01-09-2004, 21:17 PM
Probleem selline:
enne sõitis, kõik oli peaaegu hea. Ainult külma mootoriga ei läinud jalast käima.
Siis vahetasin gaasitrossi ära, sai pandud ühele poole ka uus kolvisõrm+laagrid. Siis proovisime käivitada.., aga nagu ainult suurtel pööretel läheb.. kui sedagi. Jalast käima lüüa- sellest ei tasu unistadagi.
Kas on asi selles et kolvid kulunud (neid pole ammu vahetatud, näevad üsna räsitud välja) või ei oska ma karburaatorit õigesti seada kuigi ega seal suurt kunsti ju pole.
Üldslt tegin nii: keerasin tühikäigu kruvi mingi 2,5 pööret välja. Siibrit tõstsin vähe.. ja hetkel nagu töötab üsna rajult kui käima lükata.
Aga tahaksin jalast käima lüüa!
Mis värk siis olla võib???
Säde ju on, kõik on korras.. elektrisüsteem jne. Ainult mootor jamab...
kas oled kindel , et süüde on õige....kas karburaator ei saa lisaõhku ( hermeetilisus) silindritega ühenduskohas .... ega karbussi düüsid ei ole umbes( filter vahele...) etc....
No.. eile näiteks sõitsin.
Algul pidin tükk aega esimese käiguga lükkama, et tööle läheks- läks kah lõpuks. Aga kui gaasi juurde anda rohkem, siis sureks nagu välja. Selline tunne, et ikka ei saa bensu kätte.
Aga sooja mootoriga korra lükkan (2 käik) ja kohe läheb.
Aga tihendid on väga head. Kui, siis lisaõhk ainult vb kuskilt simmerlingi juurest.
Ja mis asendis see nõel olema peab. Mul keskel ja nagu kõige parem asend tundub olevat.
Keskel võib nõel olla küll. Hiljem, kui motikas käib korralikult, saad täpsemalt välja timmida ( küünalde värvi järgi ...kui on helepruun, suisa valge...segu rikkamaks nõel üles... kui on must. siis vastupidi...norm on kohvipruun).
Mis puutub aga käivitamisse, siis see tundub tõesti segane värk olevat. Ega siin muud vist ei aita, kui pead vaikselt kõik sõlmed üle vaatama. Alusta karbussi korralikust tüüside läbipuhumisest, vaata mis ujuk teeb.... kui see ei aita, asu süüte kallale. Milline on säde, kas plõksub mõlemalt poolt ühtlaselt ( kui küünlad maas ja vastu silindrit), milline on säde ( kas loobib laiali , edasi ikka ülessepoole.... süütepoolid, etc.
Säde üksi ei tähenda veel teab mis palju....kui süütepool on näiteks tuksis, siis surve all sädet ei teki. Ja veel, mis su aku teeb, kui see on väga tühi , võib vabalt käivitamist raskendada.
Nii et jõudu tööle ja edu.
Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Tõmbab lisaõhku,ilmselt silidri ja karteri vahelt vöi kusagilt mootori seest.Ärge pange silindreid silikoniga see on lühiajaline pidamine.Segu kruvi keera algul kinni,kui käima saad siis keera välja .Ainult ära üle pinguta sellega,palju pole vaja.Mootor peaks väiestel pööretel suhteliselt rasvase seguga käima,aga see oleneb mootorist.
02-10-2004, 13:56 PM
mul oli sihuke jamps,et kahe hooratta kambri vaheline osa oli mitte hermeetiline voi siis väntvõlli keskmised laagrid lasid õhku läbi ....kui sa nüüd aru said.....st.kui kolvi alla peaks tekkima vaakum või hõrendus siis teise kolvi all tekib ju surve.......siis gaas käib (hoorataste)kambrite vahel edasi-tagasi......sellepärast kütus kolvi peale ei jõuagi.....ja suurematel pööretel mootor enam vähem töötab....kui vänta taod,siis küünlad jäävad ju kuivaks...tambi palju tahad ...vähemalt mul oli nii aga lükates läks päris hästi käima .kui gaasi andsid siis kogusjakogusning läks jutiga..igavene jamps oli.Ma loodan et siit midagi aru kah saada oli..mul mehaanika pealt sõnavara on suisa olematu..
aaaa soojalt läks esimesest matsust käima....
jaa..mul võib vist sama jama olla nagu kodanik julkaril..sest kui lükata tükk aega..läheb tööle..soojast peast..pool vänta ja töötab...kusjuures..kui tegin topkat..siis läks ka kohe matsust..
aga kas kedagi pärnust on..kes teab kust ja mida hermetiseerida?