Belarus traktorid.

(17-03-2021, 14:15 PM)raivo45 Kirjutas:  Mõned siin panevad Mersu mootoreid russile ja mõtlesin, et jagan enda projekti ka.  Rolleyes


Pooleli veel aga liikuv pilt ka olemas: https://www.youtube.com/watch?v=UA9NXPojBro
Mis eesmärk on, kas praktiline vajadus või milleks see hea on?
Vasta

Mind panevad alati imestama need küsimused stiilis; milleks seda vaja, mis asja eesmark, mis nii ja mis naa. 

Iga üks teab mis oma aja ja muude põhivahenditega peale hakkab. 
HOBI on selle asja nimi.
Minu poolt igatahes 10 punkti.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(17-03-2021, 16:51 PM)huvi5 Kirjutas:  
(17-03-2021, 14:15 PM)raivo45 Kirjutas:  Mõned siin panevad Mersu mootoreid russile ja mõtlesin, et jagan enda projekti ka.  Rolleyes


Pooleli veel aga liikuv pilt ka olemas: https://www.youtube.com/watch?v=UA9NXPojBro
Mis eesmärk on, kas praktiline vajadus või milleks see hea on?
Suuremad tööd teeks teine traktor aga see võiks ka vajadusel nupust käima minna. Vana D-50 käivitub halvasti, käivitusmootoriga on tihti probleemid ehk tuleb tööle tõmmata jne... Mootori valik selline sest see oli olemas ja läheb poolest pöördest käima.
(17-03-2021, 17:21 PM)Daff Kirjutas:  Minu poolt igatahes 10 punkti.
Aitäh.
Vasta

(17-03-2021, 17:21 PM)Daff Kirjutas:  ...
Iga üks teab mis oma aja ja muude põhivahenditega peale hakkab. 
HOBI on selle asja nimi.
Minu poolt igatahes 10 punkti.

12 on vist moes praeguWink

Respekki saab homme, tänaseks limiit täisSad

Krt, nii tõupuhast esimest proovisõitu miinimumkonfis ei julge enamus meist näidata.  Big Grin Oli ikka iste või roolisid seistes?

Oled kindel, et see pada pelkade distantspukside otsas paigal püsib ja end ringi ei keera?
Vasta

Oskab keegi öelda mis on mtz 80 kütusevoolikute sisemine diameeter?
Vasta

Hobi on loomulikult hea põhjendus, pidasin pigem silmas, või ehk lootsin, et ehk on peale edukat lõplikku paaritamist plaan ka suuremaid jõunumbreid taga ajama hakata ja teiste osade piire kombata.
Vasta

(17-03-2021, 18:03 PM)v6sa Kirjutas:  Krt, nii tõupuhast esimest proovisõitu miinimumkonfis ei julge enamus meist näidata.  Big Grin Oli ikka iste või roolisid seistes?

Oled kindel, et see pada pelkade distantspukside otsas paigal püsib ja end ringi ei keera?
Vana vanniste ikka olemas.   Toungue
Tahtsin väikese proovisõidu teha, et näha kas sidurivärk toimib ja mootorit käima pannes laiali ei lenda enne kui edasi ehitan. Distantspuksid pidasid õnneks proovisõidu vastu  Rolleyes , sinna tuleb korralik vahetükk. 

(17-03-2021, 18:34 PM)huvi5 Kirjutas:  Hobi on loomulikult hea põhjendus, pidasin pigem silmas, või ehk lootsin, et ehk on peale edukat lõplikku paaritamist plaan ka suuremaid jõunumbreid taga ajama hakata ja teiste osade piire kombata.
Nii kõva tegija ma ei ole, ehk selliseid plaane hetkel ei ole. Originaalis on sellel mootoril vist 100hp(SMD14 + TKR11 ehk mootor peaks olema SMD17/18 vist). Turbotamise kohta ma eriti  midagi ei tea aga võibolla annab väiksem turbo+intercooler midagi juurde.(Turbo tuleb uus panna kuna vana TKR11 "jalg" on ära põlenud ja muutus kollektorilt eemaldamise käigus raua puruks) Aga see on tuleviku teema, enne peab paaritamine edukas olema.
Vasta

Hetkel tegelen MTZ 82 korda tegemisega, et järgmiseks kuuks korda saada ülevaatuse ajaks ja nüüd plaan panna akukast poolraami külge. Sinna õigesse akukasti sajab pidevalt vesi sisse, raske sinna akut tõsta ja tahaks kaabeldust lühemaks saada. On kellelgil kogemusi kas ülevaatajale meeldib selline asi, et aku niimoodi raami küljes.
Vasta

(22-03-2021, 22:07 PM)deeremees Kirjutas:  Hetkel tegelen MTZ 82 korda tegemisega, et järgmiseks kuuks korda saada ülevaatuse ajaks ja nüüd plaan panna akukast poolraami külge. Sinna õigesse akukasti sajab pidevalt vesi sisse, raske sinna akut tõsta ja tahaks kaabeldust lühemaks saada. On kellelgil kogemusi kas ülevaatajale meeldib selline asi, et aku niimoodi raami küljes.
Kui on ilmastiku eest kaitstud, korralikult kinnitatud ja samas lihtsasti ligipääsetav ja näeb ka viisakas välja, ei tohiks nagu probleeme esineda. 

Seda enam, et vähemalt poolte vabariigi traktorite puhul käib ülevaatusel pass, mitte traktor ise, mis ei tähenda muidugi ilmtingimata, et traktorid sarad oleks.
Vasta

(22-03-2021, 22:07 PM)deeremees Kirjutas:  Hetkel tegelen MTZ 82 korda tegemisega, et järgmiseks kuuks korda saada ülevaatuse ajaks ja nüüd plaan panna akukast poolraami külge. Sinna õigesse akukasti sajab pidevalt vesi sisse, raske sinna akut tõsta ja tahaks kaabeldust lühemaks saada. On kellelgil kogemusi kas ülevaatajale meeldib selline asi, et aku niimoodi raami küljes.
Endal samad sammud ees. Küll akvaariumiga masin, aga samamoodi, see akukast mädaneb seal taga aku aurude ja niiskuse mōjul ära.
T40l panin juba 5 aastat tagasi aku sinna ette starteri kōrvale. Aku on korralikult kinnitatud, klemmid kaitstud ja keegi pole isegi teemaks vōtnud, et ei peaks hea olema.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Need vihaseksehitatud traktorid vajavad ka asjalikku haakeriista järgi. Üle jääb Abja kandis rootsi harilik vedrupiikobesti (firmanimi läks seni meelest, kui tuppa jõudsin) 11 vedrupiid, haardelaius 3 m. Sai sellega varem NHollandi järel vanu taluasemeid    põlluks tehtud. Ideaalne oleks ksf  m14m5 mure lahendamiseks.  Või ka teistele. Hea riist- isegi mitteinimese käes  midagi puruks ei lähe, midagi remontida pole. Piiotsa saab korra pöörata jne.  Müüb: Mihkel viiskümmene kaits 84747
Vasta

11 piid ja 3 m laiust sügavkobesti eeldab umbes 350 kW. Big Grin Mis tuleb maakera külge kinni ka panna. Enam, kui poole meetri sügavuselt tõngumine on raske töö.

Ju see ikka tavaline 30+ cm vedrupiikobesti ehk tsiisel on. Mis on ka hea riist kahtlastes kohtades alustamiseks.

Katsume tehnikafoorumis täpsed olla.
Vasta

[Pilt: 8893.png]
Kas sellisega on kogemusi või prognoosi kui tugev on.
https://flexib.ee/toode/haakeraua-rippsu...-80-ja-82/
Vasta

Kui pikk torujupp peaks võtmel, et russi plokikaane polte pingutada. Mul seda dünamomeetrilist võtit pole. Sai suht "põrsas kotis" toodud üks mootor russile peale käivitust tuli radikasse meeletu surve, et vesi lendas välja. Võtsin plokikaane maha ja selgus, et tihend oli ribadeks. Plokikaan oli ilmselt järelpingutamata jäetud, kuna osa mutreid tuli lahti ühe käega keerates. Panin nüüd uue tihendi ja plokikaane tagasi jätsin ööpäevaks seisma ,et tihend saab vajuda veel.
Vasta

tavaline "piip" võti, väike toru otsa ja keerad nii kõvasti kinni kui jõuad, ei juhtu sellega midagi halba ütlevad enamus russimehi. Omast kogemusest tean väidan et odavama otsa momentvõtmega annab ikka 200 nm välja keerata, sest saba on ainult paarkümmend cm pikem kui tavalisel narrel.
Vasta

Väike toru=30 cm?

Käe kalibreerimiseks kõlbab veeämber: 10 l vett tõsta =~100 N.
Vasta

(28-03-2021, 15:18 PM)v6sa Kirjutas:  Väike toru=30 cm?

Käe kalibreerimiseks kõlbab veeämber: 10 l vett tõsta =~100 N.
Siia peab lisama ka meetrise õla.
Samasse teemasse.Ma olen uuel tehase  kaanel 0,15 maha lihvinud et sirgeks saada.
Vasta

(28-03-2021, 18:43 PM)_rein_ Kirjutas:  
(28-03-2021, 15:18 PM)v6sa Kirjutas:  Väike toru=30 cm?

Käe kalibreerimiseks kõlbab veeämber: 10 l vett tõsta =~100 N.
Siia peab lisama ka meetrise õla.
...

Ainult siis, kui on tahtmist 100 Nm peale kalibreerida. Big Grin

Minu meeldetuletus käis selle kohta, kui palju (või õigemini - kui vähe) 100 N tegelikult on. Tunnetus jääb ju alles, kui kõvasti oli vaja kätt kõverdada.

Kuigi dünamomeetriline võti ei maksa tegelikult midagi.
Vasta

Võtsin russil vasakpoolse piduri lahti, et piduri surveplaat ära vahetada. Tal seal sees veel blokeerimisvõll. Kuigi see blokeering niikuinii ei toimi, kas peab ta üldse sinna tagasi panema.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Selle võlli puudumisest ei tohiks otse häda olla. Aga seda peab keegi kogenum kinnitama.

Difriblokki korda teha ei tahaks? Seda võib ka põhihüdro pealt lülituma pannaWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne