18-03-2024, 22:18 PM
Ma akude kohta tahaks niipalju lisada, et hästi palju akust sõltub.
Mul eelmine aku oli halli korpusega Exide 100 Ah ja 900 A siis see käivitas ikka -22 mootori ära aga nüüd on uus musta korpusega samade näitajatega ning see on juba -18 väga napilt.
20 pole mõtet proovidagi kui aku külmas olnud, kuid kui soojast võtta saab käima küll.
Boschi aku mis lammutusest sain 100 Ah ja 900A käivitusvoolu käivitas oluliselt paremini aga tal oli isetühjenemise probleem ja üle kahe päeva enam ei läinud.
Siiski ma julgen ütelda, et kui mootoril talvine õli ja kasutada küünalt või käivitusvedelikku saab sellise akuga enamuse kordadest käima ja suuremale puudub praktiline vajadus.
Starteriga mootori soojaks väntamine pole päris see lahendus ja pigem peaks käivitust abistavaid meetmeid rakendama.
Mul eelmine aku oli halli korpusega Exide 100 Ah ja 900 A siis see käivitas ikka -22 mootori ära aga nüüd on uus musta korpusega samade näitajatega ning see on juba -18 väga napilt.
20 pole mõtet proovidagi kui aku külmas olnud, kuid kui soojast võtta saab käima küll.
Boschi aku mis lammutusest sain 100 Ah ja 900A käivitusvoolu käivitas oluliselt paremini aga tal oli isetühjenemise probleem ja üle kahe päeva enam ei läinud.
Siiski ma julgen ütelda, et kui mootoril talvine õli ja kasutada küünalt või käivitusvedelikku saab sellise akuga enamuse kordadest käima ja suuremale puudub praktiline vajadus.
Starteriga mootori soojaks väntamine pole päris see lahendus ja pigem peaks käivitust abistavaid meetmeid rakendama.