02-04-2020, 21:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2020, 21:50 PM ja muutjaks oli Tegelane5.)
(02-04-2020, 21:27 PM)v6sa Kirjutas:Mul oli kunagi sõiduautol Hankoogi 63Ah aku aga sellel oli ausalt välja öelduna 300A käivitusvoolu.(02-04-2020, 18:36 PM)deeremees Kirjutas: ...
Sai kunagi proovitud MTZ-82, 62Ah akuga tööle panna, starter pinises ainult.
Originaalne paadiankur kohe kindlasti. Nüüdisaegne 4 kW koaksiaalne reduktorstarter umbes nii 400-600 A tarvitabki. Hübriidrussil on praegu peal aku, mille diiselmootoriga sõiduautolt lahjaksjäämise tõttu välja praakisin. Käivitab küll, kuigi suure külmaga (-15 ja alla) nii vana aku loomulikult eluloom ei ole ja talveks ongi Optima. Millest jälle kauaks ei jätku, aga vurts ju aitab.
Samas oli mingi kuuspaki kujuline aku millel väga vähe A/H aga käivitusvool jõhker seeeest. Olulisem on käivitusvool kui ampertunnid.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.