Belarus traktorid.

(15-04-2021, 20:01 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Antud peavoolu klapp jagajas ei ole päris sama,mis praegu poes müüakse. Selleks,et saaks kasutada uuema malli klappi on vaja jagajas endas üks vastukauss ära vahetada. Muidu see asi korralikult tööle ei hakka või hullemal juhul lendab midagi laiali.

Joonisel märkisin ära punase noolega milline detail see on,mis tuleks asendada kui ei soovi tervet jagajat asendada. 
https://prnt.sc/11ghni4

Üks õpetlik video neile,kes veel ei ole arusaanud kuidas seda tüüpi hüdrojagaja toimetab.


Selle sama 'vastukausi' pärast ma tegelikult siia postituse tegingi, kuna ei olnud kindel kas uuem klapp ja antud kauss sobivad.
Ja tuleb välja ,et neid kausse ja klapi vedrusi on 3e erinevat mõõtu seega mõistlik vast soetada komplektne klapi komplekt koos vedru ning kausiga.
https://www.periko.ee/et/a/jagaja-klapp-komplektne

Tänud!
Vasta

(16-04-2021, 08:39 AM)saarrand Kirjutas:  Millise haagise vedamiseks see haakeraud mõeldud on?...

Selle külge haagiti püstkoormust mitte (oluliselt Big Grin ) andvad haagised. Milleks valdavalt on kahetelgsed liigendilise tiisliga variandid.
Vasta

(16-04-2021, 11:44 AM)v6sa Kirjutas:  
(16-04-2021, 08:39 AM)saarrand Kirjutas:  Millise haagise vedamiseks see haakeraud mõeldud on?...

Selle külge haagiti püstkoormust mitte (oluliselt Big Grin ) andvad haagised. Milleks valdavalt on kahetelgsed liigendilise tiisliga variandid.
Aga mille külge oleks mõistlik haakida näiteks sõnnikulaotur või viljaveo haagis (GAZ53-st tehtud)? Viimane võib veel haakerauas ka olla, aga sõnnikulaotajal juba originaal kardaan ei sobi ja teiseks on väga suur oht kardaan ka kõveraks ajada.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Rasked asjad võimalikult alla ja ette. Hüdrokonksu: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid414100
Vasta

(16-04-2021, 13:19 PM)v6sa Kirjutas:  Rasked asjad võimalikult alla ja ette. Hüdrokonksu: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid414100
See on originaal tükk vist? vot sellist olekski väga vaja jah! Aitäh! Ühtlasi, kui kellelgi vedleb, võib pakkuda.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Millises asendis peab olema jvv kang istme all, et ta toimiks niitmiseks. Ikka seesama naabri masin, mida eelminesügis juba vahtisin - jvv ei tee mitte midagi, kui kabiinist hoovast sisse tõmmata. Hoob liigub ja midagi katki ei tundu olema. Aru ei saa, mis teema on. Minu traktoril see kang hoopis teistsugune- või pigem võib öelda, et puudub, seepärast sealt snitti võtta ei saa. Põhja all peaks proovima keerata lihtsalt  ühele ja teisele asendile ja siis proovima? Homme lubasin uurima minna, valmistaks end pisut ette.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(16-04-2021, 17:20 PM)saarrand Kirjutas:  Millises asendis peab olema jvv kang istme all, et ta toimiks niitmiseks. Ikka seesama naabri masin, mida eelminesügis juba vahtisin - jvv ei tee mitte midagi, kui kabiinist hoovast sisse tõmmata. Hoob liigub ja midagi katki ei tundu olema. Aru ei saa, mis teema on. Minu traktoril see kang hoopis teistsugune- või pigem võib öelda, et puudub, seepärast sealt snitti võtta ei saa. Põhja all peaks proovima keerata lihtsalt  ühele ja teisele asendile ja siis proovima? Homme lubasin uurima minna, valmistaks end pisut ette.

Jah arvatavasti tuleb alt paika keerata ja poldiga stopperplaat fikseerida. Aga ,et seda keerata peab sõber starterit andma või siis traktor võimalikult madalatel pööretel tuksuma.
Kas 500 või 1000 pööret see oleneb konkreetsest niidukist.
Vasta

(16-04-2021, 17:20 PM)saarrand Kirjutas:  Millises asendis peab olema jvv kang istme all, et ta toimiks niitmiseks. Ikka seesama naabri masin, mida eelminesügis juba vahtisin - jvv ei tee mitte midagi, kui kabiinist hoovast sisse tõmmata. Hoob liigub ja midagi katki ei tundu olema. Aru ei saa, mis teema on. Minu traktoril see kang hoopis teistsugune- või pigem võib öelda, et puudub, seepärast sealt snitti võtta ei saa. Põhja all peaks proovima keerata lihtsalt  ühele ja teisele asendile ja siis proovima? Homme lubasin uurima minna, valmistaks end pisut ette.
 Istme all peaks olema kang millelt valid kas vedu ratastelt või mootorilt. Lükkad ette või taha poole ja siis proovid. Tuleb ka veenduda et see vahekasti all olev fiksaator oleks õigesasendis, võib ka välja hüpata ja siis kahevahel ja ei vea.
Vasta

Kas keegi oskab öelda mitu liitrit õli mahub MTZ80 hüdro paaki
Vasta

 https://1belagro.com/clients/info/zapcha...-traktora/
Основные характеристики гидросистемы

Емкость ее равна 25 л, показатель максимального давления достигает 20 МПа, грузоподъемности — 3,2 т.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(16-04-2021, 13:30 PM)saarrand Kirjutas:  
(16-04-2021, 13:19 PM)v6sa Kirjutas:  Rasked asjad võimalikult alla ja ette. Hüdrokonksu: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid414100
See on originaal tükk vist? vot sellist olekski väga vaja jah! Aitäh! Ühtlasi, kui kellelgi vedleb, võib pakkuda.

Mulle võib ka pakkudaWink

JSV - Nagu öeldi: siis istme all on hoob (erinevatel aastatel erineva kujuga, võib olla ka kuuskantpeaga varras. Sellest valid kas sünkroonse (vedu sõltuvalt käigust) või asünkroonse (pöörlemine mootori pööretest sõltuva kiirusega).  Asünkroonkiiruse 540 või 1000 valid kasti alt mutrivõtmega keeratava hoovaga, mille stoperdad poldiga.
Vasta

Mida võiks arvata sellest vene imest uus D-260 mootor:

Diiselmootor / D-260
 

Tootekood
D260.2-480
Vasta

Kuuepütane on huvitav mootor. Eriti väntvõll, mis võib päris lopergune olla. Ühel sellisel oleme sisu vahetanud, kepsude kolbide ning Eestis müüdavate varuosade lõikes oli arvutamist palju aga sai lõpuks päris hea.
Vasta

Mida arvata PM kaubamajas müüdavast renoveeritud MTZ-80/82 kütusepumbast. Kuna praegune pump MTZ 82 peal hakkas lekkima, siis ei raatsiks vanale mootorile päris uut peale osta. Kas 80/82 võib panna sellise pihustiotsa millel on ainult üks pihustusava. (Pihustiots näeb välja samasugune nagu 4 avaga ots).

https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...05-01.html
Vasta

´Töökindlusega ei hiilga, kepsud kipuvad töökohalt lahkuma.
Vasta

(19-04-2021, 11:24 AM)Harrastaja Kirjutas:  Mida võiks arvata sellest vene imest uus D-260 mootor:

Diiselmootor / D-260
 ...

Mida arvata - meil on üks kena teema sellest, kuda sealmaal ei saada labast ridanelja töötavana kokku. Ridakuus on veel nõudlikum.

Ehk masohhistidele sobib hästi. Et sellisega elada, peab olema hea tarnekanal idasuunal.

Tuleb küll tõdeda, et on esinenud ka sääraseid mootoreid, mis ei olegi mõne aastaga ära pooldunud.
Vasta

(19-04-2021, 20:53 PM)deeremees Kirjutas:  Mida arvata PM kaubamajas müüdavast renoveeritud MTZ-80/82 kütusepumbast. Kuna praegune pump MTZ 82 peal hakkas lekkima, siis ei raatsiks vanale mootorile päris uut peale osta. Kas 80/82 võib panna sellise pihustiotsa millel on ainult üks pihustusava. (Pihustiots näeb välja samasugune nagu 4 avaga ots).

https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...05-01.html

Kus ta lekib? otsakorkide vahelt (need üleval osas, kruvisoonega, kaks tükki eesotsas, kaks tükki tagaotsas? Need on ju vahetatavad, kui muu osa korras on.

Kusjuures täna oli stendis üks selline tutikas pump millega Russ läks omanikule üllatuseks ca 50km/h välja aga selline lahendus talle ei sobinud. Reaskahene pump oli seest keevitatud, õigemini neid vist tehaksegi neljastest korpustest, lõika ja kleebi meetodil ning ühe silindri süüde teisega võrreldes sedavõrd metsas, et vaene T-25 käis nagu DT-20, ühe pütaga. Nende uute asjadega ei tohi kindlasti plomme maha katkuda või muid lahkamisoperatsioone teha. Kui üldse ei tööta või kehvalt seda teeb, siis lähed viskad letile tagasi ja palud järgmise. Hakka või meenutama kunagise bussijuhi Kaltsu Jaani juttu, et tema võtaks parem kaks kapitaali mootorit, kui uue tehasemootori sest kapitaali oma on vähemalt kunagi töötanud....
Vasta

(19-04-2021, 21:36 PM)v6sa Kirjutas:  
(19-04-2021, 11:24 AM)Harrastaja Kirjutas:  Mida võiks arvata sellest vene imest uus D-260 mootor:

Diiselmootor / D-260
 ...

Mida arvata - meil on üks kena teema sellest, kuda sealmaal ei saada labast ridanelja töötavana kokku. Ridakuus on veel nõudlikum.

Ehk masohhistidele sobib hästi. Et sellisega elada, peab olema hea tarnekanal idasuunal.

Tuleb küll tõdeda, et on esinenud ka sääraseid mootoreid, mis ei olegi mõne aastaga ära pooldunud.


Sellisega peab ennekõike olema valmidus rohkem liitreid tankima kui justkui "samasuguse välimusega" ridaneljasele. Meie kandi versioonil pole kepsud küll kuhugi lahkunud sõltumata kasutusest aga mootori sisu oli lähtuvalt töötundidest ja kohast lihtsalt kulunud nii, et see sai asendatud. Lihtsalt minu meelest see mudel iseeneses pole eriti õnnestunud. Mootor on küll tugevam aga ülejäänud on kuidagi pooletoobine seal küljes. Ise ausalt öeldes seda endale ei hangiks, vaid pigem võtaks selle keskmise kasutatud turuhinna eest pluss mõningane lisaraha kasutamata neljase.
Vasta

Jah need kruvikorgid lekivad. Neid niisama ei saa ju kätte. Eespool jääb osaliselt ette pumba kinnitus plaat ja tagapool jääb osaliselt ette regulaator.
Vasta

(19-04-2021, 11:24 AM)Harrastaja Kirjutas:  Mida võiks arvata sellest vene imest uus D-260 mootor:

Diiselmootor / D-260
 

Tootekood
D260.2-480


Mis agregaadil sellise indeksiga mootorit kasutatakse? 

Sellel 260 on mitmeid kümneid versioone aga seda 480 lõpuga mootorit ei reklaamita täpsemalt. Tabelid näitavad, et traktoril sellist ei kasutata.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne