#1

Tervist
Tuttav sai päranduseks gaz aa-st tehtud traktori - raam on tehtud lühemaks ja kabiini katus ära võetud! Alles on komplektne esiosa koos töötava mootori esisilla ja vedrustusega, tagasild koos vedrudega poritiivad, lisamootor ning ka äralõigatud raamijupid. Näiks nagu autost puudu ainult esiklaas, kabiinikatus, uksed ja kast. Siit tuleb küsimus, et kui palju liigub sellisele autole juppe ja kas on mõistlik seda taastama hakata? Avaldage arvamust selles osas palun!
P.S. kõik olemasolevad osad on väga heas konditsioonis!!!


Toungue kõps

Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Vasta
#2

Taastada tasub alati kui endal huvi on! Tegemist on stiilse liikuriga, samas ja vastupidavaga. Kui huvi puudu või raugeb, siis usun, et Sinu üles korjatud projektile leiab ka teise soovija.

Mida taastamise juures silmas pidada?

Esiteks - uuri välja, kas Su kätte sattusid AA või MMi jäänused. Selgeltnähtavaid erinevusi on kaks:
- AA-l on esisillal pidurid, MMil ei ole;
- AA-l on esiporitiivad ümarad, MMil kandilised ja lihtsamad.

AAd (ümartiibadega variandid) pärinevad ajastust enne sõda või sõja algusest ja on haruldasemad. Sõja ajal hakati samu masinaid tegema palju lihtsustatult (ilma usteta, ühe tulega eest jne) ning sõja lõppedes kõiki lihtsustusi tagasi ei pandud, millega sündiski MM. Aga kui Sul on ka MMi jäänused (toodeti kuni 1951. aastani), siis ka see auto tasub igal juhul tegemist Smile

Muide- rahvasuu kutsub ka MMi AAks ehk siis \"aiai\"-ks Smile

Ja lõpuks - kas Sul on olemas originaaltuled, rool, signaal, \"kellad\" ja kastisulgurid?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Kui endal huvi olemas, teha tasub kindlasti. Sellele autole saab nii mõndagi puuduvat keredetaili ise teha, eeskujusid leidub.
Jõudu soovides

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#4

Ahjaa... unustasin lisada, et kui tõesyi isendit tegema hakkad, siis lase jupitatud raam lase kindlasti profikeevitajal kokku keevitada, ära hakka ise mängima ka siis, kui keevituse alal end kodus tunned ja \"rootsi riistad\" kasutada on.

Keegi meist ei taha pooleksvajunud raamiga teele jääda ju Wink

Muide - ega tegu ei ole sama isendiga, mis 1986-88 aasta kandis (uustalude rajamise õhina tippaeg) Kose KKK saalis isetehtud traktorite näitusel väljanäitusel oli?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Millegipärast arvan, et see isend vaevalt näitusel oli - aga mine tea - selle gaaziku ajalugu ma küll ei tunne!
Rool, kellad ja tuled ning ka pikk gardaan on olemas!

Toungue kõps

Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Vasta
#6

Et auto preguset olukorrst parem ülevaade sada ei teeks mõned fotod sugugi paha. Siin on mille toetudes konkreetseid näpunäiteid jagada.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#7

Kuna auto(traktor) on pärapõrgus, siis pildid tulevad järgmine kord kui sinna lähen - see saab olema mitte enne novembrit!

Toungue kõps

Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Vasta
#8

kõps Kirjutas:Kuna auto(traktor) on pärapõrgus, siis pildid tulevad järgmine kord kui sinna lähen - see saab olema mitte enne novembrit!

Kas pisikeses (mandri-)Eestis on üldse olemas kohta nimega pärapõrgu? Vast on 4 tunniga Tallinnast võimalik liigelda suvalisse paika, kui see just eraldatud soosaarel vm kohal (nt Toonoja Kuresoo sees) ei ole. Aga neis paikades ei ole viimased aastakümned reeglina ka elatud.

Iseasi on väikesaared.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

Maailma mastaabis muidugi. Aga vahest teeb ka lähedamatest kohtadest just ajafaktor n.ö. pärapõrgu. Aeg on raha ja seda põle!

terv.



P.S. helistan Sulle Valdo 63-e asjus kui olen ise auto kõrval!

Toungue kõps

Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Vasta
#10

[quote=kõps]
Maailma mastaabis muidugi. Aga vahest teeb ka lähedamatest kohtadest just ajafaktor n.ö. pärapõrgu. Aeg on raha ja seda põle!

Mis sellest AA-st siis sai ??
Vasta
#11

Toungue Vat asi selline, et ei ole jõudnud asja vaatama! Ootab.

kõps

Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Vasta
#12

[Keegi kuskil nagu ütles et vit oli Viljandis koht kuskt võis saada AA-le plokikaane tihendit otsin seda taga , või kui on kellelgi olemas soovit talllinnas aga eks saab ka kaugemalt asjad jutti
Vasta
#13

villis1 Kirjutas:[Keegi kuskil nagu ütles et vit oli Viljandis koht kuskt võis saada AA-le plokikaane tihendit otsin seda taga , või kui on kellelgi olemas soovit talllinnas aga eks saab ka kaugemalt asjad jutti

Kas tõesti ei tooda meeriklased ülilevinud ja masstiraažides (ligi 2 miljonit) vorbitud Ford-A'le tihendit ega ole seal ühtki tihendit ka ladudes alles?

(Taustateadmiseks - Ford A ja Ford AA jõuallikad (ja enamik auto esiotsa + juhtimisseadmed) on identsed, üks on ainult sõidu- ja teine veoauto. Ning 1929 tööd alustanud GAZi tehas hakkas GAZ-AA tähise all valmistama Ford-AA koopiat. Ford-AA enda tootmisarv Meerikamaal jäi seoses maailma majanduskriisiga 1930te algul üsnagi tagasihoidlikuks.)

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#14

Aga palun:

http://www.snydersantiqueauto.com/

Tihendi teemat ka uw foorumis põgusalt käsitletud, link samuti sealt pärit

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#15

villis1 Kirjutas:[Keegi kuskil nagu ütles et vit oli Viljandis koht kuskt võis saada AA-le plokikaane tihendit otsin seda taga , või kui on kellelgi olemas soovit talllinnas aga eks saab ka kaugemalt asjad jutti
Võib-olla on sellest kasu:
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuul...l_pagesb=1
Vasta
#16

See tihend pole keeruline ka ise teha.Natuke raudasbesti,mõned augurauad,suurem kumer peitel ja toksid vana tihendi järgi välja.Suurem töö on silindriaugu äärte juudiplekitamine.Selleks on vaja treipingist võtta stantsid(st.treida)ja juudiplekist vastavad rõngad välja lüüa.Siis valtsid need aukude ümber ja valmis.See on teoreetiliselt nii .Kui ise sellega hakkama ei saa.siis selleks tean ühte inimest.Lasin oma T28jaoks tal teha.Läks 300 krooni maksma.Vabriku oma võib muidugi odavam olla aga kes teab.Kui huvi on,võta privas ühendust.Asja võib muidugi kallimaks teha asjaolu,et on vaja selle silindrimõõduga stantsid treida.
Vasta
#17

Nüüd panin küll natust mööda. GAZ AA-l pole ju tihendi sees augud ümmargused.nende stantside tegemine nii keeruline,et ei tasu ära.
Vasta
#18

Viljandimaal on kaane tihend olemas, hinda ei mäleta, kui huvi, saad mu käest privas müüja koordinaadid ja numbri.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#19

[http://www.snydersantiqueauto.com/

kas keegi on midagi USA-st tellinud ka, iga tähes on hinnad suht normaalsed, palju võiks olla saatrekulud ja iseärasused?
Vasta
#20

Snydersi firma on väga ontlik koht, sai sealt kunagi kaupa tellitud ja tuli väga ilusti kohale.

Dad.
P.S. Arvestage sellega, et enamus kaubal on peal pisike sildike "Made in Taiwan"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne