gaz 24     1977 KÜSIMUS
#21

miniest Kirjutas:Stiilne pill. Kuid Eestis seda nii lihtne teha pole, kui ropult muidugi raha pole nii umbes alates 500 000 krooni.


sorry aga said sa ise ka hetkel aru mida sa siia postitasid ???


ibizal olles oli tajooba aega asja uurida nii kohalikest kui ka usa lehtededest ja poodidest lowriderite kohta.
veljed maksavad ca 500 taala tükk +- mõned sajad
ja süsteem ise maksab 2/3k taala (kogu komplekt) ja see on juba profi tasemel süsteem millega saad võistelda ja ilma teha proffide seas.
ehk siis sellise süsteemiga võid ca 2m kõrgusele hüpata.

ülejäänut oskan ise , kohati on isegi netis olemas üksikasjalik paigalduse õpetus nii kirjalikult kui ka piltide näol .

samas mina isiklikult ei taha sellist süsteemi et hüpata kõrgustesse tahan lihtsalt tagasi hoidlikku show süsteemi ja sellise saab juba kätte max 1000 taalaga. samas soodsai oleks osta juba valmis lowrider mõned kuulutused leidsin 2/3ja4k taala oli ka üks 800 taalane lowrider millest oli tõesti võtta ainult süsteem ise kuna kere oli mäda ja keevitamatta.

niiet
veljed ca 2k $
süsteem 1/2k $
velgede flantsid ja keskmised veljekatte kokku ca 200$ oleneb maitsest,laiusest ja tugevusest.
juhtpult 100$
juhtpuldi kate 80$ :O pleki tüki eest palju või mis
vedrud ja amordid max 1,5k $ kokku vähe rsk.
ja muidugi spets akud mida läheb vaja vähemalt 6 hinda ei suutnud välja uurida
kokku koos saatmis kuludega ja vbl veel mõne pudipadiga kokku
max 7k$
+ auto (olemas)
+keretööd ja tugevdused keevitust käes oskan hoida ja keevitada ka , aga igaksjuhuks laseks seda juba proffidel teha.
+värvimine (maaler mu teine nimi Big Grin )
ehk siis arvestage palju kulub.
mis kuradima poolestmillist siin juttu käib ???

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#22

Miniest pidas silmas võibolla seda, et kui mõni teine inimene oma auto töösse annaks, kes pole lähemalt keevitus- ja värvimistöödega kokku puutunud, siis temale läheb see tunduvalt kallimaks, kui näiteks sellele inimesele, kes seda ametit juba süvitsi tunneb ja oskab suurem osa töid oma kätega ära teha.
Vasta
#23

no ok vahet pole aga pool milli on juba liig .

suvel loodaks saada juba hakata asja tõsisemalt ette võtta. kuid oleneb kõik rahade liikumisest . nüüd veel uus auto ka puruks sõidetud Sad mis tuleb arvatavasti omade kulude kirjadega korda teha Sad


njah täna selgus tõsiasi et uue auto remont läheb maksma 53452-eeku  Sad   niiet kogu projekti peale mõeldud raha läheb vistist ära .

ja eks pärast tuleb hakata sõbralt veel raha ka välja nõudmaSad



ja endiselt vaevab küsimus
kas oleks kuskilt arhiivist võimalik saada selle auto kohta varasemat infot .
kui tahaks teada auto varasemat käekäiku ja omanikke

ning kus asub volgal kere number , ehk tahaks teada tegelikku aastat

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#24

Palun ärge solkige Volgasid ja muidu Nõukogude Liidus valmistatud masinaid!
Kerenumber asub kapoti all vasakul raami peal
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne