Aidake!! (gaz21 mootor)
#1

Probleem: vesi õliga segamini
Olen proovinud: Ploki kaas maha, et plokikane tihendi viga kuid ei, tihend terve panin tagsi ja hemeetikut kah vahele nagu olen ennegi teind. Panin mootori tööle kõik ok ja paari päeva pärast jälle vesi karteris. Andke nõu mida tegema peaks.
Vasta
#2

vot hermeetikus see viga ongi... plokikaane tihend tee puhtaks ja pane grafiit õli, selles asi et silikoon ei jää grafiidise tihendi külge kinni ja asi palju hullem kui üldse ilma! Muidugi võib olla ka viga kõveras plokikaanes või plokis, aga see vähe usutav...Wink
Vasta
#3

Volga puhul võib jahutusvedelik ka läbi hülsipesade (alt) imbuda see õli sisse. On olnud paar juhust. Tasub hoolega asja uurida.

Vaata ka, kas hülsid paiknevad eemaldatud plokikaane korral veidi üle mootoriploki?

Vist.....? oli nõue, et 0,2mm või koguni lähemale 0,5mm. UUri see asi välja. Siis hülsid eemaldada, hülsipesad puhtaks ja silikooniga kokku ning (M24 puhul) panna niipalju vaskseibe hülsile alla, kuni ta ulatub natuke üle ploki ääre. M21 puhul käis kummirõngas hülsi alumisse ossa... M24 puhul vaskseibid (1 tavaliselt).
Vasta
#4

Lada puhul on ka \"proovitud\", silikoon ei sobi plokikaanetihendi vahele. Ravi: plokk ja plokikaas lihvimisse. kui mõlemad pinnad on sirged, ei lähe ükski tilk karterisse.
Vasta
#5

Ma olen pannud 5 korda hermeetikuga ja on pidama jäänud(2 korda ka volgal) ning mu vend on pannud ka audile ja kõik peab üli hästi, aga ma arvan seda sama hülsi tihendid eks ma vaatan üle.

Vasta
#6

plokk võib puru olla muuseas

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta
#7

nüüd võtan ükspäev kaane uuesti maha ja vaatan asjad üle.
Vasta
#8

niisiis vaatasin üle asjad ja tuli välja et hülsi tihend kuna 1 hülsi juures olid vee tilgad ilusti näha varsti vahetan ära ja hakkan siis otsima teisi vigu. No üks on juba näha nii et küsin juba ette kas kellegil on gaz21 vedrupakke sellel volgal on katkiSad
Vasta
#9

See viga on jah vahel seda tüüpi mootoritel. Ka kapremondi käigus võib juhtuda, et uued hülsid (kui vanu ei pane ülepuurituna tagasi) on välisdiameetrilt imenatuke väiksemad ja ongi üks veavõimalus olemas (mõnikord on ka kõrguselt teised uued hülsid madalamad vms). Tasub hoolega jälgida, et vaskrõngas (-d) oleks pehme (kasutatuna on ta ju kalestunud ja kitsamaks ka läinud).

Soovitav varuda poest uued, võimalusel saab ka ise valmistada ehk.

Omal sai kunagi jahutusvedeliku imbumisega karterisse jamaga tegeletud.
Vasta
#10

mina olen üht 24 mootorit näinud, millel kah silikooni vahele aetud oli. Ning ilmselt mitte kuumakindlat - läbipaistev oli. AGA pidasSmile

grafiitmäärdest: tema eesmärk ei ole midagi tihendada, vaid just see, et teinekord tihendi ka enam-vähem ühes tükis kätte saaks (et ei kleepuks ploki-kaane külge). Grafiit on kuumakindel teadupärast. Grafiiti pole ilmtingimata vaja panna. Lääne masinate tihenditel on üldse (väidetavalt) mingi kihike juba peal. Kuigi ega sealgi määrimine paha tee.

kas ka tead, et hülsidega mootoreid ei soovitata ilma kaaneta ringi ajada - võib hülsid lahti kangutada. Teoreetiline võimalus küll, kuid parem karta kui kahetseda!
pealegi on OHC-masinatel (mitte volga!), millel jagajat keerutatakse otse vändalt nii võimalus süüde täpselt 180kraadi valeks ajada. Ma ükskord sügasin kõrvatagust...
Vasta
#11

mina olen kasutanud kuumakindlat punast silikoni ja kõik ok.Aga 1 volgal (2410) tuligi see hüls lahti vändaga keeramisel ja vaheasin kohe slle tihedi ära ja sain veel nii et ei pidanud alt poolt midagi hakkama paigutama vaid kohe sain rõngad paika(ülevalt poolt) ja panin kokku tagasi.

Ps. olen siis lahti kah võtnud millel silikon vahel olnud ja tuleb ilust ei le mingit jama nii et ei tulle grafiit õlist puududtToungue.
Vasta
#12

Nüüd siis mootor ilusti lahti ja selle silindri kolb kah väljas.
Aga andke nõu kuidas ma saan selle hülsi nüüd kätte kuna see sinna kinni jäänud ikka päris kõvasti.
Vasta
#13

No üks on juba näha nii et küsin juba ette kas kellegil on gaz21 vedrupakke sellel volgal on katkiSad
***********************************************************
No seisab garaashi nurgas üks tuttuus vedrupakk + üks tuttuus vedru pealeht.
Omaniku vahetus mõeldavWink.Hülsi väljatõmbamiseks on abivahend mingisugune tõmmitsa moodi olemas. Ise olen hakkamasaanud nii,et pronks/vask \"meisliga \" koputanud altpoolt ülesse poole.
Vasta
#14

Võib-olla on hülsi kättesaamiseks ka kaasaegsemaid meetodeid,kuid mina kasutan puuklotsi ja haamriga mõjutamist karteripoolsest otsast.Õnnestub alati!
Vasta
#15

to agaa- palju see omaniku vahetus maksma lähebToungue?
to sass- ma proovisin suure haamri ja isegi toruga ei tulnud siiskiSad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne