Furgooni asendamine kastiga
#1

Gaz 66 on hetkel arvel kui furgoon, kuid furgoon on autolt eemaldatud. Plaanis on selle asemele panna kast (mõni aeg hiljem), kuid siit probleem - kas praegu tohib üldse sellise autoga sõita (tagaosa on lihtsalt tühi)?
Ja veel, kas furgooni asendamisel kastiga peab tingimata ARK-s läbima ekspertiisi või käib see asi kuidagi leebemalt?
Ehk on keegi sellise asjatamisega kokku puutunud ja oskab natuke nõu anda...

Tänud!
Vasta
#2

tarmo Kirjutas:Gaz 66 on hetkel arvel kui furgoon, kuid furgoon on autolt eemaldatud. Plaanis on selle asemele panna kast (mõni aeg hiljem), kuid siit probleem - kas praegu tohib üldse sellise autoga sõita (tagaosa on lihtsalt tühi)?
Ja veel, kas furgooni asendamisel kastiga peab tingimata ARK-s läbima ekspertiisi või käib see asi kuidagi leebemalt?
Ehk on keegi sellise asjatamisega kokku puutunud ja oskab natuke nõu anda...

Tänud!
*************************************************************
Tingimatta ümberehitusluba+ekspertiisSad . Kui tagaosa tühi siis rakendub ebaseadusliku ümberehituse paragrahv ja kõik sellega seonduv Sad .Jõudu.
Vasta
#3

Täpselt nii. Ja ilma nn. tagumise osata võib osaleda liikluses ainult ARK-i või remondikohta sõitmiseks!
Vasta
#4

Tänud vastajaile!

Siit kohe ka järgmine probleem - kui kellelgi peaks vedelema või peaks teadma kust leida Gaz 66 originaalkasti või sellele lähedast muud kasti, siis oleksin nõus seda mingi raha eest ära ostma.

Tarmo
tarmo@4x4.ee
526 5874
Vasta
#5

Oskab keegi öelda kas eri aegadel toodetud Gaz 66 veokastid on ka (palju) erinevate massidega?
Enamus spetsifikatsioone ja raamatuid annab massiks 446 kg, kuid neid kaste on tehtud minuteada erinevaid:
1. ratta- ja kütusepaakide süvenditega: Pilt
2. sirge kast (kasti põhi selletõttu mõnevõrra kõrgemal): Pilt
3. eelnevad variandid koos puust põhjaga või ilma?
4. puust kastid kolhoosivariantidel ja muud erilahendused, kuid need jätaks praegu kõrvale
Vasta
#6

tarmo Kirjutas:4. puust kastid kolhoosivariantidel...

Vähemalt Gorki tehases mingeid \"kolhoosivariante\" puust kastiga 66test ei tehtud. Kui keegi on säärast näinud kusagil, siis on see kuldsete käte töö... vastavalt kohalikele vajadustele.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

ise ka palju 66ga kokku puutunud, aga kaste ainult 1. varianti näinud. Venes on näha olnud ka kallur versiooni, aga teostuselt tundus olema väikeseerias tehtu.
Vahetamisest niiplaju, et enda isoterm furgoonveokit tahtsin mingil hetkel tent-furgooniks ümberehitada. Passis oli märge furgoon. Autoregister ütles lihtsalt furgoon on furgoon, sh. ka tentfurgoon. Kui tendi maha võtad on madel ja see ei lähe ,mitte. Jutt oli mitteametlik ja telefoni teel. Vaatasin ka teiste tentfurgoonide passe. Mõned olid märkega madel, mõned furgoon: Mine siis võta kinni, kus see piir jookseb.

66st on olemas ka JUZNÕI variant. Kabiini katus tendiga, uksed a´la 469, esiklaas alla lastav. Jahutus süsteemi maht oli suurendatud, veepump kobedam.


Vasta
#8

        Minu masina kast siis selline. Peaks olema originaalkast. Sai hiljuti tent koos kaaretga ka veel peale ostetud.

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#9

valdo Kirjutas:Vähemalt Gorki tehases mingeid \"kolhoosivariante\" puust kastiga 66test ei tehtud. Kui keegi on säärast näinud kusagil, siis on see kuldsete käte töö... vastavalt kohalikele vajadustele.

Ma ei tea kui adekvaatne see lehekülg (http://www.vif2.ru/users/sovavto/gaz/66-e.htm) on, kuid väidetavalt Gaz-66-21\'l oli justnimelt üleni puust kast, taga topeltrattad ja ja üleüldse pisemate ratastega variant (pilt).

al Kirjutas:ise ka palju 66ga kokku puutunud, aga kaste ainult 1. varianti näinud. Venes on näha olnud ka kallur versiooni, aga teostuselt tundus olema väikeseerias tehtu.
Vaadates seda pilti tundub küll igati tehase värk. Ometi on sirge (kuid metallist) kast. Eelpoolmainitud veebilehe järgi on tegemist vähemalt 1998 aasta 66-ga (ehk siis umbes ajast kui nende seeriatootmine lõpetati). Sõjaväele tehakse arvatavasti edasi just selliseid variante.

unicweb Kirjutas:Minu masina kast siis selline. Peaks olema originaalkast. Sai hiljuti tent koos kaaretga ka veel peale ostetud
Jahtisin isegi seda sama tenti, aga paraku jäin hiljaksSad
Vasta
#10

No mul isa töökohas on tal omajagu tegemist ka 66-tega (nii madelid,postipuurid kui ka elektrimõõtmiste labor) ning seal on neist enamus süvenditega kastiga,kuid ühel postipuuril on ka see teine variant (Tarmo toodutest).Tegu tehase originaalkastiga,auto vl.aasta 1994.Kahjuks pole masin hetkel Haapsalus,kui millaski tagasi jõuab,katsun pilti teha ja ka tõenduse üles panna.
66 postipuuride kaste leidub aga igasuguseid erinevaid,tehasest tulid need aga originaalkastidega,millel tagaluuk eemaldatud ja kasti põhja puuri käitusajamite augud lõigatud.Muu väljanägemisega variandid on enamasti isearetatud.
GAZ-66-21 on arvatavasti väga vähe tehtud/levinud variant.



tarmo Kirjutas:
valdo Kirjutas:Vähemalt Gorki tehases mingeid \"kolhoosivariante\" puust kastiga 66test ei tehtud. Kui keegi on säärast näinud kusagil, siis on see kuldsete käte töö... vastavalt kohalikele vajadustele.

Ma ei tea kui adekvaatne see lehekülg (http://www.vif2.ru/users/sovavto/gaz/66-e.htm) on, kuid väidetavalt Gaz-66-21\'l oli justnimelt üleni puust kast, taga topeltrattad ja ja üleüldse pisemate ratastega variant (pilt).

al Kirjutas:ise ka palju 66ga kokku puutunud, aga kaste ainult 1. varianti näinud. Venes on näha olnud ka kallur versiooni, aga teostuselt tundus olema väikeseerias tehtu.
Vaadates seda pilti tundub küll igati tehase värk. Ometi on sirge (kuid metallist) kast. Eelpoolmainitud veebilehe järgi on tegemist vähemalt 1998 aasta 66-ga (ehk siis umbes ajast kui nende seeriatootmine lõpetati). Sõjaväele tehakse arvatavasti edasi just selliseid variante.

unicweb Kirjutas:Minu masina kast siis selline. Peaks olema originaalkast. Sai hiljuti tent koos kaaretga ka veel peale ostetud
Jahtisin isegi seda sama tenti, aga paraku jäin hiljaksSad
Vasta
#11

tarmo Kirjutas:
al Kirjutas:ise ka palju 66ga kokku puutunud,
Eelpoolmainitud veebilehe järgi on tegemist vähemalt 1998 aasta 66-ga

Vähetähtis pole ka mainida, et minu kontakt Gorki tehase toodanguga lõppes aastal 91. Peale seda on kindlasti palju uuendusi olnud. Uue ninaga kabiiniga GAZ3308 on igati ahvatleva välimusega ja ka kast tundub sile olema. http://www.geocities.com/motorcity/speed...z3308.html

edit: uuemal 66l ongi sile kast, pildil siis 94-96a.


Vasta
#12

Niisiis enamvähem normaalses seisukorras kast leitud ja esialgu sai pealegi pandud. Pisut remonti ta küll vajab, kuid esialgu las olla.
Pilte ka: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album41?page=2
Kõrgendusi ja istmeid pole hetkel küljes veel.
Nüüd jääb vaid veel kaared ja tent leidaSad
Vasta
#13

agaa Kirjutas:
tarmo Kirjutas:Ja veel, kas furgooni asendamisel kastiga peab tingimata ARK-s läbima ekspertiisi või käib see asi kuidagi leebemalt?
Tänud!
*************************************************************
Tingimatta ümberehitusluba+ekspertiisSad . Kui tagaosa tühi siis rakendub ebaseadusliku ümberehituse paragrahv ja kõik sellega seonduv Sad .Jõudu.

Asi joones.
Kuna tegemist on originaalveokastiga, siis sai siiski tsipa lihtsamalt hakkama - ilma ekspertiisita. ARK ülevaataja ise vaatas asja üle ja vormistas. Kogu lugu.
Vasta
#14

[
Asi joones.
Kuna tegemist on originaalveokastiga, siis sai siiski tsipa lihtsamalt hakkama - ilma ekspertiisita. ARK ülevaataja ise vaatas asja üle ja vormistas. Kogu lugu.
[/quote]
*************************************
ÕNNITLEN ikka kui kellelgi hästi lähebBig Grin
Vasta
#15

kuna siin 66 teema suures osas püsti aeti siis küsin, ega kellegil 66 vintsi üle pole?

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta
#16

idalimusiin Kirjutas:kuna siin 66 teema suures osas püsti aeti siis küsin, ega kellegil 66 vintsi üle pole?

Uuri Rebellast Lähtel. Millalgi oli juttu, et neil on (olnud), aga küsida ehk tasub.
Vasta
#17

osta.ee on pakkumisel Gaz - 66 (1968). Olen selle masina soetamisprotsessi kõrvalseisjana kaasa teinud ja loodetavasti potensiaalne uus omanik pole mingi elektiposti ega kaevu puurija. Ei tahaks ja kuidagi kahju oleks konkreetselt seda autot kusagil trööpamas näha. Niiet raske raua fännid - näidake initsiatiivi!

Lugupidamisega
Sm. Tasku

Gaz - 3102 (1984), Gaz - 51 (1969)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne