Belarus traktorid.

(03-10-2017, 21:12 PM)meli666 Kirjutas:  Aga jah, ilma künniregulaatorita tuleb toruga tuua tagasivool paaki, muidu hakkab õli kuumutama.
Pilt ka selle toru väljavõtu kohta.

Kas sellist sobilikku toru ka müüakse kuskil või tuleb ise leiutada? Suur seal surve olema saab, kas sobiks ehk ka voolik üldse? Kuhu see paagis ühendub?

Sai kah käimakasti kapremondi kõrvaltegevusena see regulaator minema visatud ja siis üllatuslikult avastatud ennast tulikuuma suitseva hüdropaagiga keset teed...
Vasta

Ei müüda seda toru ilmselt kusagil. Või noh, teisipidi müüb iga hüdrotorusid müüv pood.

Surve on seal võrdne paagi tagasivoolu rõhuga. Kui tagaisvool on läbi filtri ja see on umbes, siis kuni mõnikümmend atti. Enamasti organiseeritakse küll rõhuvaba tagasivool.

Ehk jummala mõnusalt võib olla pidurivoolik vms. hüdrolohv.
Vasta

Siin teemas eespool kunagi oli juttu sellest tagasivoolust. On olemas ka pildimaterjal. 
Võtad pikema 8mm puuri, keerad jagaja korpuses oleva tehnoava punni eest ära. Ilmselt oli seesama kust tagasivool võetakse. Puuurid 45 kraadi all jagaja sisemisse vaheseina augu ja hakkab tööle nagu 50 jagaja. Umbes nii oli.
Vot kuidas selle tekkinud puruga edasi toimetada pead lugema teemat põhjalikumalt.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Märkus õige - teed sisemise tagasivooluWink Ainult, et siis ei saa seda jagurit enam kasutada koos teistega oma udupeenetes rakendustesWink Mis pole ilmselt suur draama enamuse russiliste puhul.
Vasta

(02-07-2019, 16:46 PM)Daff Kirjutas:  Siin teemas eespool kunagi oli juttu sellest tagasivoolust. On olemas ka pildimaterjal. 
Vot kuidas selle tekkinud puruga edasi toimetada pead lugema teemat põhjalikumalt.

Lugenud seda teemat üsna põhjalikult, selle tagasivoolu vajalikkuse kirjelduse ja pildi jagaja külge ühendamisest leidsin üles (millisele postitusele ka ma viitasin) nagu ka üldjoontes selgituse selle puurimise kohta kuid selle puurimise täpsemat kirjeldust (viidatud puru eemaldamise jms jutuga) ei suutnud leida.
Vasta

(03-07-2019, 10:01 AM)raud.pats Kirjutas:  
(02-07-2019, 16:46 PM)Daff Kirjutas:  Siin teemas eespool kunagi oli juttu sellest tagasivoolust. On olemas ka pildimaterjal. 
Vot kuidas selle tekkinud puruga edasi toimetada pead lugema teemat põhjalikumalt.

Lugenud seda teemat üsna põhjalikult, selle tagasivoolu vajalikkuse kirjelduse ja pildi jagaja külge ühendamisest leidsin üles (millisele postitusele ka ma viitasin) nagu ka üldjoontes selgituse selle puurimise kohta kuid selle puurimise täpsemat kirjeldust (viidatud puru eemaldamise jms jutuga) ei suutnud leida.

Võibolla ma ajasin midagi sassi. Käi vaata fermer.ru/ mtz50, mtz 80. Seal ka sellest ümberehitusest pikalt juttu.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Isa russil on tehtud eelneva kasutaja poolt juba stutserite ja voolikuga lahendus, kus voolik suubub banjo poldi abil hüdropaagi korgi peale. Korgi pea on 4 kandiline- sinna on keskele auk puuritud keere aetud ja vaskseibide ning õõnespoldi abil vool suunatud. 
[Pilt: Turbo-Banjo-Bolt-Kit-M10-x-1-5-mm-to-4AN...40x640.jpg] 
See lahendus pole just parim juhul, kui õli vaja tihti lisada. 
Teisel russil sai teha nii, et voolikuga hüdropaagi alla väljalaskmispunni alla, samuti banjo poldiga. palju parem lahendus. Olen näinud veel mingit varianti, kusvoolik suunati otse filtrikorpuse peale, variante on mitmeid.
Vasta

Oskab keegi juhatada kus belarusil raaminumber asub? Nagu eelnevatest teemadest otsinguga leidsin siis juhipoolsel poolraamil, küljepeal ja kuskil eespool? Oleks huvitatud täpsest asukohast kuna ei pruugi eelnevate värvikihtide alt välja paista. Smile
Vasta

Raaminumbri täpne asukoht Belarusil:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(30-07-2019, 02:12 AM)J.Aru Kirjutas:  Oskab keegi juhatada kus belarusil raaminumber asub? Nagu eelnevatest teemadest otsinguga leidsin siis juhipoolsel poolraamil, küljepeal ja kuskil eespool? Oleks huvitatud täpsest asukohast kuna ei pruugi eelnevate värvikihtide alt välja paista. Smile

Ei pruugi ka üldse olla, kuna varuosaraam on numbrita.
Vasta

Tänud deeremees ja v6sa vastamast, tundub, et kahjuks v6sa'l õigus ja sellel russil polegi raami peal numbrit (või siis on väga hästi krundiga siledaks saadud). Oskab keegi kommenteerida kas ja mis võimalused traktori ülevaatusega on kui poolraami peal numbrit ei ole? Dokumendid on olemas, viimane üv 2006 olnud, kapoti peal olev number klapib passis olevaga ning samuti passis olev mootorinumber on õige.

Samuti on küsimus kui väga tehakse numbrit sellest, et passi järgi tegu mtz52-ga aga esisild vedav pole? Minu asjatundmatu silm ei suuda tuvastada kunagisele esisilla veole viitavaid juppe. Kas on võimalus, et kunagi valesti passi kirja pandud? Nagu eelnevalt mainitud siis mootorinumber klapib passis olevaga, samuti kapotipealne ehk siis dokumendid võiks vast ikkagi õiged olla?
Vasta

Kõik on võimalik. Neid vanu russe on sedapalju ümber ehitatud, et algsest on heal juhul alles alumiiniumist silt kabiini külge. Ning hää jutuga sai üheksakümnendatel passi, mida parasjagu vaja oli.

50 ja 52 on erinevad traktorid, seega jah, teoorias peaks ülevaatus katkema.

Seaduse järgi peaksid minema LRBsse oma traktoriga ja paluma uuendada raaminumbrit. Mida nad ilmselt ei tee, kui neid ei veena seadust rikkuma. Algset numbrit ju pole säilinud. Palju lihtsam oleks, kui oleks alles kunagine katkine poolraam õige numbriga. Siis löövad nad küll meelsasti ümber.

Kiirem ja valutum lahendus on leida keegi numbriraudadega, spikerdada mõne masina pealt õige asend ja koht ning lüüa vajalik number peale. See on kriminaalkorras karistatav võltsimine, kui kedagi peaks see häirima hakkama ja ta asjale nulltolerantsi eesmärgil ametliku käigu annab. Seega ei ole hea mõte avalikus foorumis numbri pealelöömisest teada andaWink

Seejärel otsid säärase ülevaatuspunkti, kes ei tee numbrit asjaolust, et esisilla rikke tõttu on traktorist saanud ajutiselt taganttõukav.
Vasta

Selge pilt, nüüd mõtted olemas mida edasi teha. Smile
Vasta

Mul hetkel Mtz-82 mis oli olnud algselt Mtz-80, on eelmise omaniku poolt vedav esisild alla pandud. Passis siis ta 80-na kirjas kõik muud numbrid klapivad passis olevatega. Ülevaatusel pole küll eelmisel omanikul ja minul mingeid probleeme tekkinud.
Vasta

(03-08-2019, 20:08 PM)deeremees Kirjutas:  Mul hetkel Mtz-82 mis oli olnud algselt Mtz-80, on eelmise omaniku poolt vedav esisild alla pandud. Passis siis ta 80-na kirjas kõik muud numbrid klapivad passis olevatega. Ülevaatusel pole küll eelmisel omanikul ja minul mingeid probleeme tekkinud.

Seega on seni olnud mõistlikud ülevaatajad, kes säärasest asjast numbrit ei tee. Pikka iga neile, siiralt.

Nagu tavaks, siis kodaniku kasuks seadust rikkuv ametnik (tõsi, tehnoülevaatajad ei ole mitte ametnikud ATS mõistes, vaid osutavad teenust käsunduslepingu alusel) on hea ametnik.
Vasta

Ok, passis 52, aga kas on märgitud ka nelivedu? Sest oli mtz 80, millele on lisatud vedav sild. Pass tehti ümber ja mudel jäi ikka 80, lihtsalt vedavaid sildasid pandi x2.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Sellel 52-l oli väga vahe andmeid, vedavate sildade kohal on kriips, kandevõimeid pole ning isegi värvust pole märgitud (maanteeametist vaadates). Orginaal passis ka rohkem andmeid pole peale mootorinumbri.
Vasta

Siis on ju oluline, et visuaalselt on tuvastatav MTZ ja mootorinumber sest muu on nii nagu see on alati olnud Cool   Big Grin
Vasta

(07-08-2019, 09:11 AM)gruppen Kirjutas:  Siis on ju oluline, et visuaalselt on tuvastatav MTZ ja mootorinumber sest muu on nii nagu see on alati olnud Cool   Big Grin

Kindel, et mootorinumber ja mitte raaminumber? Mootor on vahetusosa olnud selle priboori loomisest saadik.
Vasta

Ise ka siiani jah lugenud, et poolraamil olev raaminumber kõige tähtsam. Selles suhtes väljendasin ennast valesti, et orginaalpassis ikka raaminumber olemas, mõte oli see, et lisaks maanteeameti andmetele (mida väga ei olegi) on orginaalpassis mootorinumber juures.

Kusjuures väike lootus on, et ikkagi konkreetsel traktoril number olemas, ühe teise russi pealt vaatasin, et tolle number oli deeremehe pildil joonistatud punasest kastist paremal (algus enam-vähem seal kus pildil oleva punase kasti lõpp). Kuna seda paberitega traktorit värvitud siis sealt värvi alt on veel lootus leida.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne