Volvo 244 GLT
#1

Peale pikka mõtlemist otsustasin, et ei müü oma vanat risu maha vaid teen temast midagi ilusat. 242 projekti jätsin pooleli, sest rahahulk mis sinna läheb ületab 3 kordselt selle mis ma 244 matan. Alustus on tehtud ostsin 2000 eeki eest tihendeid ja juppe, otsisin 2 päeva mööda linna liiste taga ning jäin nendest ikkagi ilma. Nüüd veel värv ja siis läheb lammutamiseks. Plaanis on :
1.Salong tühjaks.Uued vaibad maha, uksepolstrid vahetada.
2.Välimised vidinad küljest.
3.Mootor maha, remont, pöhjalik. Võib olla natuke nuka hammustamist ja kaane lihvimist.
4.kere liiivapristi alla.
5.Uus juhtmesüsteem, vana korrastamine.
6:Värv
Järjekord ei ole muidugi õige.
Ja siis jälle kokku tagasi.
Kui kellelgi on mingeid vidinaid garaasi all vedelemas siis andku teada, eriti oodatud on igasugu spoilad ja antitiivad, mis sobiksid.
Hea oleks ka kui kellelgi oleks nii näidikuid kui ka andureid.(õlirõhk, ampermeeter jne.).Plaanis ei ole teha midagi eriti tuuningu värki vaid eelköike korralikku autot millega oleks ka nauditav sõita.
Vasta
#2

Pakuks sulle karpat 244le...asi ise tehtud
umbes sarnaste ürituste jaoks nagu streetrace kui soiku jäänud.Põhimõte on tal aga selline,et tagab parema mineku ja linnas teistele jalgu jääda ei tohiks.Kui tahad infi saada mulle teade privaati.Asun Pärnu maadel enamasti.
Vasta
#3

Vahepealne kiire aeg on möödas ning nüüd saab jälle aega õlle ja muusika saatel garaazis aega veeta. Auto on juba laiali paari päeva pärast saan ma relaka ja siis läheb värvi võtmiseks.Vahepeal sai ka poes käidud ning veel 2k raha eest jubinaid ostetud.Varsti on pildid ka ülal. põhi oli ikka päris sitas olukorras ning taga koopa äärtest ei tasu üldse rääkida, keevitamist küllaga.Aga vaev tasub ära kindlasti. :yes

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#4

Täna lõpetasin värvi võtmise ning mootor sai ka maha võetud, polegi suurt remonti vaja, lihtsalt pesta ja ära värvida. Paksu pori ja muud s...ta on igal pool vahedes. Pidurisüsteemi sain ka eile maha ning uued voolikud ootavad paigaldamist.Üks pilt ka...

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#5

sorry,aga minu meelest ei tasuks küll \"limo klassi\" autut spoiladega ära rikkuda:???

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#6

Tegelikult on sul õigus küll, küljepeale ei tahaks panna aga taga võiks ju väikene olla.....:keersilm

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#7

mul 244 kandilised esituled koos klaasipuhastitega . Huvitab? anna taskutelefonile teada 05141084 ei tea millal arvuti taha saab.:???
Vasta
#8

Auto on nüüd värvimeistri juures, kes ka uued tiivaääred ja karbid külge keevitab.Palusin et ta auto veeebruari alguseks valmis teeks kuna siis on pangaarve netuke kopsakam ja saab kergemalt hingata.

Lammerist sain vahepeal kaks uut ust ning puudu olevad liistud ja tulede kojamehed.Vaja on veel uusi esitulesid kuna vanad reflrktori kinnitused on katki. Piduri sadulad tuleks ka paremate vastu vahetada.

Kõige enam hakkab peavalu tekitama juhtme süsteemi korrastamine , sest ma pole teab mis elektrik.Tagumistele tuledele tuleb uued juhtmed kohe kindlasti vedada.
Esimesed istmed peaks ka välja vahetama, aga see on juba pikemas perspektiivis.Lähituleviku plaan on ikkagi vana 2,1 mõne turbokone vastu vahetada.

Uued pildid lisan siis kui värvikojast auto käes.

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#9

Minu 244 on nüüd juba ammu värvimis- keretöökojast väljas ning kokkupandud.Kehvasti läks.Maalrid ütlesid et värv on aegunud aga võõpasid sellega ikkagi auto üle. Kapotil on triibud ja värv on kehvasti kinni ka.Muidu on täitsa ok.Mõni pilt ka. Ja kui kellelgi on ühte või kahte sellist valuvelge nagu pildil siis paluks meili.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#10

Kui värv jääb \"triibuline\" siis ei ole see kuidagi seotud aegund värviga vaid maalri hooletuse või kulunud värvipüstoliga!
Võimalikud varjandid :kehvasti reguleeritud värvipüstol st värvilehvik ei ole ühtlane vaid lehviku servades on värvi rohkem kui keskosas,teine varjant :värvipüstoli düüs ja nõel on nii kulund et lehvikut pole võimalik ühtlaseks reguleerida.
Aga milles või kuidas väljendub \"värv on kehvasti kinni ka...\"?

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#11

Värv kehvasti kinni tähendab seda et see pole üldse tugevalt \"kinni\" kuivand. Puuoks läks vastu ja tõmbas värvi maha, mitte kraapsu värvi peale. Ilge porno. Koorub nagu pühademuna jaanipäevapaiku.Aga see on juba kord see odavalt läbiajamine, tsiteerin:\"ega me kallid mehed ei ole, teeme odavalt(sitasti) valmis.\"Pretensioone on muidki.Ukseääred kipuvad alt juba roostetama jälle jne....

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#12

Nuh siis pole nagu kedagi süüdistada ka ... said selle mille eest maksid.Kurb muidugi.Kui saladus pole siis palju selline töö ka maksis?

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#13

eeltöö, keevitus, uued karbid, tiivad.kokku 6300.- värv ja pahtel oli minu poolt. Uurisin ennem nende tausta ja kõik oli ok, oleks ennem teadnud oleks kasvõi Värvaltrans`i viind 15k maksnud ja väga korraliku töö saanud. Ise olin loll.

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#14

Nii. Vahepeal sai kõvasti ringi sõidetud ja üldiselt oli kõik ok ajani kui ükspäev mootor kinni jooksis. Ehmusin ja arvasin esimese hooga et nüüd on küpse. Aga asja lähedamal uurimisel selgus et veepump on lõpetanud oma töö. Nüüd siis ootan uut veepumpa ja sõidan bussiga....

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#15

Nädalavahetusel sain uue pumba kätte, 486 eeku taheti selle eest, panin peale ja töötab jälle. Viimasel ajal teeb kütusekulu natuke muret, 15 keskmiselt on ikka palju. Uusi tagumisi kumme oleks ka vaja sest burnoutimine on teised täiesti siledaks ajand...

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#16

saadukas Kirjutas:Värv kehvasti kinni tähendab seda et see pole üldse tugevalt \"kinni\" kuivand. Puuoks läks vastu ja tõmbas värvi maha, mitte kraapsu värvi peale. Ilge porno. Koorub nagu pühademuna jaanipäevapaiku.Aga see on juba kord see odavalt läbiajamine, tsiteerin:\"ega me kallid mehed ei ole, teeme odavalt(sitasti) valmis.\"Pretensioone on muidki.Ukseääred kipuvad alt juba roostetama jälle jne....




vaata et liiga kiiresti ei sõida muidu äkki tuleb suure kiiruse peal värv mahaBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin





sellepeale öeldakse et ,,miks teha öhe korraga ja korralikult ,kui saab ka mitme korraga ja sitasti´´Big Grin

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne