Karm Mosse
#1

Karm mosse:
http://auto.delfi.ee/news/autosport/eest...id=4250079

[Pilt: article.php?id=4250079]

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#2

See on päris tegija jah, kui ma nüüd ei eksi, siis veel oma bloki peal ( 412 ). Ikka kiire auto küll.

Just eile lugesin ringi surfates 2,0 Mitsu turbomootoritest, kus siis USA entusiastide tänavaautode puhul 400-600hp oli suht koht tavapärane set up, aga karmim olnud antud ringkonnas suurusjärgus 800hp ja nn. tavabensiiniga. Cool

Siinjuures meenutan mõtlikult Kari Sierrat ....
Vasta
#3

Kui sellel mossel on tõesti originaal 1,5 l-ne mootor, kuidas see siis 2 turbo poolt tekitatavale metsikule rõhule küll vastu peab :o . Täiuslikul tuunimisel peaks 800 hj mosse mootorist küll kätte saama - sommid on ikka kõvad forsseerijad.

Samas olekski üsna mõttetu ehitada jaapani/euroopa mootoriga dragsterit, millele ainult mosse plekid peale tõmmatud, et pilku püüda; vähemalt mootoriplokk võiks ikka originaalne olla.
Vasta
#4

Kes veel ei tea, siis 3. oktoobri autolehes kirjutab üsna põhjalikult sellest mossest.

Tuleb välja, et mootoris peale kolvide ja klapivedrude enamus asju mosse originaal. Ikkagi ei suuda aru saada, kuidas originaalne väntvõll ja eriti kepsud vastu peavad, ja kuidas mootor ei detoneeri sellise suure rõhu all (bensiin ka tavaline 98).
Tal kindlasti surveaste hästi madal ja siis 2 turbot pumpavad vahejautitega hästi suurt boosti, aga ikkagi.
Vasta
#5

Siin lihtsalt üks huvitav eksemplar:

http://www.ekspress.ee/viewdoc/BD284B671...95003D9D39
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: nasa13
Siin lihtsalt üks huvitav eksemplar:

http://www.ekspress.ee/viewdoc/BD284B671...95003D9D39

[Pilt: tn_mosq4.jpg]

Lisaks tugevdamisele muutub ka velje välimus väga positiivses suunas!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne