M-401 ümberehitus?
#1
Question 

Oleks huvitatud enamvähem sellisest unicum-hotroadist:
http://www.elmotors.webzone.ru/M-401.html

Mis te targad mehed arvate sellisest projektist?
Kui palju nõuab see ressurssi?
Kuidas 401-le istutada teised sillad alla?
Vedrustus?
Mootori istutamine?
Ja kindlasti veel midagi... ?

Vasta
#2

Beast001 Kirjutas:Mis te targad mehed arvate sellisest projektist?
Kui palju nõuab see ressurssi?
Kuidas 401-le istutada teised sillad alla?
Vedrustus?
Mootori istutamine?

Ressursse: noh nii mitmegi aasta töö/vaev (vaba aja täielik sisustamine) ja 100 tuhat raha kindlasti. Kui sisustusele ja muudele \"nipsasjadele\" veel veidigi rõhku panna (teping, väärispuitarmatuur jms) siis ei ole ka 150 ja isegi mitte 200 tuhat ülipalju.

Iseasi, kas sellisel muudetud kerega asjal on mõtet... mina hindaksin Almat algsena (või siis kulunud sõlmede korral hilisemate Mossede käiguosaga) palju rohkem. Ressursse läheb ka vähem.

Ja kui on soov teha tõsisemaid ümberehitusi, siis oleks esmalt mõistlik konsulteerida ARKi tehnikaosakonna meestega - muidu läheb asja \"legaliseerimine\" paberites raskeks.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Tänan Valdo,
kuid mis on sinu arust siin kõige rahamahukam töö?
Mulle meeldivad väga uunikumid, kuid endale tahaks siiski hotroadi tüüpi vanakest.
Vasta
#4

100 on väga tagasihoidlik hinnang ... kui juba Leivategija Alma eest tahab saada 150, siis see venelaste kere on oluliselt rohkem tööd saanud ... alguses CAD-is ja hiljem relaka/keevitusega ... kui samal tasemel teha tahad.

Dad.
Vasta
#5

HOT ROD
Vasta
#6

kui ise teed(ja oskad!) hoiad neljandiku kuni pool hinnast kokku, teise poole hoiad, kui käiguosa jätad mosse oma. Ise ma ei aja hobujõude taga aga lahe välimus meeldib. Üks projekt seisab mul garaashis, mootor on tehtud ja kerekonsool keevitatud aga asi seisab juba aastat kümme aja ja raha nappuse tagaSad
Vasta
#7

Ma hindasingi oma arvu juures kere jm asjade osas 100% isetööd. V.a. mõned väga suurt vilumust vajavad asjad. Ja raha kulub igasugu pudinate peale - keevitus ja keevitustarbed, elekter, relakakettad meeletus koguses jne jne.

Hiljem loomulikult kohu kere lihv, krunt, töötlus jne jne.

Olen ise suvel ehitanud üles Pobi pagasiruumi ärarikutud vaheseina jm seonduvaid konstruktsioone ja kujutan ette töömahtu terve autokere ehitamiseks. Ja kulutusi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8




[/quote]
Lihtsam ja odavam variant on võtta aluseks opel kadett või siis olümpia coupe( praegu \"unicum äris\" müügis \"opel olümpia 1938 a. peaaegu emex-i hinnaga\").M 412 sildade ja mootori külge pookimisest siin foorumis ka juttu olnud vist ja kui raha rohkem, leiab kindlsti midagi teravamat (tagaveoline, mitte väga suure kubatuuriga peaks läbi minema).Ukse vahet ei muuda ning piirdud lihtsamate ümberehitustega e. juurdeehitustega nagu:porilauad laiemaks, astmelaud jne.
M 401-e kupeeks, nina pikemaks,katus madalamaks tegemine on juba tunduvalt tõsisem töö ja eeldab hoopis suuremat kere ümberehitamist, tugevdamist kui algul arvatagi oskaks.
Ise eelistan ja soovitan ikkagi originaalina taastamist.Ka on loota, et originaali hind aastatega tõuseb mida ei saa ümberehitatud auto puhul eeldada.

Tom.
Vasta
#9

Tänan kõiki, kes võtsid vaevaks vastata.

Jääb siis esialgu üle kiibitseda teiste tehtud kaunitare Toungue
Vasta
#10

Isiklikult arvan, et selliseks ehitustööks on vaja korraliku meeskonda kuna üksi jääd seda lihtsalt tegema. Eeldatavalt peaks olema ka iseenda peremees kuna nädalavahetustel nokkides ei jõua ka eriti kaugele. Nojah siis muidugi korralik garaaž, mõistev naine, piisavalt õlut ja natuke raha ka (arvatavalt rohkem kui 200 tuh.) ning sõber ARK.

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne