07-01-2020, 20:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2020, 20:40 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Vähe näinud siis. Julgelt teistkümmend õigesti töötavat on ära proovitud. Tõsi, mõnel on tulnud automaadiasendi õigeks toimimiseks trossi reguleerida, mis pole ometi tuumateadus.
Umbes vasaku põlve kohal on plastkäepoidemega varras, mida saab enda poole tõmmata. Pedaalindus tuli uuemate nikastustega.
Kõige sisemine asend on differ lahti. Tõmmates lõpuni välja on differ lukus. Vahepeal on asend, kus hooba saab 90 kraadi päripäeva pöörata ja see lukustub asendisse - difri automaatlukustus. Kui rool on otse, on differ lukus. Kui rooli pöörata üle 12 kraadi, siis lukustus vabastatakse.
Väga soovitav on libedal teel sõites mitte hoida automaadiasendis.
Mitte segi ajada avariiseiskamisklapi tõmmatava nupuga!
Umbes vasaku põlve kohal on plastkäepoidemega varras, mida saab enda poole tõmmata. Pedaalindus tuli uuemate nikastustega.
Kõige sisemine asend on differ lahti. Tõmmates lõpuni välja on differ lukus. Vahepeal on asend, kus hooba saab 90 kraadi päripäeva pöörata ja see lukustub asendisse - difri automaatlukustus. Kui rool on otse, on differ lukus. Kui rooli pöörata üle 12 kraadi, siis lukustus vabastatakse.
Väga soovitav on libedal teel sõites mitte hoida automaadiasendis.
Mitte segi ajada avariiseiskamisklapi tõmmatava nupuga!