mosse karburaatori vigurid
#1

Mure selline:sai käidud mossega ülevaatusel,enne seda tehti karpa reguleerimine(co).Ka süüdet sätiti stroboga.Peale seda ei
ole mootoril seda jõudu mis enne regulli,aga bensukulu see-eest 14/100! Rolleyes Segu rikas?Ülevaatusel näitas co igati normis olema.Sooja mootoriga tahab ikkagi sõidu ajal veidike õhuklappi saada et mitte turtsuma ja aevastama hakata karburaatorisse.Segu lahja?Puhusin karpa suruõhuga läbi ka niipalju kui andis,tulem oli null.Ujuki tase on normis.Siis panin kokku ja käima,vaatasin ülevalt sisse ja nägin et bensiin tilgub seguklapi peale kuskilt kabiinipoolt servast.Seal on kaane sees miski düüs.Siis kohati õrnalt niriseb ka kiirenduspumba düüsi alt veidike benssu.Millest selline asi tingitud,kuidas kõrvaldada ja millised järeldused teha?Äkki sai süüde kole varane? Enne seda polnud mingit probleemi selle karpaga,jõudu oli ja bensu võttis ka mõistlikult.Karpaks siis K126 ja mootor deforsseeritud 412. Ette tänades,silks.
Vasta
#2

Kas kütus on ikka vähemalt 95? Ja küünlad ka ühesugused ja õiget marki?
Reguleerimine on mossel väga lihtne, kõigepealt klapivahed raamatujärgi paika, siis õhu kruvi poolteist pööret lahti, mootor kuidagi käivitada ja siis karburaatorist pöörded talutavaks ning seejärel keerata töötaval mootoril süüde nii, et pöörded oleks maksimaalsed, siis jälle karburaatorist vähemaks.
Edasi muutub asi juba suureks kunstiks, mida on võimatu seletada, ehk iga mees keerab ja sätib tunde järgi edasi.
Loomulikult ei tohiks karburaator kütet ega õhku lekkida või kuskilt umbes olla.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#3

silks Kirjutas:Ujuki tase on normis.Siis panin kokku ja käima,vaatasin ülevalt sisse ja nägin et bensiin tilgub seguklapi peale kuskilt kabiinipoolt servast.Seal on kaane sees miski düüs.Siis kohati õrnalt niriseb ka kiirenduspumba düüsi alt veidike benssu.Millest selline asi tingitud,kuidas kõrvaldada ja millised järeldused teha?

Kõrvaldamiseks on tarvis \"lada\"poest remondikomplekt tuua, viimasel remontimisel ostsin ma kaks remondikomplekti korraga ja panin ühe korraliku tihendi komplekti nendest kokku, ja ülejäänud viisin \"ülo\" kätte tagasi, Vene varuosade kvaliteet on nii nägu on. Nähtus tekkib nägu alati lekked tekkivad, ajahamba karmist kohtlemisest ja kulumisest, või kehvast kütusest, minu K126n\'l muutus see plastikaadist aken pehmeks mis on ujuki kambri küljel.
Ülevaatuse aegse mootori hääletamisega on sihuke lugu olnud endal: Kadett mis käis väga ilusti, astuda jaksas ja kütustki võttis 85 aasta masina kohta päris viisakalt. Ülevaatuse onud aga leidsid... \"Heitgaasid ei ole paigas\" ja Vaasja võttis kruvikeeraja nokkis karpa ja jagaja kallal vahtis gaasianalüsaatorist väljajooksvat pabeririba ja ütles et nüüd on hea küll. Sai uhkelt uued kleepekad peale kleebitud ja \"kuudist\" välja sõidetud. Aga auto ei astunud enam ja kütust läks kah 11l @ 100km, Kus häda kõikse suurem seal abi kõige lähem, sai siis külasepa juurde sõidetud kes asja TUNDE JÄRGI paika pani Smile ja kütuse kulu tagasi 8l peale meelitas
Vasta
#4

See plastmassi sulamine on üldjuhul seotud kahtlast päritolu bensiiniga. Halvemal juhul võtab suisa värvi lahti, nagu ma oma M-72 paagi siseküljel ükskord avastasin.

Aga ega siin muud varianti polegi, kui karburaator maha ja asjaliku inimese kätte, kes selle korda teeb/lekked kõrvaldab. Iga selline nire/lisaõhk ajab karburaatori töö untsu.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

Täna siis reguleerisin karpa ära nii,nagu Piibur kirjutas.Käib nagu Antsu viiul,minek on parem kui varem ja õhuklappi ei taha soojast nähagi.Tänud,tänud. Bensukulu ei ole proovinud,kuna bensiin tilgub ikkagi edasi,nii tühikäigul kui pööretel.Kas selle vastu remkomplektist abi on?Tihendid ja ujuki klapp on korralikud muidu.
Kas võib olla et kiirenduspumba düüsi all olev nõelklapp on ebatihe ja laseb bensiini mööda,kui pole vaja?Ja kas sedasinast nõelklappi remkomplektis ka on?
Vasta
#6

Remondikomplektist võib abi olla, kui \"parim enne\" möödas pole. Taadid leiavad oma varudest remondikomplekte ja viivad neid komisjoni müüki, paraku on kumm tihti muutunud kõvaks ja rabedaks. Tuleks kontrollida valmistamis aega!
Samuti tuleks üüed düüsid kataloogi piltide ja numbrite järgi keerata õigesse kohta. Mul on olnud juhus, kus eelmine omanik üritas ökonoomiat teha ja oli düüse ringi tõstnud, tükk aega oli nuputamist, et mida see tähendab.
Kõige kindlam on osta uus karburaator, sest ka hoovastik kulub ja kaas väändub kinnituskruvide erineva surve all. Paraku on see kulukam.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#7

Piibur Kirjutas:Remondikomplektist võib abi olla, kui \"parim enne\" möödas pole. Taadid leiavad oma varudest remondikomplekte ja viivad neid komisjoni müüki, paraku on kumm tihti muutunud kõvaks ja rabedaks. Tuleks kontrollida valmistamis aega!
Samuti tuleks üüed düüsid kataloogi piltide ja numbrite järgi keerata õigesse kohta. Mul on olnud juhus, kus eelmine omanik üritas ökonoomiat teha ja oli düüse ringi tõstnud, tükk aega oli nuputamist, et mida see tähendab.
Kõige kindlam on osta uus karburaator, sest ka hoovastik kulub ja kaas väändub kinnituskruvide erineva surve all. Paraku on see kulukam.
Kui tegu on K126-ga siis düüsidega ei juhtu tavaliselt suurt midagi,sellisel juhul peab läbisõit ikka tõesti astronoomiline olema.Sagedaseim häda on seotud nõelklapiga,õigemini selle pesaga.Tavaliselt kiilub siis nõelklapp kinni.Ja enamasti nii,et uputab üle.Vastupidine variant millegipärast harvemini esinev.Sobivad sinna kõikide K-126 nõelklapid,modifikatsioonist küsimatta.Samuti K-125 jms.
lugupidagisega ,Flanagan
Vasta
#8

halba ei tee ka alumiiniumist alusvahetüki ja ka karburaatori liitepindade sirgeks ajamine. kohe, kui kõvemini kruvid kinni keerata, on need kohe kõverad.
Vasta
#9

Ei ole jõudnud midagi suuremat teha temaga.sest tuli takus kogu aeg.Kui aega tekib toon remkomplekti ära ja proovin edasi.Ega ta hullemaks ikka lähe.Mul on olemas ka DAAZ 2140 nimeline karburaator,proovin seda ka ja kui hakkab tööle,tegelen K126 ga pikalt ja põhjalikult.Läbisõidu kohta niipalju et....34 000 Smile Igatahes tänan asjalike nõuannete eest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne