Kadett C-le sobivad pidurisadulad?
#1

Kas on kellelgi aimu/kogemust missugused pidurisadulad(esimesed) sobiksid kõige vähema valu ja vaevaga Kadett C le?
Teema siis selline ,et originaal kolvid tõeliselt rikutud.
Jätaks kõrvale ka teema roostevaba kamakas+treial.
Samuti ka varuosakataloogid.
Vasta
#2

Ise olen seitse aastat Opeliga ,, laulatatud,, olnud. Autoks küll Rekord. Selle ajaga on ka pidureid putitatud. Jupid olen küll poest tellinud aga sihuke huvitav asi on silma jäänud et ühed samad osad sobivad mitmele mudelile. Näit. tagumised piduri silindrid:Rekord, Kadett DjaE, Vauxhall Astra Max.(karbi peal on nii kirjas) Äkki on selle Kadett C-ga kah nii et annab külge panna kas Rekordi või Ascona jubinaid. Kui Elva tulekut paljuks ei pea on anda Rekordi sadulad.
Jõudu soovides Jaanus.
Vasta
#3

Jaanus Kirjutas:sihuke huvitav asi on silma jäänud et ühed samad osad sobivad mitmele mudelile.
rääkides esipiduritest, siis 80-90aatate Opelitel jagunevad sadulad tüübi/tootja järgi. Enamlevinud on Delco sadulad. Need jagunevad omakorda ventileeritavateks ja tavalisteks. Sadulad on natuke erineva ehitusega, kuid ilmselt peaks ka mittevent asemele ventileeritavat panna saama (kettad kah loomulikult vahetada!).

kadettC-l on esipidur ilmselt ühe töösilindriga ning support liuguritel - nagu kadettE-l?
mõõtsin \"mitteventileeritavad kadettE Delcod\" ära: kinnituste (ehk liuguritest läbiminevate poltide) tsentrite vahe ca 78mm.
Vasta
#4

Nii kohe ei laksa kõik meelde. Piduri tootja on ATE ja sadulal on2 kolbi 48 mm ja liugurid puuduvadWink.Poltide vahe on 76mm. Püstakusse kinni. Väliselt nagu mosse sadulBig Grin ainult selle vahega ,et mossel 4 silindrit] aga tunduvalt pisem.
Vasta
#5

kadett c le on võimalik lihtsalt külge kruttida opel rekordi ventilleritavad pidurikettad koos rekordi sadulatega, ise ei ole seda küll teinud aga veidi aega tagasi oli selline asi plaanis ja sai saksast asja lähemalt uuritud, mulje jäi siis selline et C ja rekordi esipiduriosad 1:1 vahetatavad. Äkki kodanik Jaanus mõõdab kinnitusaukude vahe ära, kui vahe on sama siis ainult tuld (muidugi pead kettad ka ikka ära vahetama--diameeter niipalju erinev C-l ja rekordil.)
Vasta
#6

Tänud RZ-ile vihje eest.Kuda ma ise............nii........ khm saamatu oli see sõna.Big Grin
Panen siis üles mõned mõõdud mida ma hankida suutsin tulevastele põlvedele elu kergemaks tegemiseks(või segadusse ajamiseks)
Kadett C 1,2 ees ketaspidur.
Rattalaager sama mis Opel Rekord E-l
Välis mõõt 50,3/39,9
Sise mõõt 29,0/17,5
Paksus 14,7/14,6
-------- Seega sobivad.:duh
Ketta mõõdud
A B C D E e
238 / 56 / 126 /73 / 11 / 8 Kadetil

246 /55,5/ / 73/ 22,9/20 Rekordil

Selgitus:
A - ketta välis läbimõõt
B - ketta üldine paksus
C - ketta (kõrgemale ulatuva osa kust poldid välja tulevad)paksus
D - ketta sisemine läbimõõt
E - piduri ketta (selle kuhu klotsid vastu käivad) paksus
e - piduri ketta paksus (millest rohkem kulunud ta ei tohi olla)
Nüüd oleks vaja teada kinnitusaukude vahet?
NOH SELTSIMEHED OPELI OMANIKUD !!Rolleyes
Vasta
#7

Kodanik Jaanus roomas siis mõõdulindiga auto all ringi. Ja sai tulemuseks 76mm. Piduri sadula kinnituspoltide vahe. Peaks vist mainima et minu Rekordil ei ole ees ventil. kettad.
Terv.Jaanus
Vasta
#8


TÄNUD kõigile kes aitasid. Selge seega 1-1 le läheb peale.
Eriti Jaanusele sügiseste ilmadega roomamise eest.
Teema lõpetatud kuni jublade saamiseni.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne