Mosu 401 aastast 1955. . .
#41

Täna sai siis keevitatud tagaosa. Vana läbiroostetand pleki lõikasin ära ja asendasin uue samapaksu plekiga. Loomulikult keevitasin ka suunatulede augud kinni.
Vasta
#42

Niisama huvitavat vaatamist.

http://community.webshots.com/album/94145313XruLys

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta
#43

Jah, see link ja sellega kaasnevad mõtted on siit korra juba läbi käinud.
Arvamusi - mõistagi - seinast seina:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=8687
Vasta
#44

Täna sai siis auto ärakrunditud. Varsti ka pildid.
Vasta
#45

[Pilt: im0005275aw.th.jpg]
[Pilt: im0005285lj.th.jpg]
[Pilt: im0005292fo.th.jpg]

ROHKEM PILTE!

Vasta
#46

Vahepeal olen tegelend pahteldamise ja erinevate väiksemate vidinate värvimisega. Hetkel oleks vaja:
*õhupuhastit, võib olla roostes jne peamine et kaan mis käib ära on korralik ilma lisa aukudetta
*korralikku tagastanget
*originaal tagatuld

Kuna tihendid on vaja väljavahetada siis äkki keegi oskab öelda kus oleks müüa tihendeid? Mõtlen kus oleks suur valik.
Milline oli originaalis salongi polsterdus ja materjalid? Hea oleks kui saaks mõne pildi.
Vasta
#47

tamar99 Kirjutas:... oleks vaja:
*õhupuhastit, võib olla roostes jne peamine et kaan mis käib ära on korralik ilma lisa aukudetta
[...]
*originaal tagatuld

Mõlemat nimetet isendit pakuti eelmisesügisesel ehk aastatagusel Kurtna laadal... uups... restauraatorite päeval. Ehk on seegikord?

tamar99 Kirjutas:Kuna tihendid on vaja väljavahetada siis äkki keegi oskab öelda kus oleks müüa tihendeid? Mõtlen kus oleks suur valik.

Tihendite osas sama üritus abiks. Seal on vahel uskumatut mudru.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#48

Mootor maas, ja veel mõned jamad tehtud.
[Pilt: im0005951yb.th.png]

Veel PILTE
Vasta
#49

tamar99 Kirjutas:/ ...Hetkel oleks vaja:
*originaal tagatuld

Üht sellist märkasin mõni kuu tagasi kahel järjestikusel pühapäeval nn. Patika laadal (u. 20 km Tallinnast Tartu suunas).

Parandatagu mind, kui terminite (nime) ja distantsiga puusse panin.

T.

Postituse juba lendu lasknud, leidsin Patika-teema siitsamast foorumist:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...0#pid83770

(ja seega parandan ennast ise - Tallinast 10 km. Tartu poole)
Vasta
#50

Täna siis võtsin maha kardaani ja sumpsi. Kuna vana sumpsi on keevitatud ja selline ``kahtlane`` siis mõtlesin otsida uus pott (samasugune) ning uued torud ja kõik kokkukeevitada. Aga seadustejärgi ei tohi sumpat keevitada, või on vanade autodepuhul erand?
Vasta
#51

tamar99 Kirjutas:Aga seadustejärgi ei tohi sumpat keevitada, või on vanade autodepuhul erand?

Pole seadusmees, kuid olen summuteid küll ja küll kokkukeevitanud. Ja ülevaatusvennad ei ole kuskil midagi mölisema hakanud. Nu krt kuidas te ühendate uut summutit vanaga nii hästi, et vahelt välja ei hakkaks ajama pikapeale-- võimatu. Mina panen toru sisse ja õmblus peale -- töötab väga hästi.


On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#52

Selline seadus on küll (summutisüsteem peab vastama valmistajatehases paigaldatule vms), aga seda praktikas õnneks ei kontrollita. Peaasi et tihe on.
Vasta
#53

tamar99 Kirjutas:Aga seadustejärgi ei tohi sumpat keevitada...

Ei saa nad tehaseski ilma keevitamata (pilk igale uuele summutile reedab, et seal on hulganisti keevisliiteid). Kuidagi tuleb ju raudjublakad summutiks kokku panna ja nii, et nad koos kahh seisaksid Smile Keevitus on terasdetailide ühendamiseks sageli ainuvõimalik viis.

Kui Sa oma töö korralikult teed ja see ei erine tehase tehtust oluliselt ning väljalaskesüstem ka tihe on, siis ei tohiks kellelgi ütlemist olla.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#54

3.  Tagatuli \"laenatud\" GAZ 51/52/53-lt vms liikuririlt (uuem plastklaasiga variant). Algseid aegajalt veel liigub (st 401 omi, 400 oma suurem haruldus), endagi käest hiljuti tutikas vahetuskaubana läbi käinud. Külasta Volga poodi ja hoia laatadel silmad lahti!

Kuidas erinevad 400 ja 401 tagatuli?
Vasta
#55

Kri55 Kirjutas:Kuidas erinevad 400 ja 401 tagatuli?

400 oma on pikema "varre" otsas ja klaasist klaasiga, 401 "klaas" (sorry, hajuti) on plastist ja vars on lühem.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne