Osta.ee-s müügis olev GAZ-67
#1

Väidetavalt täielikult taastatud ... oskab keegi asjatundja kommenteerida?

Dad.
Vasta
#2

Auto asub Hiiumaal ja on ühe hambarsti valduses.Kui hästi või halvasti see taastatud on ... raske öelda aga võrreldes sellega milline auto ennem oli ja nüüd on siis jah nagu öö / päev.
Kuid selle hinna eest jääb asi ilmselt omanikule alles.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#3

Jutt ilmselt siis sellest autost:
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=188616

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#4

Mida kuradit! Kas pilte on ainult uks?eest vaates on asi originaalist kaugel. Kas mehe kohta rohkem infi pole K !!! Mul hakkab IIWANIPALAVIK!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#5

jurka Kirjutas:Mida kuradit! Kas pilte on ainult uks?eest vaates on asi originaalist kaugel. Kas mehe kohta rohkem infi pole
Need kaks pilti on millegi pärast ostast ära korjatud. Esimesel päeval olid ka need üleval.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#6

Njah, keegi on tööd teinud.AU TALLE!Natuke originaalsusest -aknaraam vale,tuled ees valed,taga peab olema ainult 1 tuli õiges kohas, veljed taga valed,armatuuris midagi ülearu,istme padjad pole õiged,kapott ja nina ei lähe oma vahel kokku(kasutusajad erinevad)jne.
Ma arvan, et pole üritatud taastada originaaliks,aga misiganes...mees on üritand.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#7

kas keegi oskab selle müüa kohta mingeid parameetreid anda?? oleksin hirmus tänulik- kes teab ehk saavad seljuhul kaks 67 endale veel seltsi siis?

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#8

40 tuh jääb see auto omanikule.. aga mida pakuksite teie siis hinnaks?
kuigi jah, niimoodi kui autot ei ole oma silmaga näinud ja oma käega katsunud on raske objektiivset hinnangut anda, aa nii jutujätkuks küsida?

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#9

Naised saunas rääkisid-see auto läheb põtrade juurde ja mitu korda kallima hinnaga kui oksjonil. Kas nii vana\"uunikut\" võib Eestist välja viia? Minu arust oli sellele asjale vanasti piirang .Auto on õlipiduritega ,12v elekter.ARK on nii \"tark\" et kleepis isegi uue kere nr ,vaevumatta vana otsida.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#10

Jurka, ainus number, mida kerenumbriks pidada, oli GAZ-67 värvitud raamile. Seda dubleeris pirka. Loota, et pärast 50 aastat need alles on, väga põhjust ei ole. See ka põhjuseks, miks ARK uue numbri andis.

Aga kui läks Soome, siis läks Soome. Raha paneb siin ilmas kõik paika,

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#11

Vaidlen vastu ja suudan kõigi oma kerede peal tõestada.TÄNUD Tiit Taltsile kes mind selles asjas õpetas.
Enne kui omal kõikide autode paberid nii kui mina tahan pole korras suurele ringile inf ei anna,aga kui keegi soovib midagi registrisse panna õpetan.Kas võib siis uunikume ära viia?

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#12

Äkki jagad ka meile siis hr. Taltsilt omandatud tarkust? Siis oskan ehk ka mõnd ARK inimest edaspidi õpetada.

Masinate väljaveost: loomulikult on kahju, kui midagi läheb. Ilus oleks, kui sellised asjad jäävad püsima Eestisse. Aga:

1. Sellise raha eest ostjaid on meil vähe.
2. Need, kes oleks huvitatud, ei suuda seda muretseda.
3. Vene auto pidamine nõuab teatud huvi
4. GAZ-67 toorik pole Eestis veel haruldus.
5. Niisama maasse vajuvat või garaazis tolmuv isend on ka kasutu.

Ma olen Eestis oleva vanatehnika säilimise pooldaja. Aga ma ei hakka ennast kunagi pangalaenudega koormama või rauamäge õue tekitama, et viimane kui üks masin siia jääks.

Ja reaalsus on see, et kogu Eestis olev vanatehnika ei leia endale kunagi eestimaalastest omanikke. Ja pigem olgu sellisel masinal hindav omanik Soomes, kui eputajast egotrippar Eestis.

Asp



Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#13

Kas välja vedu keelab mingi seaduslik akt?

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#14

Sellest jamast päästis meid õnneks vakkin-EU.

Varem keelas ... ja iseenesest oli see suht idiootlik seadus, ühelgi normaalsel riigil ei ole kombeks kitsendada omaniku vaba tahet oma käru realiseerimisel ning kui tõesti riik või mõni ametkond leiab, et see on riiklikult strateegilise tähtsusega utiilihunnik, siis peab riik leidma vahendid, et see ära osta. Ainuke aksepteeritav klausel võiks olla, et riigil on õigus rakendada nn eesostuõigust ehk siis osta asi sama hinnaga ära.

Dad.
Vasta
#15

90ndate algul oli probleem ühe iz 56 müügiga Soome.siis väideti et üle 30a masinad vajavad eri luba.Lihtsam oli mootor ja raam eraldi viia.
Antud 67 on taastatud sõiduks ,polegi üritatud teha originaali.Omanik on pannud sinna märkimisväärse summa,nii et pole midagi halba et hind oli kõrge.Põder on lubanud osta aga seni rõõmustab ta veel hiidlaste silma.
Kere numbrist hiljem .

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne