küsimus volga (gaz21) müümise kohta
#1

oleks siis küsimus!

kodus seisab üks vana gaz 21 aastast 1960. viimati oli sõidus 2000 aastal ja siis igapäevases kasutuses peale seda on seisnud aluse peal katte all. eks ta on selle nelja aastaga ka kopitanud ja kohe ülevaatusest üle ei lähe kuid väikese nokitsemisega saaks tast taas töölooma. kere on korras ja igast nodi on ka talle olemas.
nüüd tuli omanikul plaan masin müüki panna ostja oleks ka olemas kuid hinda ei oska talle panna. ehk siis keegi aitaks ja ütleks mis sellise masina hinnaks võiks olla?
Vasta
#2

Mis seiskukorras on salong, eelkõige rool ja klaaskuppel spido peal? Ja kuidas on lood kroomiga? Need on ühed tähtsamatest teguritest hinna määrmaisel.
Vasta
#3

ehk saab 10000.-
Vasta
#4

rool pole just kiita muidu sisu korralik pole puruks ega midagi
spido on tagavaras korralik olemas. kroom on ka päris korralik veel oma aja kohta ja arvestades seda et auto lihtsalt katte all seisnud tagavaraks on veel mitu kroom stanget. krrom ilukilpide taha toetuvad ka alumiinium rattakated mis varjavad plekkverje osa
Vasta
#5

Loeb ka see ,et kas tegu oli export Volga variandiga millel palju rohkem kroom liiste või siis Siseturu ja Autopakidele (Takso, Miilits jne...) Aga kõige rohkem määrab ikkagi auto seisukord ja originaalsus tase!

MArek
Vasta
#6

Äkki paned üles mÕned pildid ka, siis on lihtsam midagi öelda.
Vasta
#7

Kui tehnikapool korras, originaalne ja kere roosteta (st hind arvestatavamapoolne), määravad säärase hinna reeglina polstri, kroomi ja (karboliit)plasti seisukorrad.

Kui pole originaal, kere alt läbi vms, siis... paar kodanikku on neid emeksisse viinud ehk siis hind madal.

Tahaks ikkagi pilte näha.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

Kõikide vanade Volgade, mis ülevaatusest läbi ei lähe, hind jääb paari tuhande, ehk kilohinna juurde.
Lihtne on teha katse: vii see auto sellisesse korda, et saaks ausalt ülevaatuselt läbi ja siis vaata mis see maksma läks. Ja kas siis enam tasub müüa. Üldjuhul ei saa ka vana Volga puhul kodugaraazis nokitsedes alla 10.000 krooni hakkama. Gaz 21 on kujunenud liiga populaarseks harrastusautoks ja seega on spetsiifilised varuosad väga kalliks läinud.
Nagu Valdo juba ütles määravad vana Volga hinna kroomi, polstri ja plasti seisund, kui see ei ole säilinud uuena, siis on abiks metalli kilohind.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#9

Oot ootSmile)) ära sa Piibur ka segast pane.
Just ostsin laadal suunatulede lüliti 100 eeku eest....seis on täitsa keskmine....
Oletame meil on komplektne 1960 a. vana volga millel on kere äbi ning käiguosa ei vääri taastamist (pidurid läbi jne) ja plastosad on täitsa läbi

Hirv koos alumise osaga ainuüksi maksab 1400 eeku.
Kroomosade (mitte ekspordivariant) eest on võimalik rahulikult 2000 krooni saada
Stanged korralikud arvan et 1000 eek/tk, kokku 2000 krooni
Rattakilpid 100 eek/tk kokku 400 EEK
Rattad kui on korralikud kummid 200 eek/tk kokku 800 EEK
Töötava mootori eest ikka 1500 krooni saab
Raadio ca 500
Salongi polster ja istmed ka ilmselt midagi 500 ringis
Muu pudi padi (näiteks, tagumine numbri valgustus, tuled, suunatuled, k.kast, kardaan, paak, soojendus, radikas, jne jne) ikka 2000 krooni
Ja siis juba see sama EMEKsi kilo hind 1500 krooni ringis

Nii et saime mingi 12600 eeku - enam vähem normaalne hind
Lisaks sellele, sain aru et omanikul veel mõni varuosa olemas, näit., korralik spido maksab midagi 1000 eeku ringis jne...

Samas, kui auto on komplektne, ühes tükis ja sõidab enam-vähem normaalselt, siis pole minu meeles 12 000 palju küsida.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#10

Sestap ongi varuosadena tihti kasulikum müüa!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#11

Jah, juhul kui auto on vrakk. Kui auto sõidab korralikult, mis siis et
ÜV puudub, siis mitte

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#12

denis23 Kirjutas:Oot ootSmile)) ära sa Piibur ka segast pane.
[...]
Hirv koos alumise osaga ainuüksi maksab 1400 eeku.
Kroomosade (mitte ekspordivariant) eest on võimalik rahulikult 2000 krooni saada
[...]
Raadio ca 500

Need hinnad kehtivad minu arvates korralike detailide korral, mida ei pea auto külge kruvimisel taastama, asendama ega uuendama. Eelnimetet tööde vajaduse korral kehtib valem (tüki hind) = (ideaalkorras tüki hind) - (vajalikud tööd, aeg ja materjalid).

Kuna esialgne teema käis osaliselt seisnud ja kopitanud (?) autost, siis loomulikult ei saa neid kõiki niiviisi kokku liita. Lihtsalt peab teadma (nt fotode põhjal), mis seisus see kogu kommenteeritav kraam on.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#13

denis23 kalkulatsioon on päris asjalik ja umbes kahega jagades peaks hakkama ka selle volga hind kooruma. Jupi kaupa müües peab ise aktiivselt ostjaid otsima ja see protsess kipub pikaks venima. Mitmed osad saavad demonteerimisel viga, pooleldi lahti roogitud vrakk hoiab enda all pikka aega ruumi kinni ning lõpuks jääb suur osa sulle endale koristada. Seal hulgas maha voolanud õlid jms.

Tom.
Vasta
#14

väike-tom Kirjutas:Mitmed osad saavad demonteerimisel viga...

... kui Sa oled kobakäpp, st ei ole kunagi vanatehnikaga tegelenud, sh seda lahti võtnud ja taastanud ning seega ei evi vastavaid töövõtteid.

Reeglina oma ala profid suudavad vana liikuri enamjaolt perfektselt ja detaile vigastamata osandada.

On minugi kätte sattunud Pobi juppe, kus müüjal on need miski vraki küljes olnud, ta on mulle väitnud et ta on proff (tal on profid) nende veatuks mahavõtmiseks sealt, aga tulemuseks on kas purunenult või vigastatult kättesaadud osad Sad

Üks juhus Läänemaal oli eriti kurioosne - ma käisin üht Pobivrakki vaatamas sooviga sealt mõningaid osi saada (kere pidi minema romuralliks). Minul ei lubatud ise sealt midagi maha kruvida (kuigi mul tööriided kaasas), sest ma tegevat detailidele väidetavalt viga ja omanik väitis olevat tuttava profi, kes asjad veatult ja probleemideta maha võtab.

Tulemuseks olid purunenud ja vigastatud detailid millest vaid osade vastu ma huvi tundsin... Sad Sad Sad

Julgen selle sündmuse foorumis maha hõigata seetõttu, et nimetet kodanik ei ole kindlalt foorumi kasutaja.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#15

Kuulge, räägin veel kord, komplektsse aga kooruva värviga GAZ 21i hind on kuskil 8-15k EEKu ringis, sõltuvalt mehaanilisest osas.

Kas tegijad mäletavad u aastal 1998 Pärnumaal ühe teeäärse kõrtsi juures seisnud helesinist Volgat (vist päris paljudele tuttav auto) siis see on umbes selline auto.

Loomulikult, on ka vrakkid kust pole midagi võtta, aga need ei klapi seletusega mida müüja siin andis.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#16

nii olin pikemalt eemal ja nägin endale positiivselt et on tulnud suur vastukaja minu probleemile.
püüan nii pea kui võimalik ka pildid üles organiseerida ja mainin et auto pole vrakk vaid auto millega annab korraliku pilli teha tasukohase kohendamisega.
lähen täna räägin auto kasutajaga ehk saab ta teha nii korda et läheb käib ise taga ülevaatuselt üle.
Vasta
#17

TegevHull, saada minule pilte ka!
denis@kloostrimetsa.ee

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#18

pildid panen teemasse reedel sest hetkel pole digikat.
kuid eile õhtul sai kohal käidud ja inimese käest kes sellega ennem sõitis uuritud kuidas siis auto tervis on. kõige suuremaks probleemiks luges tema uue värvi tungivat vajadust. kere on heas korras mingieid tohutuid rooste hunnikuid pole tugev plekk kohati ehk leiad sammalt.
kaasa tuleb igast varuosi nt. mis mul silma hakkasid on kaks vana ust ja üks vist uus (kõik juhiuksed) siis nägin mingit tagumist pagassiluugi kaant. oli paar stanget kuid pime oli ei näinud kas esi või tagu omad. käigukast, uued ilukuplid, vanemad tagutuled jne jne. vahetamist vajab esiklaas millel on aja jooksul tekkinud kojameeste poolt tekitatud triibud ning vihmaga sõites on asi halb, ei usu et neid kusagil välja poleeritakse tagavara klaas on olemas.
autol on originaal vana mooror kus on see lahe vana õlipump mida enne sõitu peab käsitsi lappama. nii ja kui müügiks läheb pidi auto ka aetama sellisesse korda et käijakse ülevaatuselt üle.
Vasta
#19

nii sai siis autol kile maha lükatrud ja kiirelt mõned pildid klõpsida.
auto on korrastamata.

http://www.zone.ee/wapster/volgapic
Vasta
#20

TegevHUll Kirjutas:nii sai siis autol kile maha lükatud

http://www.zone.ee/wapster/volgapic



ma nagu kuskilt kuulnud et see kile peale panek pidi auto surm olema, auto hakkab hauduma jne.


ei saa aru miks see üldse sinna peale pandi

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne