12-01-2022, 09:53 AM
Pole küll russi teema, aga kunagi Rootsis sadulautoga õhtale jäädes panin kero järgi ja toimetasin kabiinis, kui ühtäkki kero tumm, laelambid ega midagi ei töötanud. Tõmbasin kardina eest ära ja märkasin tagaotsas oranžikat valgust. Oi krt, kus siis hakkas kiire- akud tagaotsas ja kui haage järgi, ligi ka ei saa. Lahmisin siis kõigepealt mitu ämbrit vett peale, kähku haage järelt ära ja selgus, et plussjuhe oli natuke liiga täpse pikkusega ja oli isolatsiooni raami läbiviigu serva vastu ära hõõrunud.
Ühel minu endise tööandja ehk siis sama firma autol läks samamoodi tagaots põlema, sellel pidi juba akukasti ja värgid ära vahetama.
Ühel minu endise tööandja ehk siis sama firma autol läks samamoodi tagaots põlema, sellel pidi juba akukasti ja värgid ära vahetama.