeva nädalas vaid laupäeva hommikul 30min max enamjaolt. St käivitusega kaotatud aku taastamiseks ise kasutaks nii võimast genet kui võimalik.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.