Pobeda <-> 69 unifitseeritus
#1

Tere,
mul oleks selline palve, et järsku keegi teab ja viitsib kirja enam-vähem detailselt panna (counting on Valdo Smile ) Gaz 69 ja Gaz M20 juppide (tehnikapoole) erinevused-samasused? Üldist värki teavad vast kõik: mootor ja käigukast on (üldjoontes) samad. Aga kuidas on lood näit. veermiku osade ja muude vidinatega (a la bensiinipump, karburaator, elektriskeem jne)? Mingi pildi saab ju tehasekataloogist vidinate tähiseid mööda näpuga järge ajades, aga see on parasjagu nüri töö ja neid autosid vististi muudeti teatud määral tootmise käigus. Oleks teinekord abiks teada, milliseid 69 varuosi võib pobeda omanikule pakkuda ja vastupidi. Tänud ette!
Vasta
#2

Karbussi ja õli peenfiltri ehituses on erinevusi. Bensiinipump täpselt sama, el.skeem erineb ka veidi. Sillad on ikka kõvasti erinevad, tagasilla mõned jupid ehk on vahetatavad (pobi silla ehitust päris läbi ja lõhki ei tea) aga 69-sa esisilla juppe m20-le ikka alla ei poogi niisma. Peamiselt on kindlaim mootori ja käimari juppe pakkuda/osta.
Vasta
#3

Viimaste bobide tagasilla diffrite ülekanne oli 5,125/1 nagu 69/UAZ\'il. Pildi pealt vaadates tundub ka sild täpselt samasugune olema (keskelt kokku polditud jm). Enamus katalooge annab nii 69 karburaatoriks K-22D ja M20\'l K-22E, ometi olen leidnud kõigilt nähtud 69\'telt K-124D.
Vasta
#4

Ega neid K-22 tüüpi karbusse vist tihti sõitval masinal suurt ei näegi, sellega võtab suht palju kütust ja need üldse iganenud karbussid, ma isiklikult ei kasutaks isegi K-124 mitte, alates K-126-st, endal 69-l ja 21-l need peal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne