Mis load kellelgi on?
#1

Ärge walesti aru saage.See eim ole mingi näitaja.Mul endal B,C,CE,D.
Vasta
#2

Mul A,B,C.

Muigama paneb praegune sõidueksam (1h linnasõitu vist). Omalajal sai GAZ 52 vaid 50 meetrit sõidetud.


Edit.
Olemas ka sileraudse jahirelva luba ja jahimehe luba
Vasta
#3

Mul polegi ühtegi katekooria juhiluba mitte kunagi olnud. Alates 1996.aastast ilma juhiloata ringi lastud.... viimasel 2-3 aastal harva. Olen nüüd viimasel suvel mõelnud tegema hakata,kuid piisavalt EEK-sid pole senini selle jaoks leidnud....

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#4

Mina sõitsin topeltkabiinga 53ga Lanamäelt Lastekudu tänawale,Volgaga möödu Kunderi uulitsat 300 meetrit,bussiga Mustamäelt Vessesse ja käru ajasin üle wassaku õla postide wahele.Aasta oli 82 ja 87
Vasta
#5

A1 ja B \"piimakad\" pooleli, kui hästi läheb ja eksamitel läbi ei põru saan novembri lõpus kätte Big Grin
Vasta
#6

Big Grin
mis järgmine küsimus on? isikukood? Big Grin
Vasta
#7

A ja B
Vasta
#8

Päris asjalik teema!
Minul näiteks ALMAVÜ Autokooli B ja C. Teooria õpingud Vene tn. ja praktiline osa Veerenni tn. Aasta oli siis 1980. Ja eksamisõit Zil-130ga Veerenni tänavalt Viru hotelli ette. Veel pakkus suurt naudingut Kamaziga Aegviidust Kloogale õppesõidu korras laudu vedada ja Kraziga Riiga ja sealt Pihkvasse sõita!
Veel meenus, et aastatel 1984 ja 1985 olles EÜE-s, tuli sõita Gaz-24ga (Koeru kapremont, salatiroheline). Ja aastal 1987a. esimene isiklik auto, milleks loomulikult roheline M-2140. Edasine areng juba 1988a. ehk valge Vaz-21011, siis 1989a. punane Vaz-2108 (Soomest) ja 1991a. juba Vaz-21093 (märg asfalt, pika tiivaga.....), maksis 63000.- rubla. Et sellised ajad!
Vasta
#9

A, laevakapten ja veel miskit, mis jäi med komisjoni taha, on puudu.


Vasta
#10

noh, kui õppesõidust rääkida, siis minule meenuvad kooli (8.kk) punane nullviis ja pidev kaare teel peldikupottide jms järel käimine Smile
Vasta
#11

Viimased 12 aastat B-kat, järgmine aasta, siis jälle värsled (Euro) laoad ARK-st vaja lunastada. Järjekorras juba neljandad.
Peas mõlgub juba mitu aasat BE-kat\'i tegemine, aga rahakott on seni vastu vailenud. Nüüd juba pea, et karjuv vajadus. Sad

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#12

Kunagi sai tehtud jalgratta juhiload , tegemine oli a-la selline ,et üks küsimus ,et kas lubasid tahad ja taga 2 lahtrit jah ja ei, pole neil häda midagi siiani olnud saab sõidetud nii jalgaratta, võrri ,rolleri ja ka autoga, veomasinatega pole veel linnaliiklusse tikkund eks maal ikka.

Mossepower
Vasta
#13

A,B,C-tänu C le sain teada,et Pärnus ka selliseid kahesuunalisi tänavaid on olemas,kus isegi kaks korviga sikkelt hätta võivad jääda üksteiset möödumisel,aga zil 130 ikka läbi mahtus.

Lugupidamisega Lune
Vasta
#14

Sm. Tasku Kirjutas:Päris asjalik teema!
Minul näiteks ALMAVÜ Autokooli B ja C. Teooria õpingud Vene tn. ja praktiline osa Veerenni tn. Aasta oli siis 1980. Ja eksamisõit Zil-130ga Veerenni tänavalt Viru hotelli ette. Veel pakkus suurt naudingut Kamaziga Aegviidust Kloogale õppesõidu korras laudu vedada ja Kraziga Riiga ja sealt Pihkvasse sõita!
Veel meenus, et aastatel 1984 ja 1985 olles EÜE-s, tuli sõita Gaz-24ga (Koeru kapremont, salatiroheline). Ja aastal 1987a. esimene isiklik auto, milleks loomulikult roheline M-2140. Edasine areng juba 1988a. ehk valge Vaz-21011, siis 1989a. punane Vaz-2108 (Soomest) ja 1991a. juba Vaz-21093 (märg asfalt, pika tiivaga.....), maksis 63000.- rubla. Et sellised ajad!

Tuleb välja, et me siis sinuga koolivennad. Lõpetasin küll mõningad aastad hiljem, aga kõik käis samamoodi. Õppesõidumasinad olid ZIL-130, KAMAZ-4310 ja UAZik. C-kati sõit kulges mul Pirita ARKi eest Maarjmäe teeristi alguses oleva bussipeatuseni (kursantide seltskond ZILi kastis). B-katil ainult platsisõit (estakad, boksi tagurdamine). Kogu kool (terve kooliaasta) läks maksma miski 3 või 5 rubla, millest ühe osa moodustas ALMAVÜ aastamaks ja teise riigilõiv. Olid alles ajad.
Hiljem on lisandunud ka A kat.
Vasta
#15

AB**
Eritingimused: 4

Pots ja postivahe.


Vasta
#16

Hetkel oma luba ainult...Ega autoga üldkasutatavale teele ronimist ka enamjaolt ei juhtu. Ja on soov \'\'piimakaid\'\' tegema hakata, kuid jääb vist esialgu raha taha see asi.
Jalgrattaload sai ka kunagi väga ammu tehtud, neid pole veel ühelegi korravalvurile näidata tulnud.
Vasta
#17

Kuni C-ni olemas. Tehtud omal ajal keskkoolis ja muide ühena viimastest tegijatest nii õppe- kui eksamisõit \"vana hea\" 51-ga tehtud, nagu mitu aastakümmet kombeks oli.

\"Väiksem värk\" muide tollele ajale tüüpiliselt \"kaasavaraks\" saadud Smile

Kuna reisijaid ei ole tarvis vedada olnud, siis D-d ei oska igatseda, samuti ei tea E-d unistada, kuna peale kerghaagise muud nagu järel kahh ei vea...

Vene ajal olid veel traktoriload, aga... nüüd ju C samu liikureid lubab põksutada...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#18

Mul neid muresid pole , mis Landyl. Vene ajal ei maksnud autokool midagi. Kuna olin siis autojuht ja huvi oli ka tegin ära kõik, mis võimalik. Ükshaaval muidugi sai neid teha. Jälle paar aastat staazi ja uued load tasku. Palka sai ka liigi pealt juurde.
Niisiis A,B,C,D,E ilma piiranguteta.
Vasta
#19

Mul pole ühtki luba peale jalgratta loa mis sai kunagi ammu tehtud, metsavahel ja rallirajal saab küll rallitada kuid suurtele teedele ikka autoga ei lähe... Isal on kõik peale bussilubade ja vanaisal kõik peale käruomade ehk E katekooria...
Vasta
#20

Kahjuks ainult B. Kevadel saab 10 aastat Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne