09-02-2024, 22:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2024, 23:00 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Huumorinurka kuulub ilkuv vastus ülal.
Küll aitab sääraseid elementaarseid küsimusi vältida asjakohase traktori raamat. Niikuinii ei saa russipidaja ilma juhendava kirjanduseta hakkama. Osta.ee-s liigub vahel naljahinnaga.
Õhufiltri kopsikusse käib mootoriõli. Suvaline kättejuhtuv. Kogus on "üle liitri". Raamat ütleb küll, et kopsikus peaks olema 1,7 l õli (või ringvööni), aga vähemalt minu isenditel ulatub siis õlitase juba toruni. Kui valada ringvööni, siis jääb toruots kuivale. Täpne kogus polegi tegelikult oluline. Oluline on, et kopsiku põhjas olev deflektor oleks kenasti õlis ja keskmisest torust allasööstev sodi sinna kinni jääks.
EDIT: ülalolev on kirjutatud eeldusel, et küsija ajas filtrid segi.
Kui küsija tõesti küsis ausalt õlifiltri kohta, siis tunnistan, et olen loll ja tirriteerija üle ilkujatel on õigus.
Raulp, mis filtri kohta Sa siis tegelikult teada tahtsid?
EDIT2 (sest suukorv on endiselt peas): sulata üles ja kuivata ära ka filtrielemendid. Läbipesemiseks kasuta bensiini või mõnda muud õlilahustavat keemiat (BC näiteks). 3,2 kW starter eeldab talveks kas katelt mootori soojendamiseks või minimaalselt mootori pöörete üleslaskmist (ilma kütuse etteandeta!) avariiseiskamisklapiga õhutvõttu kinni puues kuni pöörded enam ei tõuse ja siis annad ainult sedapalju õhku, et hakkaks popsuma. Nüüd võid gaasi ka anda. Praeguse miinuspaarikümnega ei pruugi isegi 4kilovatine jaksata vajalikku kaht pööret minutis üle lüüa külma mootori ja külma akuga.
Küll aitab sääraseid elementaarseid küsimusi vältida asjakohase traktori raamat. Niikuinii ei saa russipidaja ilma juhendava kirjanduseta hakkama. Osta.ee-s liigub vahel naljahinnaga.
Õhufiltri kopsikusse käib mootoriõli. Suvaline kättejuhtuv. Kogus on "üle liitri". Raamat ütleb küll, et kopsikus peaks olema 1,7 l õli (või ringvööni), aga vähemalt minu isenditel ulatub siis õlitase juba toruni. Kui valada ringvööni, siis jääb toruots kuivale. Täpne kogus polegi tegelikult oluline. Oluline on, et kopsiku põhjas olev deflektor oleks kenasti õlis ja keskmisest torust allasööstev sodi sinna kinni jääks.
EDIT: ülalolev on kirjutatud eeldusel, et küsija ajas filtrid segi.
Kui küsija tõesti küsis ausalt õlifiltri kohta, siis tunnistan, et olen loll ja tirriteerija üle ilkujatel on õigus.
Raulp, mis filtri kohta Sa siis tegelikult teada tahtsid?
EDIT2 (sest suukorv on endiselt peas): sulata üles ja kuivata ära ka filtrielemendid. Läbipesemiseks kasuta bensiini või mõnda muud õlilahustavat keemiat (BC näiteks). 3,2 kW starter eeldab talveks kas katelt mootori soojendamiseks või minimaalselt mootori pöörete üleslaskmist (ilma kütuse etteandeta!) avariiseiskamisklapiga õhutvõttu kinni puues kuni pöörded enam ei tõuse ja siis annad ainult sedapalju õhku, et hakkaks popsuma. Nüüd võid gaasi ka anda. Praeguse miinuspaarikümnega ei pruugi isegi 4kilovatine jaksata vajalikku kaht pööret minutis üle lüüa külma mootori ja külma akuga.