#1

ostsin omale lada 21051 ja tekkis küsimus kas sellega istuvad kokku kõik ziguli mootorid ja käigukastid.Plaan oli osta 07-me 5-ne käigukast. Seda peetaxe kyll yhex viletsax asjax, kuid neli käiku on ikka igav. Ja veel: mootoris on selline klõbin, et kui kiirendad siis kaob, lased gaasi maha tuleb tagasi. Ise kahtlustan kolvisõrmi kuid kurat teab.Ja veel kuidas uksepolstrid lahti saab(ei saa klaasilangetus nuppu kätte, sellel on mingi trikk).Ette tänades, mõlll
Vasta
#2

kõik tagaveolised mootorid ja käigukastid on minu teada vahetatavad, vahe võib olla tagasilla ülekannetes. klaasinupul pole erilist trikki, kohe vända all on lukustusrõngas, üsna lai plastikust, kui lähedal on pood, astu sealt läbi ja lase seda lukustusrõngast näidata, siis sad ka täpselt aru, kuidas asi lahti käib. aga püüan siiski seletada, rõngast tuleb vändast eemale suruda niimoodi vabastad rõnga fiksaatori, ja tõmbad ta siis vahelt välja..kramuse keeruline on sellist lihtsat asja sõnadesse panna
Vasta
#3

Jah, rõngast suruda tugevasti vastu polstrit ja siis lükata vända ja polstri vahelt välja. 21051 peaks olema 01 mootoriga (1200 kuubikut) ja see jääb 5 käigulise jaoks nõrgaks.
Vasta
#4

Ma olen üsna kindel,et kui sa pingutad mootori keti ära siis see klõbin kaob.
Vasta
#5

Tea, kas see 01 mootor 5 käigulise kasti jaoks nii katastroofiliselt nõrgaks jääbki... Mul omal Kadett D (s.t. kerevariant, mida toodeti 1979-1984) 1,3 olemas, too kah viielise kastiga ja 60 hj. Maantee peal rahulikult kruiisida kannatab küll. Tõsi, Kadett on siiski Žigulist väheke voolujoonelisem.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#6

Võibolla ,et ketileevendi on katki ja vajab uut ,siis ehk kaob ka kõrin mootoris!
Vasta
#7

tuleb välja et seal on kaks talda. Üks on see suur lahmakas ja teine on väiksem. See väiksem aga oli nii juppideks et isegi metall oli keti vahelt läbi hekseldatud ja kogu karter ja õlipumba sõel oli seda täis.
Vahetasin mõlemad tallad ja saaled ära, pingutasin keti ja vahetasin õli ära. Kolin muutus vaiksemaks aga kadunud ei ole. Ilmselt tuleks kolvid ja rõngad üle vaadata, sest põõrdeid ka ei ole millegi pärast. Praegu aga läheb auto ülevaatusele ja siis vaatab mis edasi saab.
Vasta
#8

juku Kirjutas:Jah, rõngast suruda tugevasti vastu polstrit ja siis lükata vända ja polstri vahelt välja. 21051 peaks olema 01 mootoriga (1200 kuubikut) ja see jääb 5 käigulise jaoks nõrgaks.

Nõrgaks ta küll ei jää..
Vasta
#9

mõlll Kirjutas:Plaan oli osta 07-me 5-ne käigukast. Seda peetaxe kyll yhex viletsax asjax


Räägi siis miks ta nii vilets on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne