Volga 1956/1957
#1

On kellelgi käepärast Perli baasi? Tahaks teada, palju on Eestis arvel 1956-nda aasta Volgasid.

Aspelund
Vasta
#2

Kõige lihtsam on küsida ARK koduleheküljel, ega neid üle paari tüki küll ei ole, a mõnel vanamehepuistusel kuurinurgas?
Vasta
#3

Perli baasis on üks GAZ-M 21 koguni aastaarvuga 1955:lol Baasis on vanad volgad miskipärast GAZ-21 nime all (mis oli tegelikult Emka kolmesillaline pikap-versioon http://www.autogallery.org.ru/gaz2138.htm, vana Volga õige tähis on just GAZ-M 21). Aga selle nime all on seal 1997. aasta seisuga kirjas 2231 Volgat. \'56 aasta omi kiirel läbivaatamisel silma ei jäänud, \'57 aasta masinaid oli ehk mingi 5-6 tükki.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#4

Tsitaat:\'56 aasta omi kiirel läbivaatamisel silma ei jäänud, \'57 aasta masinaid oli ehk mingi 5-6 tükki.

ega seda baasi väga usaldada ei saa, niipalju kui ma olen näinud, on seal paljusid enamlevinud autosid ka aastast 0 Big Grin Ilmselt tolleaegse registri asjaajamise segaduse tõttu.
Vasta
#5

Ma arvan et sõltumata Perli tulemustest 1956 aasta Volgasid Eestis on 0.


Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#6

Mis puudutab 1956. aastat, siis vaevalt
katse-eksemplarid Eestisse jõudsid, aga kes
teab... Oli veel ju Pobide aeg, Pobi 3.
seeria käis alles oma teist aastat.

ARKis võib muide asi olla arvel suvalise
aastaarvuga (ikka tehti Vene ajal autole
hiljem dokumente, pandi ühe auto pabereid
teisele jne). Seal olevaid aastaarve (eriti
äärmuslikke) ei saa alati puhta kullana
võtta.

Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Kolleegid.
Võibolla läheb teemast veidi välja, kuid siiski.
Kas keegi teab, kus säilitatakse RAI arhiivi autode-mootorrataste omandiõiguse ülemineku kohta. Paljudel oleks kindlasti huvitav mõne (oma) auto \"jälgi ajada\" kasvõi masina tõese valmistamisaasta väljaselgitamiseks. Eberhard

P.S. aga esimesed Volga katseeksemplarid nägid ilmavalgust juba 1953.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#8

hmmm... ei või küll 100% pead anda aga naabrivanamees (kel üks roheline Volga garaazhis pikemat aega kolakapina pukkidel seisab) oma kunagises jutus justkui oleks maininud, et see tal ´57 a. masin (...läbisõitu oli veel kõigele lisaks alla saja tuhande)
By the way, ärge väga erutuge - ära ta seda müüa (praegu igaljuhul) ei taha Toungue
Vasta
#9

Ega ma 1957 a masinaid ka siin pole näinud...võib olla paar kolm on kunagi olnud ...1958 omi on küll natukene olemas, isegi nn. esimese seeria omad.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#10

mis vahe on esimesel ja teisel seerial? Iluvõre teistsugune?
Vasta
#11

Iluvõre on teistsugune, tead ilmselt, milline,
siis esipaneel, tagumised tuled ja numbrivalgustus , esistange, raadio, elektriskeem.
Esimestel I seeria autodel oli ka madalaklapiline jõuallikas. Enamusel II seeria autodel puudub keskmäärimise süsteem ja kangamordid, mis on I seeria puhul stock.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#12

[quote]Niimoodi kirjutas: eberhard
Kolleegid.
Võibolla läheb teemast veidi välja, kuid siiski.
Kas keegi teab, kus säilitatakse RAI arhiivi autode-mootorrataste omandiõiguse ülemineku kohta. Paljudel oleks kindlasti huvitav mõne (oma) auto \"jälgi ajada\" kasvõi masina tõese valmistamisaasta väljaselgitamiseks. Eberhard
põhimõttel ise küsin, ise vastan:sain ARK-ist sellise info- RAI arhiiv on hävitatud, alles on zhurnaal millest näeb omandivahetusi alates 70-date aastate algusest.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne