Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Nov 2003
Maine:
5
Probleem: vesi õliga segamini
Olen proovinud: Ploki kaas maha, et plokikane tihendi viga kuid ei, tihend terve panin tagsi ja hemeetikut kah vahele nagu olen ennegi teind. Panin mootori tööle kõik ok ja paari päeva pärast jälle vesi karteris. Andke nõu mida tegema peaks.
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Volga puhul võib jahutusvedelik ka läbi hülsipesade (alt) imbuda see õli sisse. On olnud paar juhust. Tasub hoolega asja uurida.
Vaata ka, kas hülsid paiknevad eemaldatud plokikaane korral veidi üle mootoriploki?
Vist.....? oli nõue, et 0,2mm või koguni lähemale 0,5mm. UUri see asi välja. Siis hülsid eemaldada, hülsipesad puhtaks ja silikooniga kokku ning (M24 puhul) panna niipalju vaskseibe hülsile alla, kuni ta ulatub natuke üle ploki ääre. M21 puhul käis kummirõngas hülsi alumisse ossa... M24 puhul vaskseibid (1 tavaliselt).
Postitused: 502
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Lada puhul on ka \"proovitud\", silikoon ei sobi plokikaanetihendi vahele. Ravi: plokk ja plokikaas lihvimisse. kui mõlemad pinnad on sirged, ei lähe ükski tilk karterisse.
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Nov 2003
Maine:
5
Ma olen pannud 5 korda hermeetikuga ja on pidama jäänud(2 korda ka volgal) ning mu vend on pannud ka audile ja kõik peab üli hästi, aga ma arvan seda sama hülsi tihendid eks ma vaatan üle.
Postitused: 196
Teemad: 35
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
plokk võib puru olla muuseas
Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Nov 2003
Maine:
5
nüüd võtan ükspäev kaane uuesti maha ja vaatan asjad üle.
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
See viga on jah vahel seda tüüpi mootoritel. Ka kapremondi käigus võib juhtuda, et uued hülsid (kui vanu ei pane ülepuurituna tagasi) on välisdiameetrilt imenatuke väiksemad ja ongi üks veavõimalus olemas (mõnikord on ka kõrguselt teised uued hülsid madalamad vms). Tasub hoolega jälgida, et vaskrõngas (-d) oleks pehme (kasutatuna on ta ju kalestunud ja kitsamaks ka läinud).
Soovitav varuda poest uued, võimalusel saab ka ise valmistada ehk.
Omal sai kunagi jahutusvedeliku imbumisega karterisse jamaga tegeletud.
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Nov 2003
Maine:
5
Nüüd siis mootor ilusti lahti ja selle silindri kolb kah väljas.
Aga andke nõu kuidas ma saan selle hülsi nüüd kätte kuna see sinna kinni jäänud ikka päris kõvasti.
Postitused: 2,536
Teemad: 259
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Võib-olla on hülsi kättesaamiseks ka kaasaegsemaid meetodeid,kuid mina kasutan puuklotsi ja haamriga mõjutamist karteripoolsest otsast.Õnnestub alati!