Belarus traktorid.

https://auction-baltic.com/en/ads/2680

Selline huvitav ülepea laadur MTZ 80 külge poogitud
Vasta

(16-03-2022, 00:56 AM)hillar2 Kirjutas:  https://auction-baltic.com/en/ads/2680

Selline huvitav ülepea laadur MTZ 80 külge poogitud

See päris üle pea ei laadi aga kunagi olid sellised kuhjatõstukid küll.  Ette käis kõverate piidega lohisti ja taha haakesse KUN-i kopp mis oli betooni või kive täis, et täis suuga ninuli ei kukkuks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Algaja küsimus, kas mtz 82 org genekale ergutus on vaja käivitamisel või võib kogu aja peale joosta kui mootor töötab?
Vasta

Kas sealt teemast on midagi leida?

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Kuni mõni asjast täpselt teadev vastab siis minul on ntx kaks 82 mootorit millel genekal ainult väljund küljes ja hakkavad täitsa ise laadima. Põkale sai poest mingi vanema auto genekas, see tahab küll iga kord juba töötades ergutust, muidu ei midagi. Lahendasin lülitiga mida peale käivitust korraks vajutada.
Vasta

Olenevalt generaatorist on vähemalt 2 õiget vastust.
Välise pingeregulaatoriga on ühendus pingeregulaatoril akuga ilmtingimata vajalik et regulaator aku pinget teaks.
Sisese regulaatoriga aga oleks viisakas ergutus teostada läbi kontrollambi.
Saab ka niisama ühendada et kui mass sees on seal ka toide aga kui seisva mootoriga kaua hoida siis läheb generaator üsna kuumaks.
Paljud generaatorid on nii magneetunud südamikuga, et suudavad ise ergutuda aga kindlasti mitte kõik isendid.
Tavaliselt peab selleks pöördeid tõstma umbes 1800 et ergutuks.
Vasta

(12-04-2022, 18:16 PM)2715 Kirjutas:  Olenevalt generaatorist on vähemalt 2 õiget vastust.
Välise pingeregulaatoriga on ühendus pingeregulaatoril akuga ilmtingimata vajalik et regulaator aku pinget teaks.
Sisese regulaatoriga aga oleks viisakas ergutus teostada läbi kontrollambi.
Saab ka niisama ühendada et kui mass sees on seal ka toide aga kui seisva mootoriga kaua hoida siis läheb generaator üsna kuumaks.
Paljud generaatorid on nii magneetunud südamikuga, et suudavad ise ergutuda aga kindlasti mitte kõik isendid.
Tavaliselt peab selleks pöördeid tõstma umbes 1800 et ergutuks.
Läbi kontroll lambi ergutuse ühendamise juures veel see eelis ka, et saab aru kui laadimisega miskit lahti. Seda siis kui töötava mootoriga peaks lamp süttima. Olgu siis põhjuseks purunenud rihm või miskit muud.
Vasta

MTZ 82el läheb mootor visalt soojaks. Möödunud sügis panin termostaadi sisse (vanat tüüpi). Kui radiaatorile kardin ette tõmmata siis pidevalt suure koormusega töötades saavutab isegi õige töö temperatuuri. Ilma kardinata vaevalt 50 kraadini soojeneb. Samas mul MTZ 50 on ilma termostaadita, jahutussüsteemi käib vesi, radiaator praeguste ilmadega eest kinni saavutab  10... 15 minutiga pideva koormusega 80 kraadise temeratuuri.
Vasta

(16-04-2022, 21:03 PM)deeremees Kirjutas:  MTZ 82el läheb mootor visalt soojaks. Möödunud sügis panin termostaadi sisse (vanat tüüpi). Kui radiaatorile kardin ette tõmmata siis pidevalt suure koormusega töötades saavutab isegi õige töö temperatuuri. Ilma kardinata vaevalt 50 kraadini soojeneb. Samas mul MTZ 50 on ilma termostaadita, jahutussüsteemi käib vesi, radiaator praeguste ilmadega eest kinni saavutab  10... 15 minutiga pideva koormusega 80 kraadise temeratuuri.

Võid panna sellise termostaadi komplekti:
https://www.periko.ee/et/a/termostaat-ko...-originaal
Enda masinal juba mitmeid aastaid kasutusel ja toimib.
Vasta

(17-04-2022, 09:30 AM)mtz80 Kirjutas:  
(16-04-2022, 21:03 PM)deeremees Kirjutas:  MTZ 82el läheb mootor visalt soojaks. Möödunud sügis panin termostaadi sisse (vanat tüüpi). Kui radiaatorile kardin ette tõmmata siis pidevalt suure koormusega töötades saavutab isegi õige töö temperatuuri. Ilma kardinata vaevalt 50 kraadini soojeneb. Samas mul MTZ 50 on ilma termostaadita, jahutussüsteemi käib vesi, radiaator praeguste ilmadega eest kinni saavutab  10... 15 minutiga pideva koormusega 80 kraadise temeratuuri.

Võid panna sellise termostaadi komplekti:
https://www.periko.ee/et/a/termostaat-ko...-originaal
Enda masinal juba mitmeid aastaid kasutusel ja toimib.
See on 1/10 juhus et sul toimib selle vene termostaadiga, millega müüakse. Mul näiteks ei toimi. Kuumal suvel palavaga üle 80 ei tõuse koormusega ja jahtub 60 peale kui tühikäigul.  Tuleks ikka lääne termostaat sisse panna, sellest on pikalt juttu olnud, mis sobib.
Vasta

Tuttava angaarikoristuse käigus tuli välja selline pump, oli olnud eksport russil peal, aga asendati ridapumbaga kuna jõudu olla vähe olnud. Peal kiri d243. Kas sellises seisus on tal mingi väärtus ka olema.
[Pilt: y4mZ3POb1SQAEOd76WbnHuN8L_PcxLwty7haQeL5...pmode=none]
[Pilt: y4mBNzIcA6HZgwJz1Fa64UdUhTXpz6DX4OGYjfeZ...pmode=none]
Vasta

Igal asjal on kellegi silmis mingi väärtus.
Mul selline pump garaages riiuli peal.
Uuest peast olid nad täitsa guut asjad aga neil kulub plunžripaar ruttu hõredaks. Esimene märk, et alla +5 kraadi ei taha käima minna. Valget tuleb aga pauku ei käi. No ja kuna pool kütet jääb silindrisse löömata siis kannatab ka jõud.
25/40 juppe kasutada ei saa. Ta on täitsa omamoodi pump. Plunžri läbimõõt näiteks 9mm.
Kindlasti ajab kusagilt välja selle pea aga mis maksab ja kaua aega läheb.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Pole ka venelastel lahendust plokikaanetihendite pidamasaamiseks, küsitakse abi juba mootoritehasest...
Kindlasti pole see nüüd see koht kust lahenduse leiab.
https://www.youtube.com/watch?v=H9hNOCf9QQw
Vasta

Sai russile selline värk külge kruvitud, aga midagi läks nagu valesti(üks kolmik jäi üle). Hüdro ei jõua tõsta, tühjalt käis nagu mõte, panin 3-se adra(500kg max) külge ja tõstab maast lahti ja siis kõik. Aitasin kahveltõstukiga, siis tõstis küll, aga ise mitte.
Ma ühendasin nii, et mõlemale silindrile alumisest august banjo stuts ja sealt mõlemad otsad said kokku kolmikus, mille kolmas ots oli siis traktori hüdro. Nagu pildil on näha siis on all külje peal ka kollane kork, neid ma pole näppinud. Ülemistesse aukudess keerasin summutajad sisse.  
 Kas oskab keegi seletada kuidas ühendada et toimiks.
link netipoele
[Pilt: 5e181dd24c989_1.08.00.000.1.800x800.png]
Vasta

Joonista kuhugi skeem millest on parem aru saada.
Ülemine silinder sai ikka ära võetud ma eeldan?
Vasta

Tegin ühe joonise, punasega on hüdrovoolikud.    
Vasta

Need on abisilindrid. Kui sa traktori silindri ahelast välja jätsid, siis ilmselt ei jaksagi need eriti tõsta.
Vasta

(11-05-2022, 07:24 AM)KopliKrahv Kirjutas:  Need on abisilindrid. Kui sa traktori silindri ahelast välja jätsid, siis ilmselt ei jaksagi need eriti tõsta.
Täitsa võimalik, samas on mõlema silindri tõstevõimena lubatud kuni 2.5t. Mul originaal silindrit pole olnudki seal, on ekskavaatori variant ja mõtlesin et saab nii hakkama.
Vasta

Põllumehe kaubamaja näitab ka huvitavalt, et mtz80 rippsüsteemi võimendi ja sama komplekt 1025le rippsüsteemi komplekt. Enda 82l originaalsilinder oli paha juba ja sai ka selle sama komplekti peale mõeldud, aga siis õeldi jah, et süsteemi võimendi see ja sai pandud 110nene silinder uus originaali asemele.
Vasta

(11-05-2022, 07:53 AM)Kult Kirjutas:  ... mõlema silindri tõstevõimena tubatud kuni 2.5t.
...

Töörõhul 120 bar (12 MPa). Palju Sul tegelikult tuleb?

Muud silindrid ikka jõuavad tõugata?

Iseenesest on jõuõlg soodsam, kui originaalsilindril ja kolvi pindala umbes sama, seega vähemalt tonn peab ka nendega tõusma!

Kuhu need "külgmised kollase korgiga avad" reaalselt silindri küljes avanevad?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne