Tänan Valdo,
kuid mis on sinu arust siin kõige rahamahukam töö?
Mulle meeldivad väga uunikumid, kuid endale tahaks siiski hotroadi tüüpi vanakest.
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
100 on väga tagasihoidlik hinnang ... kui juba Leivategija Alma eest tahab saada 150, siis see venelaste kere on oluliselt rohkem tööd saanud ... alguses CAD-is ja hiljem relaka/keevitusega ... kui samal tasemel teha tahad.
Dad.
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Ma hindasingi oma arvu juures kere jm asjade osas 100% isetööd. V.a. mõned väga suurt vilumust vajavad asjad. Ja raha kulub igasugu pudinate peale - keevitus ja keevitustarbed, elekter, relakakettad meeletus koguses jne jne.
Hiljem loomulikult kohu kere lihv, krunt, töötlus jne jne.
Olen ise suvel ehitanud üles Pobi pagasiruumi ärarikutud vaheseina jm seonduvaid konstruktsioone ja kujutan ette töömahtu terve autokere ehitamiseks. Ja kulutusi.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
[/quote]
Lihtsam ja odavam variant on võtta aluseks opel kadett või siis olümpia coupe( praegu \"unicum äris\" müügis \"opel olümpia 1938 a. peaaegu emex-i hinnaga\").M 412 sildade ja mootori külge pookimisest siin foorumis ka juttu olnud vist ja kui raha rohkem, leiab kindlsti midagi teravamat (tagaveoline, mitte väga suure kubatuuriga peaks läbi minema).Ukse vahet ei muuda ning piirdud lihtsamate ümberehitustega e. juurdeehitustega nagu:porilauad laiemaks, astmelaud jne.
M 401-e kupeeks, nina pikemaks,katus madalamaks tegemine on juba tunduvalt tõsisem töö ja eeldab hoopis suuremat kere ümberehitamist, tugevdamist kui algul arvatagi oskaks.
Ise eelistan ja soovitan ikkagi originaalina taastamist.Ka on loota, et originaali hind aastatega tõuseb mida ei saa ümberehitatud auto puhul eeldada.
Tom.
Postitused: 195
Teemad: 5
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
Isiklikult arvan, et selliseks ehitustööks on vaja korraliku meeskonda kuna üksi jääd seda lihtsalt tegema. Eeldatavalt peaks olema ka iseenda peremees kuna nädalavahetustel nokkides ei jõua ka eriti kaugele. Nojah siis muidugi korralik garaaž, mõistev naine, piisavalt õlut ja natuke raha ka (arvatavalt rohkem kui 200 tuh.) ning sõber ARK.
MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai