Teadjad aidake alma mark tuvastada
#1

Kas 400 või 401 ?
Mingid pildid ka üleval
http://pilt.ee/Projekt313
Vasta
#2

Täiesti mõtetu aretis.Selliseid uksepolstreid olen näinud mitmel M401-l ja lähemal kere vaatlusel leiaks viiteid veelgi, aga milleks sulle kõik see kui ta ei ole nagunii enam kumbagi.Nii et passis võib ta sul olla 400,401,402 jne.Vahet pole.

Tom
Vasta
#3

Seda tuleks tõesti Aretiseks nimetada ,aga heas suhte, käigukang põrandal võib lubada, et tegu enne `50 aastat tehtud 400-jaga, üks asi siiski on veel mida arvatavasti ei moditud omalajal eriti palju. M400- on aku jaoks alus, 401-el aga torpeedopleki sees süvend, võid ka roolisamba üle käia ja vaadata ,et kas on Roolihoovastiku Arme järel. Huvitav masin sul.

MArek
Vasta
#4

Kõige huvitavam on see et aku koht on tal üldse juhiistme all ......... seal selline spetsiaalne süvend Smile
Kapoti all olev plaat on ära võetud ja kerenumbril on keevituse, lihvimise ning ülelöömise jäljed !
Vasta
#5

Skalaar Kirjutas:Kõige huvitavam on see et aku koht on tal üldse juhiistme all ......... seal selline spetsiaalne süvend Smile
Kapoti all olev plaat on ära võetud ja kerenumbril on keevituse, lihvimise ning ülelöömise jäljed !

Torpeedo on niivõrd tugevalt ringi ehitatud, et sealt viiteid leida on vist võimatu.Võin eksida, aga paistab, et peale on pandud M407 mootor vms.(ka pidurivõimendi).Sellistel puhkudel oli tavaline, et aku viidi istme alla või pagaasnikusse kuna kapoti all jäi ruumi väheks.

Tom
Vasta
#6

Tegu ei ole vist jah originaal mootoriga, originaalis on plokikaan pealt lame küünlad otse peal nagu pobi/gaz-51 mootoritel, 401 mootoritel olid vist juba mingi nurga all ,aga neid mootoreid oli väga palju erinevaid ja kui sa täisoriginaali taga ei aja võid ju hoopis 412-ku mootori peale panna ,siis saad 91/95 bensuga ilma pliaasendajata sõita. Aga välimus võiks siiski originaal säilidaSmile

MArek
Vasta
#7

Vat tolle ajastu mossedel olid kõiksugu suuremad või väiksemad osad ka märgistatud. Näit: 400 ja sellele järgnes osa number kataloogi järgi. Velgede järgi tundub et esisild vist orginaal, äkki leiad mõne hoova pealt ka märgistuse.
Terv.Jaanus
Vasta
#8

Piltidel olev masin on lausa tundmatuseni (mootor, armatuur, \"tulesein\" jne) ümber ehitatud, samas on tal väliskujul säilinud üsna palju vanast Almast ja isegi ilusat kroomi.

Kuna ka kere on paljus ümber keevitatud, ei soovita ma seda originaaliks tagasi taastama hakata - see oleks VÄGA suur töö. On paremaid (st keevitust mitte näinud) doonoreid selle jaoks.

Mina teeksin temast kõiki algseid osi, kuid samas ka praegust tehnikat alles jättes stiilse pilkupüüdva liikuri miski vanema tüübi auto armatuuri kasutades jm osi. Väliskujul kaotaksin koledad kandilised suunatuled - ette kõlbaksid nt väikesed 51 \"tilgad\", taha aga nt kaks punast ovaaltuld - numbri kohale algsele lähedase välimusega \"toki otsa\", paremale miski sarnase, kuhu saaks nii suuna- kui ka piduritule sisse aretada.

Ja - kuna algne armatuur on niikuinii juba täielikult rikutud, siis võks selle valmistada hoopis puidust ja pilkupüüdva - nt \"kellad\" puidu sees... Seda vähemalt keskosas.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

Wow ............ kena idee ............. kui seda ideed kasutada siis hakkaks tõesti midagi stiilset välja tulema. hm ........ ok ........ aga ikkagi hakkan siis otsima mõnd keevituseta almat mida ehk õnnestub ka originaali veel viia sest kahju on kui neid väheseid lammutusse viiakse.
Põhimõtteliselt võiks selle teema luku panna !
Vasta
#10

Väike-Tom sul on vist isegi 407 mootori osas õigus ......... leegikate peal ilutseb küll kiri 407 mujalt nagu märke ei leidnud !
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne