50 a. kuuri all seisnud MB 170
#1


Kõik vist teavad millest autost on juttu.
http://www.rrg.edu.ee/~rainvaikla/M-B170V_36teinea.jpg

mis sellest sai üldse?
Kas on keegi masinat oma silmaga ka näinud?
Mis siis on arvamus?
Mis asja hind oli?
Kas asi väärib küünlaid?
Kas see on veel müügis?

Muide, kõikidest saksa ennesõjaaegsest mainatest, MB 170 on vist üks igavamatest, kui Opel Olümpiat mitte lugeda, aga samas, kui asi on täiskomplekt siis on põhimõtteliselt võiks huvi pakkuda

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

1. Müüdi maha
2. Kuisa oldmopedi
3. 50 aastat hoidmist suudeti rikkuda paari aastaga õues kile all
4. 500-st hakati kauplema ... lõppes vist kusagil suurusjärk madalamal
5. depends
6. kui siis uue omaniku poolt

Dad.
Vasta
#3

dad Kirjutas:1. Müüdi maha

Jäi ta ikka Eestisse?

Ja kas on lootust isendit kunagi taastatuna 1940. aasta numbrimärgiga (mis on omaette väärtus) mõnel siinsel vanatehnikaüritusel vuramas näha? Ning tulevases hüpoteetilises muuseumis kohta sisse võtmas?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Vist jäi ... st oli jutuks et välja ei läinud ... kas uus omanik eestist ei tea.

Dad
Vasta
#5

No olgu siis teema lukku kui müüdud on.
Minu teada, asja hind oli midagi 80-90 kEEK ringis
Tuleb muidugi tunnistada, et ennesõjaaegsete saksamaa autode hinnad on väga kõrged.
195X väljalase MB170 selle raha eest on võimalik märksa paremas seisundis osta.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#6

Kui mina seda pea kümme aastat tagasi huvipärast kaemas käisin, küsiti selle eest 300.000.-
Auto oli kile all hapuks läinud, rooste oli asja kummalistest kohtadest praktiliselt ära söönud. Nimelt ei olnud värsket õhku auto ligi lastud.
Saksaaegsed dokumendid olid kõik istme peal alles.
Mul jäi üle ainult imestada, mida inimesed autoga teinud olid või õigemini tegemata jätnud.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#7

Hind on täiesti õige .. ennesõda 170V maksab ca 5keuri toorikuna. Vahe on ju sellest, et ennesõda autodest tehti saksamaa puhtaks nõukogude vägede poolt. Ja kuna NSVL-is oli väga suur osakaal autode ümberehitusel siis sellest ka suhteliselt kõrgem hind tingitud. Vahena tuleb muidugi märkida, et enamus NSVL-is olevast tehnikast on juba rikutud ja seega ei suuda kunagi tõusta sellisele hinnatasemele.

Dad.

Dad.
Vasta
#8

Nojah...aga vaatan praegu USA vana autode müügile pühendatud saidid ning seal ei ole üldse haruldane kui müüakse heas korras originaalvärviga ja polstriga isendid, kusjuures hinna poolest on täiesti ok masinad. Kui lisada u 3000 $ ülevedu ja asjaajamise kulud siis asjal on jumet. Muide, siin on näiteks vanade Buickute valik:
http://www.collectorcartraderonline.com/...l?72193698
http://adcache.collectorcartraderonline....419948.htm
http://www.collectorcartraderonline.com/...814086.htm


Samas, tuleb arvestada sellega et R8 mootoriga Buick on siiski autona oluliselt huvitavam kui MB170

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#9

Meerikas pole ju sõda olnud ....

Dad.
P.S. Arvesta parem seda, et kolmekümnendate lõpu mersu R8-t peetakse siiani autotööstuse lipulaevaks ... erinevalt Buickist ... ja muidusgi see ka et seda R8 buicki on toodetud nii palju et silme eest võtab kirjuks.
Vasta
#10

Mersu R8 ei osta saa komplektses originaalses seisundis ei 5 ei 10 k EURO eest. Ei osta sa seda ka restaureerituna alla 50k euri eest.
Ka mulle on saksa ennesõjaaegsed autod on südamelähedased, kuid ilmselt hind paneb kõik paika.
200 000 krooni eest originaalse või korralikult restaureerituna ei saa ei Admirali ega MB al.230 ja ülespoole.
Aga kui valida kas osta selle raha eest korraliku R4 MB 170 või suure ameeriklase, siis ilmselt ameeriklase value for money on selgelt parim.


Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#11

value for money jääb ikka samaks ... pigem value for opinion or fun.

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne