Mis load kellelgi on?
#21

To: Puhh

Vaat kursandid Zil - 130 veokastis läksid mul täiesti meelest! Aga nad tõepoolest õõtsusid seal kükitades kogu sõidu kaasa. Ja niimoodi ka hotell Viru ette. Eks proovi sa tänapäeval!
Vasta
#22

Minul on B ja kevadel taan A kah ära teha. Ah jah relvaluba on kah Smile
Vasta
#23

B ja C - mõlemad Kaitseväe rahade eest tehtud Smile
Vasta
#24

B ainult,kui \"piimakaid\" ka arvestada,siis aastast 1998.
Vasta
#25

BC alates aastast 1993, vahest oleks vajadus ka E järele
Vasta
#26

Kunagi vaese studendina mõlgutasin muremõtteid ja tõdesin, et minust ei saa kunagi auto omanikku ja sõidan elu lõpuni ainult mootorrattaga. Selleks oli mul olemas piisavalt suur külgkorviga mootorratas K 750 mv ja korralik nahkmantel. Seega läksin ARK-ist küsima ainult A kategooria lube. Selgus aga, et ainult A-d pole keegi veel tahtnud ja mulle ka ei anta, sest läbima peab auto kooli ja sel ajal ainult tsiklikoole polnud.
Jama aitas lahendada sõber, kes laenas eksamiks oma IZ 56 tüüpi mootorratast, kuna oli soolo tsiklit vaja kaheksa läbimiseks. Auto sõiduks ma valmistunud polnud ja kukkusin platsisõidul läbi, kuna ei osanud Sigulliga küljeboksi tagurdada. Seega jäid esimesel katsel kõik load saamata. Teisele katsele läksin juba külgkorviga ja pakkusin võimalust, et läbin vajalikud tsiklikatsed korv õhus. Olin seda pulli piisavalt harjutanud ja üksjagu kodaraid pingutanud. Jahmunud inspektorid kirjutasid seepeale ruttu A ja B kategooria load välja. Küljeboksi tagurdamine ei pruugi mul tänini õnnestuda, sestap väldin seda.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#27

Omal siis B, C, E (ilma piiranguteta)+ troppija paberid + tõstukijuhi paberid.
Terv.Jaanus
Vasta
#28

Omal B,C katekooria ja omandatud keskkoolis 1988 aastal.Samas on veel olemas iseliikuva suurtüki juhiload (mehanik-voditel instruktor gusenitsnõh tjägatsei i samahodnõi arteleri), aga nendega ei ole tänapäeval Eestis midagi teha.Seisavad teised kapis ja koguvad tolmu.
Vasta
#29

B-piiratud alates 25.09.2004\'st....
Vasta
#30

BC
Vasta
#31

B,C,E,ratastraktor,liigendtraktor,roomiktraktor,liikurniiduk,autogreider,vene kroonust BTR-i load
Vasta
#32

Tsikli paberid (A) 1977 dets.Sel ajal olid spets tsiklikursused ka olemas,maksid tervelt 26 rubla.
B-kategooria,detsembrist 1978
C-kategooria,jaanuarist 1988
Liiklus ja sõiduõpetaja (A,B,C kat)paberid aastast 2003
Flanagan
Vasta
#33

B,C1 kevadest lisandub A-kategooria ja kui finantsid lubavad ,siis ka C-kat.

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#34

Nojahh, esimesed ametlikud paberid juba üle nädala käe. ARK eksam sai 07.10.04 tehtud (B-kat) Kogemust igatsugu mootorijõul liikuvate kahe-, kolme- , nelja-, kuni kümnerattaliste ja roomikutel liikuvate aparaatidega küll 15 aasta jagu, tänavu suvel aga hakkasin korralikuks ja nüid siis igatpidi seaduslik liikleja. Endalgi tiba imelikSmile

loll on loll olla.
Vasta
#35

Paikuse politseikoolist sain ´92 AB ja siiani on asja ära ajand. 28.11.2004 kaotavad mu load kehtivuse ja on aeg muretseda euro load, senised kaaned on mind ausalt teeninud ja numbergi südamelähedane 000980.

Dodge Journey Cool
Vasta
#36

Endal olemas ABS +T kat. traktori load ,kuid nüüd ajab sama asja ära B kat. Jalgrattaload said ka tehtud kunagi ,kuid ükski korravalvur toona nende vastu huvi ei tundnud.
Eksamid nägid välja järgmiselt:
Jalgratas (kooli juures Tartus): sõitmine algul ühe ja siis teise käega lenksust kinni hoides ,kusjuures jalgratas pidi endal kaasas olema.
Mootorratas (A ,Vana-Võidus): Minskiga kaheksa sõitmine ning seejärel sadakond meetrit sõitu ,et käigu vahetamise oskust demonstreerida. Ise sai kogemata teise käiguga kohalt mindud ,kuid sellest polnud hullu midagi.;
Sõiduauto (B,Vana-Võidu): VAZ-2106-ga natuke Viljandi vahel tiirutamist eksamineerija poolt etteantud maršruudil.;
Veoauto (C,Vana-Võidu): GAZ-53 põllumajanduskalluriga tagurpidi boksi sõitmine ,kusjuures positiivne tulemus läks kirja juba siis ,kui oma teada alles harjutasin ,et enne eksamisõitu asjale viimast lihvi anda.
Traktor (T ,Vana-Võidu): MTZ-80 (suur kabiin) üheteljelise käruga boksi tagurdamine. Jumalapärast pidi sõidu lõppedes seisupiduri peale tõmbama ,ehkki maa oli tasane ja traktor iseenesest kuhugi sõitma ei hakanud.
Vot sellised lood siis...

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#37

Oma laiskusest ei tohi mootorrattaga sõita.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#38

Mul siis bc1
Vasta
#39

Mul siis b kat ja ka kunagi tehtud jalgratta load
Vasta
#40

A; B

Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne