Tahan musti numbreid !
#1

Otsustasin, et maksku mis maksab tahan saada oma muhule mustad numbrid. Mul on tehasevärv ja kõik vigurid küljes ja töökorras ning originaaalid, peaks ju saama või mis ?

On kellelgi kogemusi ja lugusid rääkida sellel teemal ?
Vasta
#2

eeeem kuskil siin foorumis oli vist kunagi juttu, niiet kasuta foorumi otsingut. aga see on väga pikk ja raske protsess.



ja vanu autolehtesid tasub ka alles hoidaWink


mul autolehes selle kohta artikkel olemas, võin sulle laenata kui soovi on.
abiks u2u

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#3

paar asjakohast linki sulle:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=7417
http://www.unic.ee/unic.nsf/Must_number.html

ja miks kaks sama teemat?
kustuta üks ära, mis ta ikka niisama foorumit risustabWink
Vasta
#4

Sul peab auto välja nägema nagu ta oleks JUST VÄLJA VEERENUD TEHASEST !!! ....aga mitte rooste hunnik mis on originaal juppidega ja värviga ;-)
Vasta
#5

proovin kustutada aga kas see moderaatoritge õigus mitte pole ?
Ilmselt läheb selle numbriga pea halliks, tuli meelde, et minu autol on ju vale aasta pass ehk doonori dokumendid, auto ise 1967 aga dokumentide järgi 1961. Asi kipub juba kohe peeti minema.
Vasta
#6

530 Kirjutas:... minu autol on ju vale aasta pass ehk doonori dokumendid, auto ise 1967 aga dokumentide järgi 1961.

Kui olukord säärane, siis on mustade numbrite hankimiseks kaks võimalust:

1. Teha dokumendid ringi õigele autole, soovitavalt miski vanatehnika klubi kaudu (sh pirka jm numbrilised kohad autol). Ma usun, et sellealase põhjaliku avalduse ning paari uunikumlase toetuse korral ei teki ARKis probleeme.

2. Komplekteerida auto uuesti dokumentides fikseeritud aastale. St - kõik need detailid, mis dokumentides kirjapandud aastal ja auto tegelikul väljalaskeaastal ei olnud absoluutselt sarnased, tuleb sel juhul vahetada õigete vastu. Seda viimase kruvi ja seibini välja. Loomulikult eeldab see kõik põhjalikku uurimistööd, mis aastal mida muudeti.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

On ka lihtsam variant - sõjaväkke autojuhiks. Ja ongi sul mustade numbritega auto.
Vasta
#8

ma kardan, et kui ARKi lähen jään lõpuks autost lihtsalt ilma. Või vähemalt mingi jama saan sealt kaela. Praegu on mul siiski kõik puhas. Auto lihtsalt teisest aastast. Ümberlappama ma teda ei hakka, see oleks idiootsus (esiots on teine), Nii kaotan \"tehasekvaliteedi\"

Lükkan teema määramata ajaks hoopis tulevikku. Asi mutt.
Vasta
#9

530 Kirjutas:ma kardan, et kui ARKi lähen jään lõpuks autost lihtsalt ilma. Või vähemalt mingi jama saan sealt kaela. Praegu on mul siiski kõik puhas.

Kas on eeldada auto \"musta\" ehk varastatud minevikku, et Sa niiväga kardad? Kui see toimus Vene ajal, siis vast ei ole küll karta midagi. Tuleb otsida kaks musta numbri õiguslikku uunikumi-eksperti ning ekspertiisiaktile lisada avaldus, kus on see vale aasta jutt sees. Ma ei näe põhjust, miks ei saaks kunagi ajaloo hämaruses tekkinud viga ARKi baasis parandatud.

Kuidas Sul lood pirkaga on? Kas on vahetatud, isetehtud (vahel Vene ajal liikus ka nn pirka-blankette) või on puuduv? Ja kas kerenumbrid on ringi löödud kunagi või on asi paberites siiski õige tehasenumbriga?

Muide - kui 1990te aastate keskel mustal turul liikus nn Perli baas, siis sai huvi pärast uuritud Pobide aastaarvu ja kerenumbri vahelist sõltuvust. Tulemusena sai leitud, et tubli kolmandik autosid on arvel vale teabega, st selline kerenumber ja aastaarv ei saa küll mitte kokku käia. Ja väidetavalt enne 1950-51 toodetud Pobide korral oli ca 80% autodest vale teabega.






Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

MA ei taha sind 530 küll jälle halvustada, elame ikka rahus,aga ikkagi sinu Sapikas jätab musta numbri juurde ikka päris palju soovida: Keretööd, sul seal ju tohutult mõlke ja Altpoolt on masin musta värvi ja kuna sul spidomeeter peat natuke lössi suland, siis ei lähe see ka originaali, üks tuttava hea sõber alles hiljuti taotles musta nummert oma muhule ja isegi leiti ,et esimärk(piklik kroomliistu sees) on pleekinud ja ei vasta originaalile. Ja sul siis ka veljevärv ju hall-metalne ,aga peab olema punane või kui taotled aasta 67 siis kreemjas valge-beež. Seal veel miljon asja nii ,et ühel heal päeval mõtled ,et taotled musta numbri see asi ei käi.

MArek
Vasta
#11

Aru mai saa miks nii kibe tahtmine neid musti numbreid saada on Rolleyes
Vasta
#12

wax Kirjutas:Aru mai saa miks nii kibe tahtmine neid musti numbreid saada on...

Inimesel on alateadvuses vajadus kiituse ja tunnustuse järele ning teadmise järele, et ta(l) on midagi väärtuslikku ja ainuomast Wink

Ega\'s muidu riputataks enamikes riikides kaela/rinda ordeneid/medaleid, ei omistataks teeneliste kunstnike/kirjanike/mehhanisaatorite/lööktööliste aunimetusi, koolides ei jagataks kiituskirju, konkurssidel aukirju jne jne.

Eks must number ole ka omalaadne kvaliteeditunnistus restaureerija pikale ja vaevarikkale tööle, mille tulemusena vehiikel sarnaneb ikka vägagi tehasest väljavuranule Smile Mida uuem, seda rohkem muide (vt nõutud %). Või siis omalaadne kiitus tundlikule \"koeraninale\", kes on \"vaevutuntava lõhna järgi\" säärase tehasekonditsioonis liikuri tolmukorra alt leidnud, mis mõningase poleerimise järel samasugune välja näeb Smile

Ning kui ma sooviksin oma uunikumiprojekti isetegemise asemel teha lasta, siis on mu esimene küsimus potentsiaalsele restauraatorile - kas ja milliseid autosid tema töödest on musta numbriga pärjatud...


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#13

valdo Kirjutas:Kas on eeldada auto \"musta\" ehk varastatud minevikku, et Sa niiväga kardad? Kui see toimus Vene ajal, siis vast ei ole küll karta midagi. Tuleb otsida kaks musta numbri õiguslikku uunikumi-eksperti ning ekspertiisiaktile lisada avaldus, kus on see vale aasta jutt sees. Ma ei näe põhjust, miks ei saaks kunagi ajaloo hämaruses tekkinud viga ARKi baasis parandatud.
Mina lasin enda LR\'il ka arkis õige aastaarvu passi kanda ja ilma suurema möginata tehti auto 11 aastat vanemaks. Seeg pole aastarvu vahetus midagi ülejõu käivat, eriti NSVL autotoodangu osas.

valdo Kirjutas:Muide - kui 1990te aastate keskel mustal turul liikus nn Perli baas, siis sai huvi pärast uuritud Pobide aastaarvu ja kerenumbri vahelist sõltuvust. Tulemusena sai leitud, et tubli kolmandik autosid on arvel vale teabega, st selline kerenumber ja aastaarv ei saa küll mitte kokku käia. Ja väidetavalt enne 1950-51 toodetud Pobide korral oli ca 80% autodest vale teabega.
Ka ühekskümendadtel toodud lääne autod on kirjas seal nagu parasjugu juhtus. 2/3 vanu LR\'e on ühel või teisel määral valede andmetega. Näiteks on Eestis kaks sama väljalaskeaasta Land Rover S-IIA \'d, üks neist on kirjas veoautona, teine on sõiduaauto ;-)

Arvake ära, kumb on veo- ja kumb sõiduauto
[Pilt: safari00-2.jpg]
[Pilt: safari00-1.jpg]

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne