Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Tekkis lihtsalt huvi, et mida see buss endast kujutab.
Palju juppe saada on? Kui suur osa juppidest teiste autodega (villis469, Volga) vahetatavad on? Kas tasub sellist autot pidada?
Esimese hooga leidsin netist sellise 18000kr eest, samas tean neid busse ka aiaaäärtes mädanemas, täna nägin üht Türi vanarauahunniku otsas lapikuks taotuna.
Kui palju raha sellise bussi eest maksta tasub?
Postitused: 3,539
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
02-09-2004, 01:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2004, 01:16 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
ma pole kah aru saanud, mis erinevate mudelinumbritega masinatel vahet. Ise aastakese 3741 (kah furgoon) all-peal veetsin. \"Kapotialune\" on 100% Volga. Veermik peaks olema 469-ga sama-vahetatav. Täiesti kindlalt on käigukast sama (erineb vaid kaas - ühel on kang kohe küljes, teisel hoovastik), tean kuna olen vahetanud-remontinud.
svenil kah taoline UAZ täitsa olemas, ootab Aafrika tolmu
panen kopi-peistina oma hiljutise arvamusavalduse antud masinast (pärit
SR foorumist):
13piisab Kirjutas:noh, kui pidevalt õlised näpud meeldivad, siis ei ütle minagi ühtki halba sõna. Kaitsejõududes sai furgoon-uaz rooli oma 9kuud ning ca 5000km kruvitud. Tehniliselt on furgoon 469 ning selle modifikatsioonidega sama. Uaziga kinnijäämiseks peab suht lammas ikka olema. Isegi pelgalt tagaveoga saab kenasti hakkama - kuigi taguots oli furgoonil ülikerge. Kütusekulu sain suvel hädapärast alla 20l/100km; talvel ikka üle. Maanteel üle 80km/h sõit pole mõistlik; tippkiiruseks jäi mul 100km/h - sedagi siiski nii, et esisild oli lisaks vahekastile ka esimeste pooltelgede otsast flantsikeste eemaldamisega täiesti tagant võetud. 2.käigul puudub sünkronisaator, masinal pole ühtegi võimendit (mu furgooni tühimass oli passi järgi 1.8t). Furgoonil puudub igasugune sõidumugavus - samas 469 on päris mõnus. Furgooni üks kütusepaak (52l vist) paneb ka tihti tanklat külastama, 469-l on neid 2tk. Roolikarp kulub päris kiiresti, sidurikorvi suutsin mina ühel \"maastikukatsel\" pooleks kuumutada, pidureid tuleb TÜV-ks ilmselt kusagil stendis sättida (klotse keeratakse peale käsitsi). Volga mootor on aga töö- ja lollikindel. Furgoonil on veermik tiba jama - kuna see algselt ilmselt ikka 469 peale mõeldud ning siis vägisi teise kere külge pandud. Mul olid tagumised poolteljed kõigest 6 poldiga kinni (469-l on 8 ) ning neid ma pidama ei saanudki - iga ca 500km tagant tuli tagasi kinni panna.
furgoon on veel selles mõttes s..t, et talvel on jube külm ning kui ikka 5-12inimest (sõjaväes \"võis\" ) masinas, on eranditult kõik klaasid jääs. Suvel on aga jube palav - mootor ju kohe parema kintsu kõrval ning küll kütab teine alles... Furgooni roolis on üle 1.8m pikal inimesel natuke ebamugav kah, kuna silmad jäävad esiklaasist tiba kõrgemale.
eks temaga ikka tegemist ole, aga see-eest aus maastur - olgugi et (originaalis) ilma difrilukkudeta!
oeh, nostalgiaaaaa
18k on päris krõbe hind vast. Kuigi - eks kõik uazikud on (üle)hinnatud, ilmselt seetõttu, et on head hobiautod.
edit: Videviku tänavalt (Volga pood) sai 5aastat tagasi küll veel kõiki juppe. Kindlasti toodetakse kõiki osi veel tänini - muidu jääks ju idanaabri miilitsate 469dki seisma... Aga osi ikka kulub. Samas korralikult sõitma pannes on hea masin. Minu sõjaväe-masin oli alguses jube romu - aga lõpuks oli koos valveauto 469-ga kogu pataljoni ilmastikukindlaim sõiduk. Töökindlaim paraku mitte - Chevy ja VW on ikka teisest klassist
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Olen kuulnud, et Volgale pannakse Opel Rekordi käimakaste alla, pidid 1/1 sobima. Siit järeldub, et läheks ka Opeli diisel.
Kuskil Pôlvas pandavat UAZidele mingeid diiselmootoreid.
Kuidas ARK ja ülevaatuspunkt sellele vaataks, kui see janune Volga mootor asendada millegi muuga? (Mingi lääne bensumootorgi vôiks küttekulu oluliselt vähendada.)
Postitused: 91
Teemad: 30
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Endal ka üks kuudiga UAZ 452 silmapiiril. Hinda küsitakse 8k, aasta on 90.
Tahaks roheliseks värvida, nagu NL aegsed militaar masinad aga ei tea , mis on värvi kood. Proovi pole ka kuskilt võtta. Kas sellist värvi on valmiskujul ka saada ja kus kohast soodsamalt saaks?