G24...kas tasub ehitada, või korralik toorik osta?
#1

Lugu siis selline, et üks komplektne g24 olemas. Olen kogu aeg arvanud, et odavam tuleks uus osta, kui vana taastama hakata. Kahjuks pole remondimeeste hindadega eriti kursis, seepärast ka sellekohane teema.
Auto seisukord.

Mootor:
pärast seda, kui auto oli 2+ aastat garaazis seisnud proovisin teist käima panna. Veitsa ketramist, ning võttis tuurid sisse...siis kohe aga mingi kolin....ja suri välja..enam tuure sisse ei võta.

PS: olemas uued kolvid, rõngad, tihendid, süütesüsteem(va küünlajuhtmed) krpad jms.

Sisu:

Sisu on vägistatud, ehk et ees on Rekordi istmed, uksepolstrid on väsinud, tihendid on väsinud, tagaakna paneel on vaja vahetada, tagaiste on orig.

PS sisu asendusosad puuduvad täielikult.

Kere:

Kõioge hullem on see, et tagumine nn poolraam on läbi roostetanud. Plekid on mädanenud küljekarbid läbi, radiaatorivõre roostes, kapott ja pagass kah kehvas seisus...

PS olemas uued: kereplekid, pagasnikuluuk, kapott, radiaatorivõre, klaasid, uksering(va juhiuks, mis on 24-10 oma) küljekarbid...vist veel midagi.

Veermik ja ülekanne:

Olemas uued verdud, käigukast(vana ilmselt kah korras) amordid ilmselt(mis on u 5 aastat seisnud).

Küsimus:
Kas tasub tegema hakata, või on ondavam u 5k toorik osta ja toda ehitama hakata?


tänud.
Charly
Vasta
#2

Üldjuhul: võta aluseks korralikum toorik!!!

See auto võta osadeks (põhilisemad sõlmed vähemasti) ja hoia ka olemasolevad osad alles!!!

Ihunuhtlus ja iga pisividin annab eelarvele põntsu (kuigi Volgat pole nüüd väga kallis ka ehitada)!

Kui oled ise käpp tegema ja Sul on ruumi ning tööriistu (keevitus, ise keevitad jne), siis võib ka ise teha algusest peale. Viitsijam mees on ennegi suhteliselt tühja koha peale auto kokku pannud.

Juhul - kui Sa ei lähe korralikuma tooriku ostmise peale välja, püüa vaadata 3102 paberitega kere (vrakk vms), mis on nupukas lähtealus sleeperiks, kuna tehas on ametlikult 3102 autole kangemaid mootoreid peale pannud (vähemasti 150 hj kindlasti).

Ahjaa, kas Sul on äkki 2 uut karpat, mul on vaja oma 2410-le kah vist (?) vaadata uus karpa.
Vasta
#3

Osta uus toorik.
Mootori võid saada töötava ja proovimisvõimalusega ca 1000-eek max.Muidu onjuba mõte remontida.
Sisu? Kui kui esiistmed saad keskmiselt 300-eek paar +remondikulud.Uksepolstrid isetehes ca 600-koos materjaliga.
Kere.Hmmmmmm küljekarbi keevituse eest küsiti 600- +materjal(karbid+vaheleht) Poolraamipaikamine ca 1500-(kere peab \"parlanksi\" jääma).
Kui sul kuskilt kõva kere saada millel uksed läbi,salong puudu,ilma klaasidetta on kasulikum see võtta.
Noh talv ongi ju ehitamiseksBig Grin
Vasta
#4

nasa13 Kirjutas:Juhul - kui Sa ei lähe korralikuma tooriku ostmise peale välja, püüa vaadata 3102 paberitega kere (vrakk vms), mis on nupukas lähtealus sleeperiks, kuna tehas on ametlikult 3102 autole kangemaid mootoreid peale pannud (vähemasti 150 hj kindlasti).

kas sellele kerele saab g24 plekid ja luugid ja iluvõred ja tuled külge aretada?
Vasta
#5

ise remondimees pole, nii et keevitused ja asjad lasen teadjamatel teha. kas volgal on kõik plekid kruvidega?
kui jah, siis plekid saaksin ise külge.

Vasta
#6

24 ja 3102 põhimik on sama.

Näiteks Lada 02-ele pandi kunagi minu silmees 04 plekid külge (lansekad ka).

Esitiivad jm. käib jah poltidega, mõni keevitusriba ka on.

Tagatiivad ja - põll ning - paneel siis vaja keevitada.

Põhimik on sama...

Vasta
#7

Tagatiibasid on suht halb vahetada, sest vaja keevitada ja minu kogemus ütleb, et isegi tehase uued esitiivad tuleb ikkagi pahteldada ja jamada nendega et mõlgid välja saada.
Ja kui sul poolraamid ka läbi on, siis kasuta seda doonorautona ja romu ralliks ning osta mõni korralikum ja mida vanema aastaarvuga seda parem
Vasta
#8

Mis võis mootoris kolina põhjus olla?
Vasta
#9

Puudulik õlisurve näiteks..või õli..ehk lihtsalt öeldes jooksis mootor kokku. Kas õli oli sees ning kas praegu starterit andes käib mootor ringi?

Kui Su masin just 1968/1969 ehitatud pole või mingil muul põhjusel hingelähedane, siis ma vaataks teise tooriku ja kasutaks seda varuosadoonorina.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne