Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Kas kütus on ikka vähemalt 95? Ja küünlad ka ühesugused ja õiget marki?
Reguleerimine on mossel väga lihtne, kõigepealt klapivahed raamatujärgi paika, siis õhu kruvi poolteist pööret lahti, mootor kuidagi käivitada ja siis karburaatorist pöörded talutavaks ning seejärel keerata töötaval mootoril süüde nii, et pöörded oleks maksimaalsed, siis jälle karburaatorist vähemaks.
Edasi muutub asi juba suureks kunstiks, mida on võimatu seletada, ehk iga mees keerab ja sätib tunde järgi edasi.
Loomulikult ei tohiks karburaator kütet ega õhku lekkida või kuskilt umbes olla.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 5,882
Teemad: 747
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
See plastmassi sulamine on üldjuhul seotud kahtlast päritolu bensiiniga. Halvemal juhul võtab suisa värvi lahti, nagu ma oma M-72 paagi siseküljel ükskord avastasin.
Aga ega siin muud varianti polegi, kui karburaator maha ja asjaliku inimese kätte, kes selle korda teeb/lekked kõrvaldab. Iga selline nire/lisaõhk ajab karburaatori töö untsu.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 99
Teemad: 2
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
Täna siis reguleerisin karpa ära nii,nagu Piibur kirjutas.Käib nagu Antsu viiul,minek on parem kui varem ja õhuklappi ei taha soojast nähagi.Tänud,tänud. Bensukulu ei ole proovinud,kuna bensiin tilgub ikkagi edasi,nii tühikäigul kui pööretel.Kas selle vastu remkomplektist abi on?Tihendid ja ujuki klapp on korralikud muidu.
Kas võib olla et kiirenduspumba düüsi all olev nõelklapp on ebatihe ja laseb bensiini mööda,kui pole vaja?Ja kas sedasinast nõelklappi remkomplektis ka on?
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Remondikomplektist võib abi olla, kui \"parim enne\" möödas pole. Taadid leiavad oma varudest remondikomplekte ja viivad neid komisjoni müüki, paraku on kumm tihti muutunud kõvaks ja rabedaks. Tuleks kontrollida valmistamis aega!
Samuti tuleks üüed düüsid kataloogi piltide ja numbrite järgi keerata õigesse kohta. Mul on olnud juhus, kus eelmine omanik üritas ökonoomiat teha ja oli düüse ringi tõstnud, tükk aega oli nuputamist, et mida see tähendab.
Kõige kindlam on osta uus karburaator, sest ka hoovastik kulub ja kaas väändub kinnituskruvide erineva surve all. Paraku on see kulukam.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
halba ei tee ka alumiiniumist alusvahetüki ja ka karburaatori liitepindade sirgeks ajamine. kohe, kui kõvemini kruvid kinni keerata, on need kohe kõverad.