Belarus traktorid.

Sellel võllil muud otsest otstarvet peale difri lukustamise ja augu täitmise pole.
Kui auk millegagi ära täita õlikindlalt, siis pole teda otseselt vaja ja vaba maa-igaüks otsustab kas tal lukku vaja või ei.
Et ta aga tööle saada pole ilmtingimata just õli vaja.
Sobib ükskõik mis aine, mis siseneb sinna rõhul 4-6bar.
Õhk, vesi, aur...misiganes.
Vasta

Panin piduri kokku, tegin prooviringi, sõiduajal jooksis vasak pidur peale, et kärsahais üleval ja pidurikoda kuum. Piduri surveplaat sai uus võibolla pidanuks uued kettad ka panema, need antud juhul jätsin vanad talle. Pidurit peale eriti ei keeranudki . Aasta tagasi oli sama jama selle poolega.
Vasta

Kettad vast liialt kulunud, meie kandis keerati kunagi üks russ sellega selja peale kui täiehoo pealt ühe külje rattas pedaali vajutades loha jooksis ning teelt alla kiskus. Seal oli sisemus nii kulunud, et mehhanism jooksis laiali ning blokeerus.
Vasta

(31-03-2021, 18:30 PM)deeremees Kirjutas:  Panin piduri kokku, tegin prooviringi, sõiduajal jooksis vasak pidur peale, et kärsahais üleval ja pidurikoda kuum. Piduri surveplaat sai uus võibolla pidanuks uued kettad ka panema, need antud juhul jätsin vanad talle. Pidurit peale eriti ei keeranudki . Aasta tagasi oli sama jama selle poolega.
Nagu jutust selgub, siis oleks tulnud ju pidureid pigem maha keerata, sest paksem surveplaat sai ju sisse.
Vasta

Reguleerpoldi keerasin mõned tiirud sisse ainult nii, et ta ei saanud surveketast niipalju ketastele vastu suruda, et pidur peale jääks. Panen siis uued kettad vaatab mis siis juhtub.
Vasta

Surveplaati saab ju maas proovida- uurida.
Vasta

Võta survekettad lahti ja kontrolli, et kuuliaude süvendid oleks sujuvad. Kui kuulid takerduvad, siis kiilub peale. Kuulid peavad ka ümmargused olema.

Pidureid reguleerid ikka pedaali käigu järele, mitte ehku peale.
Vasta

Piduri sain korda. Viga oli siiski uues surveplaadis. See on uuema tüübi oma ja on paksem. Vana surveplaat mis sees oli on MTZ-50 oma ja on veidi õhem. Panin siis MTZ-50 piduri surveplaadile uued kuulid ja vedrud panin siis vana tagasi. Enam peale ei jooksnud pikemat maad sõites. Muidugi panin ka uued pidurikettad.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

Selline on reaalsus ühe poolsurnud russiga elades:


Loomulikult saab seda parandada, millest on eeskujulik teema isand 2715 sulest/klaviatuurist. Raha eest või rohke tööga saab kõike.

Aga kas kulutusel on mõtet, kui aastas põleb sadakond liitri kütust?
Vasta

Kas lukusti ei tööta või?
Vasta

52 pole range. Alles 80 sai need.  Hüdrolukusti koos -koormuriga lendas juba ammu sinna, kus on selle koht: vanametalli.

Video mõte pole mitte vinguda ega halada, vaid näidata reaalset elu, mida asjatundmatutele raske raha eest värske värviga ülepestuna süüdimatult müüakse. Mina enda hübriidrussi soetasin vanarauahinna eest teadlikult vigasena ja saan sellega elamisega suurepäraselt hakkama.
Vasta

(06-04-2021, 11:07 AM)v6sa Kirjutas:  .......Hüdrolukusti koos -koormuriga lendas juba ammu sinna, kus on selle koht: vanametalli.


Miks? 

See hüdrolukusti on vist ainuke asi russi peal mis töötab ilma probleemideta igavesest ajast igavese ajani.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(06-04-2021, 12:17 PM)Daff Kirjutas:  
(06-04-2021, 11:07 AM)v6sa Kirjutas:  .......Hüdrolukusti koos -koormuriga lendas juba ammu sinna, kus on selle koht: vanametalli.


Miks? 

See hüdrolukusti on vist ainuke asi russi peal mis töötab ilma probleemideta igavesest ajast igavese ajani.

Sest seda oli enne mind "remonditud" ja see laskis õli läbi. Avamisüritusel selgus, et peamised tööriistad olid kellegi ema ja haamer. Isegi meisli jälgi ei olnud. Ma edasi ei kaevanud.

Tasub arvestada, et see traktor on soetatud vanametalli hinna eest vanametallikoorma kõrvalt üheksa aastat tagasi. Mitte makstud mitut tuhandet utiilse vana raua eest. Kasutan seda, kuniks midagi olulist järele annab. Arvestades JSV kasutamisega kaasnevad laginat sidurikojast, siis ilmselt korvi nuudid. Või nüüdset haaratsiga wõimlemist arvestades, ilmselt murrab lahti ülemise tõmmitsa koba silla küljest. Esialgu püsivad poldid kinni, veel.
Vasta

See video ilmestabki vene jagajat.. uuena natuke aega suudavad survet pidada. Õnneks leiab juba mõistliku hinnaga "normaalseid" jagajaid, mis siis juba käepärasesse kohta paigutada. Enda omal ka vaja see rats ette võtta, eriti häirib kahveltõstuki ja samalaadse haaratsiga.
Vasta

(06-04-2021, 12:33 PM)v6sa Kirjutas:  
(06-04-2021, 12:17 PM)Daff Kirjutas:  
(06-04-2021, 11:07 AM)v6sa Kirjutas:  .......Hüdrolukusti koos -koormuriga lendas juba ammu sinna, kus on selle koht: vanametalli.


Miks? 

See hüdrolukusti on vist ainuke asi russi peal mis töötab ilma probleemideta igavesest ajast igavese ajani.

Sest seda oli enne mind "remonditud" ja see laskis õli läbi. Avamisüritusel selgus, et peamised tööriistad olid kellegi ema ja haamer. Isegi meisli jälgi ei olnud. Ma edasi ei kaevanud.

Tasub arvestada, et see traktor on soetatud vanametalli hinna eest vanametallikoorma kõrvalt üheksa aastat tagasi. Mitte makstud mitut tuhandet utiilse vana raua eest. Kasutan seda, kuniks midagi olulist järele annab. Arvestades JSV kasutamisega kaasnevad laginat sidurikojast, siis ilmselt korvi nuudid. Või nüüdset haaratsiga wõimlemist arvestades, ilmselt murrab lahti ülemise tõmmitsa koba silla küljest. Esialgu püsivad poldid kinni, veel.


Siis enamvähem sama traktori saamislugu. Ma sõitsin ka kaaluplatsilt oma russa ära. Isegi vesi oli sees.  
Nii huvitav kui see ka polnud siis minu vanarauast välja sõidetu ja isa traktor olid esimesed 50 ja 52 mis valga rajooni tulid. Isa oma 52 ja 50 mis oli 52 ehitatud on minu käes.  Ajalooline pauk.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ostsin MTZ- 82le uue veepumba, ei saanudki eriti käia, kui juba tilgub veepumba rihmaseibi tagant tosooli välja. Vanal veepumbal tilkus ka samast kohast sellepärast saigi ostetud uus pump.  Uel pumbal on ka mingid kaks auku üleval ja all (seal kus vanadel pumpadel oli määrimis nippel).  Algul immitses seal alumisest august ka tosooli, auk sai suletud hermeetikuga.
Vasta

(09-04-2021, 18:07 PM)deeremees Kirjutas:  Ostsin MTZ- 82le uue veepumba, ei saanudki eriti käia, kui juba tilgub veepumba rihmaseibi tagant tosooli välja. Vanal veepumbal tilkus ka samast kohast sellepärast saigi ostetud uus pump.  Uel pumbal on ka mingid kaks auku üleval ja all (seal kus vanadel pumpadel oli määrimis nippel).  Algul immitses seal alumisest august ka tosooli, auk sai suletud hermeetikuga.
See ikka nii ei käi, et drenaaziava paneme kinni ja las lekkiv vedelik läheb läbi laagrite.
Eks see ole nagu püksi pissimene-algul on hea soe olla aga varsti on laagrid laiali ja ventikas radikas...
Hea uudis on muidugi see, et võimalus poest saada pump mis garantiiaja vastu peaks on üsna väikseks kahanenud.
Pumba võid ju poodi tagasi viia, kuid sealt antakse samasugune vastu ja siis vahetad ära jälle selle pumba.
Ja vahetad veel ja veel...
Antakse küll uus, kuid vahetus on üsna ebamugav ja iga paari nädala tagant vahetades kulub ikka seda aega...
Katsu leida kas veneaegne pump või ehita mingi lääne tihendi peale kui vahetada ei taha nii tihti.
Vasta

(09-04-2021, 18:07 PM)deeremees Kirjutas:  Ostsin MTZ- 82le uue veepumba, ei saanudki eriti käia, kui juba tilgub veepumba rihmaseibi tagant tosooli välja. Vanal veepumbal tilkus ka samast kohast sellepärast saigi ostetud uus pump.  Uel pumbal on ka mingid kaks auku üleval ja all (seal kus vanadel pumpadel oli määrimis nippel).  Algul immitses seal alumisest august ka tosooli, auk sai suletud hermeetikuga.
Kas valgevene pump peal präegu?

Omaette nokitseja.
Vasta

(06-04-2021, 11:07 AM)v6sa Kirjutas:  52 pole range. Alles 80 sai need.  Hüdrolukusti koos -koormuriga lendas juba ammu sinna, kus on selle koht: vanametalli.

Endal pidasin ka 3 a vana 52te,oli minu kätte saades väsinud, loopis aeglustit välja, tagumist käiku ja käivitus oli nigel. Peale sain pandud mtz 82 eksport russi pump ja jagaja, heasti toimetasid küll need... Nüüd hakka jälle otsast peale
... Lõpuks hakkas metsakäru kasutades metsas koledat raginat kastist tulema koormaga. Ei vaevunud kap remonti tegema ja ostsin tartumaalt 82e. 240 pikkade pihustitega mootor, käivitus hea ja väga korralik esisild ja käigukast. Varemalt olin ka käivitusmootoriga isendi austaja, kuid koguaeg sellega pläristada ikka kole tüütu.Aga kas too on Hevo haarats? 

Omaette nokitseja.
Vasta

(09-04-2021, 22:54 PM)Tsistern Kirjutas:  
(09-04-2021, 18:07 PM)deeremees Kirjutas:  Ostsin MTZ- 82le uue veepumba, ei saanudki eriti käia, kui juba tilgub veepumba rihmaseibi tagant tosooli välja. Vanal veepumbal tilkus ka samast kohast sellepärast saigi ostetud uus pump.  Uel pumbal on ka mingid kaks auku üleval ja all (seal kus vanadel pumpadel oli määrimis nippel).  Algul immitses seal alumisest august ka tosooli, auk sai suletud hermeetikuga.
Kas valgevene pump peal präegu?
Vist poola oma. 4 aastat tagasi sai samast kohast ostetud MTZ-50le veepump see käib siiamaani. 50el muidugi vesi ka jahutussüsteemis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne