Belarus traktorid.

Kuniks süsteemi õhku ei satu, siis jah, nii töötama küll.

Õhku ainult välja saada on huvitavWink
Vasta

Ei puuduta küll Russi aga pihustite tagasivoolust rääkides... Niva kombaini peal SMD'l panin tähele, et pihustite tagasivool läheb sisselaske kollektorisse. Miks küll?
Vasta

(30-03-2020, 19:14 PM)raivo45 Kirjutas:  Ei puuduta küll Russi aga pihustite tagasivoolust rääkides... Niva kombaini peal SMD'l panin tähele, et pihustite tagasivool läheb sisselaske kollektorisse. Miks küll?
Küsi ka joodikult, et kui tal juba nosu täis siis miks ta juurde tahab võtta. Big Grin
Eks seda tuleb nii vähe ja lihtsam on otse mootorisse suunata.
Vasta

(30-03-2020, 19:14 PM)raivo45 Kirjutas:  Ei puuduta küll Russi aga pihustite tagasivoolust rääkides... Niva kombaini peal SMD'l panin tähele, et pihustite tagasivool läheb sisselaske kollektorisse. Miks küll?

Nival oli ainult esimese silindri ülevool sisselaskekollektorisse viidud. Ülejäänud kolm läksid paaki. Miks, täpselt ei tea aga vanasti räägiti,et pidi klappe määrima.???

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mul on tõstukile tagasijooks nii pandud ja üle 6 aasta ilma probleemideta. Oli plaan russile ka nii teha, saab ühe vooliku vähemaks.
Vasta

Selge. Sellel isendil lähevad muidu kõik 4 sisselaskesse mitte ainult üks. Ise arvasin, et see on kütuse raiskamine aga kui sealt midagi erilist ei tule siis pole vist vahet kuhu ta läheb...
Vasta

(30-03-2020, 22:06 PM)raivo45 Kirjutas:  ...
Ise arvasin, et see on kütuse raiskamine aga kui sealt midagi erilist ei tule siis pole vist vahet kuhu ta läheb...

Selles mõttes on raiskamine, et kütuse jaotus silindrite vahel on teadmata ja sellega tekib ebaühtlikkus. Praktikas on ühe korras diiselmootori tagasivool pihustitest nii väike, et sellel puudub sisuline mõju. Ning isegi, kui oleks märgatav mõju, siis kompenseeriks regulaator selle ära tsüklietteande vähendamisega.
Vasta

Huvitav asi on nende ohtralt ülevoolavate pihustitega. Kui ülevool täitsa kinni panna siis masin töötab mingi 15-20 min ja sureb aeglaselt  välja nagu oleks kütus otsa saanud. 
Meil kolhoosis kunaagi ühel 40 vajutati ülevoolutoru näpitsatega lapikuks ja viga otsiti nädal aega. Hea, et jäi teadmata kes see oli muidu oleks asi lõppend mõrvaga.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Soovitage head istet või kombot kuidas saada hea iste ja soovitavalt soodsalt. Kas õhk on ainuke variant või on mõni mehaaniline ka mugav. Alumine osa väga kõrge ei tohika olla, muidu pea laes.
Vasta

Soovitaks vaadata lammutusest väiksemate veoautode õhuga või vedrudega istmeid.
Väga palju oleneb ka maitsest mis kellelegi hea tundub.
Mulle näiteks Tööriistamarketi iste ei meeldi sest selle amort tundub liiga pehme ja põllul käib iste suurusjärk 15cm ning vahel saab käik otsa lihtsalt.
Pealegi sellega oled õlikannu ori sest kui korra nädalas ei õlita kriuksub vastikult.
Veoautoiste aga käib suurusjärk 8-10cm ning amort on jäigem ja töötab ainult järsema jõnksu peale, kuid nii tundub kuidagi loogilisem.
Põhiline on ikkagi see, et liigendites ei tohi lõtku olla sest see muutub kiiresti häirivaks ja seljale hakkab ka sest lihased on pinges oodates seda jõnksu.
Kunagi sai ka täiesti ilma vedrustuseta iste tehtud kasutades Escorti istet, mille all 6mm plaat ning põrandal 4mm rihvelplaat.
Nende vahel oli jupp 70x70 nelikanttoru ja täitsa mugav oli metsas sest lasi ka küljele liikuda metalli elastsusega pisut.
Kõvasti parem oli küll kui originaaliste.
Vasta

MTZ-50, kõik laagrid ja nende mõõdud. 
http://samip.ru/primenenie-podshipnikov/...ki-mtz-50/


Manustatud failid
.doc MTZ-50 kõik laagrid.doc Suurus: 112.5 KB  Tõmbamised: 100
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=L9HATyYkZLs
1:13:30

MTZ- 52 . Saab vaadata pisut siledat traktorit.
Vasta

Hiromantidest selgeltnägijaid siin muidugii  pole  A  äkki  keegi oskab  nöu anda mtz-82el   hakkas  lambist   midagi     ölipaagi all   vöi  sidurikarteris  vöi   kordisti kiirendi-aeglusti karteris  klobisema selline   klõkk -klõkk klõkk hääl  . Midagi ei muutu ka siis  kui ölipump sissevälja lülitada   vöi sidurit lahutada .   Vöi kuda see  vidio ülespanek  siia käiski . Sad
Vasta

Aga kas JSV lülitamine mõjutab?
Vasta

Ja siis, et kuidas siduripidurike elab või siis ei ela?
Vasta

MTZ-50 millel D-50 mootor ja pannakse 55Ah, 500A akuga käima. Sai kunagi proovitud MTZ-82, 62Ah akuga tööle panna, starter pinises ainult.
Vasta

Kõik on võimalik, kuid mis sellega öelda tahad? Et jätkuvalt peaks olema eelpõlemiskambritega diiselmootor tootmises? Miskipärast omal ajal, kui ei olnud häid startereid (ja akusid )veel vähem saada ja ka plokisoe ja jahutusvedelik oli moes mujal maailmas, asendati starterid käivitusmootoriga...soojalt on jah ka selline mootor poole pöörde asi, kui on korras.
Vasta

(02-04-2020, 18:36 PM)deeremees Kirjutas:  ...
Sai kunagi proovitud MTZ-82, 62Ah akuga tööle panna, starter pinises ainult.

Originaalne paadiankur kohe kindlasti. Nüüdisaegne 4 kW koaksiaalne reduktorstarter umbes nii 400-600 A tarvitabki. Hübriidrussil on praegu peal aku, mille diiselmootoriga sõiduautolt lahjaksjäämise tõttu välja praakisin. Käivitab küll, kuigi suure külmaga (-15 ja alla) nii vana aku loomulikult eluloom ei ole ja talveks ongi Optima. Millest jälle kauaks ei jätku, aga vurts ju aitab.
Vasta

(02-04-2020, 21:27 PM)v6sa Kirjutas:  
(02-04-2020, 18:36 PM)deeremees Kirjutas:  ...
Sai kunagi proovitud MTZ-82, 62Ah akuga tööle panna, starter pinises ainult.

Originaalne paadiankur kohe kindlasti. Nüüdisaegne 4 kW koaksiaalne reduktorstarter umbes nii 400-600 A tarvitabki. Hübriidrussil on praegu peal aku, mille diiselmootoriga sõiduautolt lahjaksjäämise tõttu välja praakisin. Käivitab küll, kuigi suure külmaga (-15 ja alla) nii vana aku loomulikult eluloom ei ole ja talveks ongi Optima. Millest jälle kauaks ei jätku, aga vurts ju aitab.
 Mul oli kunagi sõiduautol Hankoogi 63Ah aku aga sellel oli ausalt välja öelduna 300A käivitusvoolu.
Samas oli mingi kuuspaki kujuline aku millel väga vähe A/H aga käivitusvool jõhker seeeest. Olulisem on käivitusvool kui ampertunnid.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(02-04-2020, 18:36 PM)deeremees Kirjutas:  MTZ-50 millel D-50 mootor ja pannakse 55Ah, 500A akuga käima. Sai kunagi proovitud MTZ-82, 62Ah akuga tööle panna, starter pinises ainult.


Originaal starter tahab voolu ja korralike akukaableid. Need veneaegsed ei sobi sinna. Lihtsalt aeg teeb oma töö (juhtme otsad peenikesed, klemmid puhastamata ja vaskkaabli rüü katkine/murenenud) Vool jõuab vaevu starterini. Originaal starter ise tavaliselt kuival (puksid määrimata) ja kulunud.  Tulemus ongi viu-viu käivitamisel.  Siin on veel küsimus kas on see vana 3,7kw starter või 4kw  teisisõnu kas harjad on külgmised või otsaharjadega.  Originaal mtz50 starter on lihtsalt oma aja ära elanud muud ei midagi.

Käivitamise jaoks pole palju vaja. Korralikud kaablid. Masslüliti puhtaks ja töökorda. Tänapäeva reduktor starter tHM või magneton 3,2kw ja tuld. (Ega see reduktor starter ideaal pole, kuid  areng 2,7 pealt 3,2kW peale on mõnusa vungi 3000p/min vs 5000p/min.  Eluaeg kuigi neil reduktoritel 4-5aastat pidevat valu.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne