Belarus traktorid.

Tere,

Ma lisan ühe exceli tabeli, mille tegin paberkataloogi põhal enne kui käigukasti remonti alustasin. 82 puhul on kataloogis jaotuskasti alla lahterdatud 2 koonusrull-laagrit, mis tegelikult füüsiliselt käigukasti korpuses asuvad.

https://www.upload.ee/files/9687052/MTZ_....xlsx.html

Parimat,
Henri
Vasta

(12-03-2019, 12:00 PM)HenriRa Kirjutas:  Ma lisan ühe exceli tabeli, mille tegin paberkataloogi põhal enne kui käigukasti remonti alustasin.

Suur tänu!!
Vasta

Laadisin ka selle tabeli alla väga asjalik. Ei tea kas MTZ-50/52 on samad laagrimõõdud vahekastist- jõuvõtuvõllini.
Vasta

(13-03-2019, 20:37 PM)deeremees Kirjutas:  Laadisin ka selle tabeli alla väga asjalik. Ei tea kas MTZ-50/52 on samad laagrimõõdud vahekastist- jõuvõtuvõllini.

traktor pidavat üks ja sama olema,käigukastis miski hammakas vahetada ja kardaan alla ja vedav sild ka ja pidavatki 50-nest 52 saama
Vasta

(12-03-2019, 12:00 PM)HenriRa Kirjutas:  Tere,

Ma lisan ühe exceli tabeli, mille tegin paberkataloogi põhal enne kui käigukasti remonti alustasin. 82 puhul on kataloogis jaotuskasti alla lahterdatud 2 koonusrull-laagrit, mis tegelikult füüsiliselt käigukasti korpuses asuvad.

https://www.upload.ee/files/9687052/MTZ_....xlsx.html

Parimat,
Henri
On juhuseid kus nende koonusrullide asemel on sinna aretatud tavaline kuullaager. Seda juhul kui 80 on kodustes tingimustes tehtud neliveoliseks nii, et traktorit pooleks ei võeta.

Ja veel. Mul lajatas allalaadimise algul mingi viiruse sisse. Kas see oli boonusena kaasas.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(13-03-2019, 20:58 PM)Daff Kirjutas:  
(12-03-2019, 12:00 PM)HenriRa Kirjutas:  Tere,

Ma lisan ühe exceli tabeli, mille tegin paberkataloogi põhal enne kui käigukasti remonti alustasin. 82 puhul on kataloogis jaotuskasti alla lahterdatud 2 koonusrull-laagrit, mis tegelikult füüsiliselt käigukasti korpuses asuvad.

https://www.upload.ee/files/9687052/MTZ_....xlsx.html

Parimat,
Henri
On juhuseid kus nende koonusrullide asemel on sinna aretatud tavaline kuullaager. Seda juhul kui 80 on kodustes tingimustes tehtud neliveoliseks nii, et traktorit pooleks ei võeta.

Ja veel. Mul lajatas allalaadimise algul mingi viiruse sisse. Kas see oli boonusena kaasas.
Tere,

Teadlikult ma küll sinna mingit kolli kaasa ei pannud.

Parimat,
Henri
Vasta

Pagasnikutäis hammasrattaid, laagreid ja muud tarvilikku sain käimakasti jaoks kokku ostetud kui sai ka vahekast maha ning selgus, et sealgi omajagu puudujääke. Pika sidurivõlli nuudid kulunud ja siduripiduri detailid hullus seisus - võllil oleval poolel kate läinud pealt ja see ajaga teisele poolele ca 3mm sügavuse süvendi juba õõnestanud. Veidi uurimustööd interneeduses andis tulemuseks teadmise, et see siduri pidur ainult vanematel väikese kabiiniga mudelitel olla olnud ning sellist võlli ja neid piduridetaile ei suutnud internetipoodidest leida. Teab keegi ehk soovitada kus siiski selline võll ja siduripiduri detailid võiksid müügil olla?
Vasta

Miks sul seda vaja on? Belarussi mees vahetab tundega käike. Üldiselt mõtetu vigur, insenerid uuematele enam ei paigaldanud.

Retro-Style




Vasta

Minuteada siduripiduri detaile ei olegi enam võimalik poest osta.
Küll aga saab leiutada sinna võllile kahest poolest kokku käiva pinna millel pidurdada.
Kahju muidugi et ei ole sest see säästab käigukasti ikka palju kauemaks kui on laaduriga majandamine või metsatöö.
Vasta

(16-03-2019, 00:33 AM)I.A Kirjutas:  Miks sul seda vaja on?... Üldiselt mõtetu vigur, insenerid uuematele enam ei paigaldanud.

Loll jutt suhu tagasi. Sidurivõlli pidur seiskab võllid ja käigu sissepanek seisult ei lõhu kasti. Teisipidi - sama mõttetu, kui kangi liikumist juhtiv kulissplaat, mitme käigu lülitumist takistavad blokeervõllid või inimesele mõeldud traktorite sünkrokastid.

Mainitud pidurit esineb siiski ka uuematel masinatel, kui "asjatundjad" seda  "mõttetut vidinat" maha pole kaapinud ajaloos.
Vasta

Tänud vastajatele, tõepoolest siinsetest kohalikest poodidest enam siduripiduri detaile ei leidnud ja ka sellist kiilusoonega võlli mitte. Õnneks aga on jätkuvalt asjalikke meistermehi ning nii saigi vajalik kiilusoon võllile sisse ja vanad kulunud piduripooled kah taastatud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne