GAz 21 kütusekulu
#1
Question 

tekkis selline küsimus et palju võtab Gaz 21 kütust
neti andmetel on see alates 5-st kuni 25-ni
nii et midagi kindlat ei leidnud

huvitatud just kolmanda põlvkonna omast
1970
2.5 l mootor
Vasta
#2

Endal gaz 21 1969, kunagi sai spetsiaalselt mõõdetud, paak täis ja sõitsin seni kuni seisma jäi. Kokkuvõttes sain 15L/100km . Teekonnaks Tallinn-Sindi (4 inimest 70km/h enamus teed) , Sindi-Pärnu-Häädemeeste-Pärnu-Sindi (pulmasõit, linnas, metsikult suure tammepärjaga) . Sindi-Tallinn (2 inimest, 90-110 km/h) Kernus sai paak kuivaks. Nii et kokkuvõttes võib öelda, et eriti kokkuhoidlikult ei sõitnud ja 15l pole üldse palju sellise valu peale.
Vasta
#3

umbes 4 aastat tagasi kui volga liikvel oli sai taga Tallinnast Haapsallu ja tagasi sõidetud ning mõõdetud umbes palju ta ka rüüpab.
tulemuseks oli midagi sinna 24 liitri kanti edasi tagasi. seega umbes 12 sajale mis minu meelest suht hea tulemuse sest masin ikka suur nagu laev. kui mootorit oleks täiesti hääles olnud oleks ehk saanud veel mõne liitri vähemaks selle kulu
Vasta
#4

Ametlikud kulunormid allpool (kas neid nüüd tõsiselt võtta) Smile?

Pärit raamatust \"Automehaaniku käsiraamat\", autor M.A. Runets, va. 1973

GAZ 21G, T, B, GAZ 22, - 22B - 13,5L/100km
GAZ 21A, L - 13L/100km

Võrdluseks:
ZAZ 965 - 7,3L/100km
Moskvits 402, -407, -403 - 10,5L/100km
Moskvits 408, -408T, -408M, -408P, 408JU (lugeda üheks slaavi täheks) - 11,0L/100km
Moskvits 426, -426T - 11,3L/100km
Moskvits 433 - 11,6L/100km
GAZ 13 - 21,0L/100km
ZIL 111 - 29,0L/100km
GAZ 69, GAZ 69A, GAZ M72 - 16,5L/100km
Vasta
#5

Minu Gaz 22 kulutab maanteel 12 ja linnas 20 l/100km. Maantee sõidu kulu on arvestatud 90 km/h. Loomulikult saaks seda veel vähendada aga siis käiks see juba ilu ja stiili arvelt. Omajagu lisakütet võtab katuseraami olemasolu. Kuna olen ka diagonaalrehvi fänn, siis mitu liitrit võib ka nelja 7,00x15 tahmakummi arvele kirjutada. Rehvidest tingitud lisakulu tulebki linnas, kus kurvid ja pidurdamised käivad suuremate šestidega.
Tänapäeva liikluses sammupidamiseks on originaalmootor liiga nõrk, seda nõrkust kompenseerin rohkema gaasi andmisega, mis omakorda suurendab ka kütusekulu. Tehase andmed on saadud ajastul, kus kaasliiklejad olid palju jõuetumad ja seega polnud vajadust foori taga tõmmelda.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#6

mind huvitab just see linnasõidu kulu sest ega eriti mntl ei käi nii palju
Vasta
#7

Minu Gaz 21 võtab 10,5 lt. 100 km kohta. Mootoril on Gaz 24 nukkvõll, plokikaan, kollektor ja poola Zuki karbuss (weberi litsentsi järgi toodetud). Kui ei taha originaalist kõrvale minna, siis annab ka märgatavat kokkuhoidu ainult nukkvõlli vahetamine, soovitav oleks nukkvõll tehasest tulnud auto mootorist. Varuosadest nukkvõll on ette arvamatu, sest nuki kalded üksteise suhtes ei pruugi olla korrektsed ja mootorile ei pruugi saada ühtlast tööd.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne