Eksperiment Hado ( Xado )-USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 50km)
#21

pvr Kirjutas:Huvitav kas see IMEMÖKS teeks korda ka mu 400000 (nelisadatuhat) sõitnud bmw kolksuvad hüdrotõukurid, kolisevad kolvisõrmed ja lekkivad tihendid.
KINDLASTI ei tee ta korda lekkivaid tihendeid.
Selle jaoks olemas teised ained, mis praktikas ka toimivad.
Vasta
#22

motamees Kirjutas:LUTHERile: Selleks katset teengi, et mitte niisama lõugu lõksutada. Kogu sinu kirjutisega olen nõus siiani - võibolla ka peale katse lõppu. Mina aga tahan olla endas KINDEL. Sina aga oletad.

Võtsin ühendust oma õppejõuga, TTÜ materjalitehnika intstituudi õppetooli juhataja Priit Kuluga. Tema jutul käisid Xado esindajad, tehti katsed kuullaagriga ja Xado kasutamine efekti ei andnud. Tema sõnul peab paika molübdeeni kasutamine mootoris, molübdeensulfiid pidavat katma mikropragusid ja vähendama hõõrdumist. Arvatavasti lisatakse seda ka tavalistesse õlidesse mingil määral.
Xado koduleheküljel lubatud tulemused on selgelt ülepaisutatud. Kulunud detaili esialgseid mõõtmeid saab taastada pindamisega ja materjali lisamisega, mitte määrdeainetega. Määrdeainete mõte on kontaktis olevate pindade vahele kile moodustamisega ja selles pole mingit kahtlust. Xado võib anda määriva efekti, aga kas see on parem kvaliteetse õli kasutamisest.

Lugupidamisega R. Leisner


Vasta
#23

ma ei taha üldse mingit pidi lugupidamatust näidata selle eksperimendi läbiviija suhtes, vastupidi lausa, eksperimendi tulihingeline pooldaja, kuid enne keegi mainis midagi nitro 3000 mõjust ja lisan ka omapoolse näite. isa audil oli mootoripadi läbi ning mootor käis vastu sillatala. lisaks oli katki summuti ning genekas ei laadinud. vahetas geneka ja summuti 1 püti ning pärast remonti ei ole mingeid probleeme vastu silda käiva mootoriga. niisiis vahest on selliseid anomaaliaid, et nt auto pesu järel kaovad paljud kolinad ja loksud.

aga see selleks. kütuselisanditest... sõber pani oma mazda 3\'le ekslikult sisse 20 l diiselkütet (bensiinimootor) veast aru saades poole tankimise pealt segas ta diislile 20 liitrit 98 ultrat. et süda värises ostis ta veel mingi pihustite puhastamise kütuselisandi ning kogu see kompott muutis mootori töö PALJU vaiksemaks. väikene toss oli küll taga selle paagitäie läbimisel, kuid müratase muutus ikka oluliselt (nagu vectra näide natuke eespool) ... võimsus küll vähenes, kuid samamoodi vähenes ka kütusekulu.

ja veel. mina usun püstitatud eesmärgi 50 km saavutamisse.
austini mootor, tõsi küll hõre, töötas enne kapremonti ilma õlita (õlipump = 0) lausa 1 kuu (palju mootoritööd a väike läbisõit).

EDIT: jäi lisamata milline austini mootor enne remonti oli Big Grin hülsi ja kolvirönga vahe oli natuke üle millimeetri ja mootor ajas summutist mida iganes välja. kõik tihendid põlesid läbi, saaled andsid otsad jms. ehk siis mootor kulus täitsa läbi. selle natukese ajaga. ma arvan, et töös hoidis see, et ka enne õlipumba lendamist oli kompressioon pea olematu. ja mina noore \"mehhaanikuna\" ei osanud ka mootori hääles saalekolksust ja ülekuumenemisest mingit numbrit teha (elektriventikad küljes ta keema ei läinud)

u.
/lihtsalt jutukas/

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#24

usku Kirjutas:ja veel. mina usun püstitatud eesmärgi 50 km saavutamisse.
austini mootor, tõsi küll hõre, töötas enne kapremonti ilma õlita (õlipump = 0) lausa 1 kuu (palju mootoritööd a väike läbisõit). .

u.
/lihtsalt jutukas/

50 km ilma õlita sõita EI OLE VÕIMALIK reaalses elus (on võimalik teatud reservatsioonidel, aga kindlast pole selleks mingi Xado)
ma ei ole eksperimendi vastu. aga motamees saab (kui tal enne ümber ei mõtle) kuulda, kuidas ta mootor hakkab kolisema ning 10--15 km järel on eksperiment lõppend...

Praegu ma eksperimenti ei toeta, aga kui mota teeb kokkujooksnud mootorist pildid, mis näitavad mis ja kus täpsemalt puru on ning paneb selle internetti üles (ristkides sattuda Xado õhumüüjate viha alla), siis olen nõus mootori kapremonti rahaliselt toetama.

Vasta
#25

Kenu Kirjutas:50 km ilma õlita sõita EI OLE VÕIMALIK reaalses elus (on võimalik teatud reservatsioonidel, aga kindlast pole selleks mingi Xado)
ma ei ole eksperimendi vastu. aga motamees saab (kui tal enne ümber ei mõtle) kuulda, kuidas ta mootor hakkab kolisema ning 10--15 km järel on eksperiment lõppend...

Praegu ma eksperimenti ei toeta, aga kui mota teeb kokkujooksnud mootorist pildid, mis näitavad mis ja kus täpsemalt puru on ning paneb selle internetti üles (ristkides sattuda Xado õhumüüjate viha alla), siis olen nõus mootori kapremonti rahaliselt toetama.
Sedasamust \"EI OLE VÕIMALIK\" ma teada tahangi. Selleks ka eksperimenti teen. Hado müüatele ütlesin ka kohe, et teen eksperimendi. Kui asi õnnestub on neil rõõmupäevad, kui aga mitte, siis müügu midagi muud. Seda viha ei ole mõtet mul karta. Teen seda mida ma tahan oma autoga. Keegi ei saa ka seda mul siia kirjamast keelata.
Lisaks kutsun ka kohaliku ajakirjaniku kaasa \"kuivalt sõitma\". Tema toimetab saare lehes autode rubriiki. Teeb ka vahel kaastööd autolehega või millegi taolisega. Usun, et seda ka seal kirjatakse.
Sellise plaani panin omale kohe alguses paika. Muidu äkki mõtlen ümber. Nüüd aga tagasiteed pole (RIP).
Vasta
#26

motamees Kirjutas:Nüüd aga tagasiteed pole (RIP).

Rest In PiecesCool
Vasta
#27

Nüüdseks kolm tuupi sees ja läbisõit 800km. Tegin ka vahepealse surve mõõtmise.
Tulemuseks kuuma mootori puhul 10,5;10,5;10,5;11 (enne 10;10;10;11)
Külma mootoriga 9,6;9,5;9,5;10,5 (enne 9;9;9;10,5)
Õlirõhu tõusu pole.
Vasta
#28

usku Kirjutas:ma ei taha üldse mingit pidi lugupidamatust näidata selle eksperimendi läbiviija suhtes, vastupidi lausa, eksperimendi tulihingeline pooldaja, kuid enne keegi mainis midagi nitro 3000 mõjust ja lisan ka omapoolse näite. isa audil oli mootoripadi läbi ning mootor käis vastu sillatala. lisaks oli katki summuti ning genekas ei laadinud. vahetas geneka ja summuti 1 püti ning pärast remonti ei ole mingeid probleeme vastu silda käiva mootoriga. niisiis vahest on selliseid anomaaliaid, et nt auto pesu järel kaovad paljud kolinad ja loksud.

niih... sellega on selline asi et...
minu autokooli teooria õpetaja rääkis ka viimastel tundidel sellest. tuli juttu bensiinidest ja nende kvaliteedist jne. igatahes üks vend tagapingist väitis et tema oma autole varem tankis mingit euro ultimat vms iganes ja siis mõned päevad hiljem pani nitro 3000 sisse...ja masin läx tunduvalt paremini edasi ja muidu käid mõnusamalt jne jne..
sellepeale ütles õpetaja et see jutt on bulls**t.
ta oli ise võtnud mingi koguse seda ultimat ja sama koguse nitro 3000-t.. ning viinud need laborisse. test aga ei näitand paremini töötavat mootorit jne... testi tulemused olid IDENTSED. põhimõtteliselt oli algne kütus lastud ühest ja samast tsisternist.. ning siis müüdud erinevate nimede ja hinna all.
inimesele tundub lihtsalt et masin käib paremini jne...tegelikult on see psühholoogia Wink
usku Kirjutas:aga see selleks. kütuselisanditest... sõber pani oma mazda 3\'le ekslikult sisse 20 l diiselkütet (bensiinimootor) veast aru saades poole tankimise pealt segas ta diislile 20 liitrit 98 ultrat. et süda värises ostis ta veel mingi pihustite puhastamise kütuselisandi ning kogu see kompott muutis mootori töö PALJU vaiksemaks. väikene toss oli küll taga selle paagitäie läbimisel, kuid müratase muutus ikka oluliselt vaiksemaks (nagu vectra näide natuke eespool) ... võimsus küll vähenes, kuid samamoodi vähenes ka kütusekulu.
hmm...
nagu sõbrad räägivad (ise pole veel proovinud) siis on nad pannud tsiklitele ka paaki diislit...enne mootor bensiiniga kuumaks, ja kuna benz otsas...diisel sisse..
põhimõte nagu selles et tegelikult mida hirmerinevat kütustel pole ju..bensiin plahvatab rõhu ja sädeme abil, diisel rõhu ja kuumuse...
samas pannakse talvel suure külmaga diisli sisse lisandina bensiini...naabirmees igatahes oma ford transitiga nii toimetab.. paak peaaegu diislit täis (ma kajuks ei tea palju transiti paak mahutab) ning käreda külmaga sinna paar liitrit bensiini peale..ja masin kusjuures käivitub paremini

samamoodi sai ise suvel tehtud..naabripoiss kärutas mopeediga ringi...bensiin sai otsa...aga sõita tahtis...
nu ma kade polnud.. leidsin liitri v 2 piiritust (metan.) Big Grin...igatahes veidi aega veel sõitis ...mõne tunni pärast enam kahjuks käima ei läinud.. piirituse kasutas mootor ära, vesi jäi alles.. pärast sai karpat puhastada..

ma ei tea kas mu jutust nüüd keegi mingi targa mõtte ka leidis aga üritasin vist seletada midagi kütustest ja nende ühistest omadustest.

sry, mõned liitrit Rock\'i ja Disel-t on sees Toungue
terv H.
Vasta
#29

Külmaga pannakse bensiini (suve)diisli sekka seepärast, et vältida diisli hangumist madalate temperatuuride juures.

Alts@on ette tulnud
Vasta
#30

motamees Kirjutas:Õlirõhu tõusu pole.

mille tõttu see õlirõhk üldse tõusma peaks?
St. milline oleks kasvõi teoreetiline põhjendus?
Vasta
#31

Õlirõhku mõjutab saalede ja õlipumba kulumise aste. Juhul, kui seal midagi muutuma peaks, muutub ka õlirõhk.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#32

kylaline Kirjutas:
motamees Kirjutas:Õlirõhu tõusu pole.

mille tõttu see õlirõhk üldse tõusma peaks?
St. milline oleks kasvõi teoreetiline põhjendus?

õlirõhk peaks igal juhul tõusma, kui uskuda Xado meeste juttu.
Õlirõhu määrab eelkõige väntvõlli kaelte ja saalede vaheline \"tihedus\".
Seega kui Xado kasvatab väntvõlli hõõrdepinnale keraamilist kihti, siis on peaks olema oodata õlirõhu hüppelist kasvu
Vasta
#33

Kenu Kirjutas:õlirõhk peaks igal juhul tõusma, kui uskuda Xado meeste juttu.
Õlirõhu määrab eelkõige väntvõlli kaelte ja saalede vaheline \"tihedus\".
Seega kui Xado kasvatab väntvõlli hõõrdepinnale keraamilist kihti, siis on peaks olema oodata õlirõhu hüppelist kasvu
Juhul, kui saalede ja vändaga kõik korras, siis pole ka õlirõhu tõusu oodata. Ilmselt oligi seal kõik enam vähem OK, sest õlirõhk tühikäigul päris hea. Maanteel 90 sõites on õlirõhk natuke alla 3at. Külma mootoriga on kusgil 3at. See tähendab, et reduktsioonklapp avaneb ja surve ei saagi suurem olla. Kusjuures need rõhud on õliga 5W50, mis ei ole just kõige viskoossem õli. Samas peaks ta olema küllalt stabiilne.
Vasta
#34

Tänud agaa-le eksperimendi toetamise eest.

Nüüdseks läbitud 1300km. Ehk saab varsti tulemuse kätte. Hado kirjades õeldud, et lõplik sissetöötamine 1500km pealt. Müüa aga väidab 2500. Palusin nüüd neil see asi selgeks teha ja mulle paberil näidata palju on ikkagi lõplik sissesõit. Neil natuke aega seal seda asja uurida, kuni ma 200 km läbi sõidan.
Vasta
#35

Tulemused peaks saama järgmise nädala lõpul. Hado mehed äkki asjast väga huvitet ja tahavad õlita sõitu panna suurema kella külge. Ise oleks asja ära toimetanud homme. Ainult koos ajakirjanikuga.
Eks siis esmaspäeval lepin aja kokku millal õli välja lasen. Tulgu siis vaatama, kes tahab. Nalja saab, kui Hado mehed paljem raffast kokku ajab ja siis mootor kohe tükkideks jagab. Plamaaz missugune. Muidugi ise on nad asjas ilmselt VÄGA kindlad. Muidu ei julgeks ju kedagi kutsuda.

Surved mõõtsin nüüd uuesti ära. Sõidetud praeguseks 1600km umbes.
Viimased näidud siis sellised.
Kuumalt
Gaas põhjas 1)10,7 2)10,4 3)10,4 4)11,2
Gaas maas 1)10,2 2)9,9 3)10 4)10,8

Külmalt
Gaas põhjas 1)11 2)10 3)10,5 4)11,4
Gaas maas 1)9,5 2)8,7 3)8,7 4)9,6

CO test
Temp 89C
rpm 800
CO 2,645
CO2 13,02
O2 0,60
HC 288
Lamda 0,940
COvrai 2,645

Temp 91C
rpm 2430
CO 2,554
CO2 13,10
O2 0,47
HC 212
Lamda 0,938
COvrai 2,554

Tänud METRA AP O/Ü co testi teostamise eest

Märkusena lisan. Vahepeal vahetatud aku. See võib muuta silindrite surve mõõtmistulemusi vähesel määral paremaks.
CO test on ka subjektiivne. Nüüd ju paagis teine bensiin. Arvestades meie bensiini kavaliteeti VÕIB tulemus olla väga erinev.
Õlirõhu muutust märganud pole. Pisut nagu tõusnud on aga ka selle võib panna külmema ilma (õli paksem) kontosse.
Fakt on see, et surved on tõusnud silindrites.
Teine väga kindel asi, mida arvestada võib, on kuiv sõit. Kui see õnnestub on asjal jumet.
Sõit käib kuni esimese kolinani (mitte senikaua, kuni mootor enam ei liigu). Kui kolinat ei tule siis umbes 50km.


Vahepeal aeg edasi liikunud ja sündmused arenenud.

No nii uus CO test jälle olemas.
Temp 91*C
rpm 850
CO 2,862
CO2 12,69
O2 0,62
HC 237
Lamda 0,933
COvrai 2,862

Temp 93*C
rpm 2560
CO 2,445
CO2 12,96
O2 0,53
HC 192
Lamda 0,940
COvrai 2,445

Tänud METRA AP OÜ CO testi teostamise eest.

See oli nüüd kolmas CO test ja nagu lubatud pidi see toimuma peale kuivalt sõitu.
Sõit siis teostatud ja edukalt. Täna läbisin vaatlejate juuresolekul 48km ilma õlita mootoriga. Mingeid komplikatsioone veel märganud ei ole. Peale sõitu tegin mootorile läbipesu õliga pesu ja vana õli uuesti tagasi. Muidugi panin uue õlifiltri. Peale seda läbitud veel mingi 15km. Auto sõidab ja mina röömsameelne.
Õlifiltri lõhkusin lahti ja uurisin filterelementi. Seal ei olnud mingeid jäänuseid korjanud.
Eksperiment toimus väga karmides tingimustes. Saarel on suur lumeuputus ja linna teed on pea läbimatud. Suured maanteed raskesti sõidetavad. Lumepudru kõikjal maas. Salongis viibis kolm inimest ja pagassis on mul mingi 50kg liivakotte (masinale parema läbivuse andmiseks). Sõit toimus algul kuskil 70km/h, tagsi tulles oli juba 80-90km/h (kodu sõit alati lõbusam).
Silindrite surved mõõdan ka ükspäev ära ja siia ka kirja nad panen.
Üksikasju ja detaile võite küsida. Kõike nagu kohe ei oska kirjatagi.
Vasta
#36

kas mõju kütusekulule ka tunda on pärast hado kasutamist?
(sry, kui eespool mainitud, ei hakand täna enam lugema)
et sis kui kokku võtta, siis hado täitis oma eesmärgi ning ainult positiivsed tagajärjed on seni end ilmutanud?

lahe tundub Smile

uku

EDIT: selgusetuks jäi see, et mis selle hadoga seal mootoris nt pärast 20 000 km toimub? mis pakendil lubatakse? milleks ta muutub ning kas ta väljub ka tavalise õlivahetusega, või vajab iga õlivahetus ka mootori sisemist sügavpesu? minu meelest oleks igati mehka vahend ka siis, kui mootori eluiga 50 000 km pikeneb selle töötlemise peale ning loodusesse n - 1 kogus saastet lastakse. eks sa kirjuta ikka siia, mis mootorist edaspidi saab, sest sisetunne hakkas kriipima, et järsku ta kaotab mingi aja pärast head omadused ja muutub võrdväärseks liimi või liivaga !

EDIT2: lugesin auto24.ee foorumist sarnast teemat, seal ikka arvamusi seinast seina, lõpu poole asjalikumad, kuid kumama jääb tunne, et diislitele on sellest möginast rohkem kasu kui bensukatele. ja veel see, et üsna paljud on xado möksi proovinud. SIIN see auto24 jutt

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#37

aplaus...???
Poleks uskunud...

Tegelikult peaks aususe huvides ära katsetama, kaua kestab ilma lisandita sõitnud LADA, ilma õlita. 05 on olemas...
Kaua mootor ajaliselt ilma õlita käis ja mis olid (maks) pöörded sõiduajal?


Vasta
#38

Hado garanteerib saavutatud tulemuste kestmise 1aasta jooksul piiramata läbisõidul. .......Arvan, et aastane piirang pandud lihtsalt garantiinõuete vähedamiseks. Lihtsalt aastaga saab ostja kaelast ära. Piramata läbisõit peaks aga tähendama seda, et asi kestab palju kauem.
Õlivahetusega ei välju see lisand mootorist (selles ongi vahe teiste lisanditega) vaid jääb detailidele kinni. Peale 2500km läbimist ei pidanud enam ühtegi Hado osakest õlis hõljuma. Kõik on kuhugi ära paigutatud.
Õlivahetusel ei ole vajalik mootori läbipesu. On aga soovitav nagu tavalise õlivahetuse puhul.
Auto 24 lugesin eksperimendi algul. Seal jagunevad sõnavõtjad kahte leeri enam vähem. Need, kes on tarbinud kiidavad või jäävad neutraalseks. Kes pole tarbinud laidavad või lihtsalt ei usu. Ma olin mitte uskuja kuni tänase päevani.

Mootor käis ajaliselt ligemale tund aega. 45minutilisest videokassetist jäi puudu kuskil 7km pluss linnas sõit ja garaazi ajamine. Kiirus tõusis vahepeal 90km/h. Üldiselt umbes 75-80km/h. Teeolud olid lihtsalt nii kohutavad. Pöörded siis umbes 3000tuuris. Tahhomeeter puudub.

Ilma lisandita mootori katse oleks igaljuhul huvitav. Mina aga seda ei tee.
Tädi kunagi sõitis põleva õlitulega(õlipumba nuut andis üle). Sai sõita 3km ja mootor oli otsas. Autoks oli Lada 21011 st. mootor sama tüüpi, mis minu autol peal.
Vasta
#39

klaabu Kirjutas:need põhinesid enamasti molübdeenil. seda peaks kirjade järgi ka pea igas kvaliteetsemas õlis tilgake sees olema. tegin proovi hiljaaegu molübdeenipulbrit leida, ei õnnestunud. küll sain mingit aerosooli, mis suures osas molübdeen (mis maksis, ei taha kohe mainidagi). peab vist tuttavad endisaegsed rallimehed üles otsima, neil seda liikus.

aga äkki teab keegi sellest ainest ja selle liikuvusest rohkem?


al Kirjutas:Tean, et Nõukogude armeel oli olemas spets mootoriõli mida katsetati nii afgaani kui ka muude konkreetset juhuste tarbeks. Pidi ilma õli ja jahutuseta võimaldama sõita loetud kilomeetreid, et lahingolukorrast väljuda. Tegelikkus osutus natuke raskemaks, nagu ikka...

Molübdeen õlilisandit müüb Tallinnas AS Balti Laager , samuti saab nende käest molübdeeniga õli. Tootjaks Liqui Moly, kelle poolt pärineb molübdeeni algne versioon. Suur Nõugogude armee omastas peale isamaasõja võitu molübdeeni sõjasaagiks eel mainitud firmalt Saksamaal. Tänaseks on Liqui Moly välja töötanud uue lisandi mille nimeks Molygen . Viljandi kandi inimesed saavad seda kõike Minult kui soovi on.
Vasta
#40

Et siis tahtsin lihtsalt seda kommenteerida, et Ford Fiesta 1.1 mootor pidas vastu sõidu Saaremaale ja tagasi ilma õlita ja ilma igasuguste lisanditega. Pärast seda ta enam väga hästi ei tahtnud käima minna ja kippus vahele jätma, aga kokku ei jooksnud. Kusjuures tippkiirus sai ka ära proovitud, nati üle 130 km/h, niiet ei saa öelda, et oleks eriti hoitud autot sel piinarikkal sõidul Smile Täiesti isiklik kogemus.
Kõige õigem võiks olla katse, kus kaks võrdväärset mootorit pannakse 1 lisandiga ja teine ilma võrdsetes tingimustes käima. Jutud, et 3 km jookseb kokku.. võib olla palju asju, millest see tingitud. Eelnev madal tase õlil näiteks, kus tegelt pump ei saanud ikkagi õli kätte? Mootori kehv jahutus? Motorupi reklaamis ju ka kavakad tüübid jahutavad mootorit alt voolikust veega ja siis kiidavad, et näe ei jookse kokku, kuigi me laseme vett peale Smile Pealegi õli jätab mingi kelme peale, mis laseb libiseda, vb olla aastaid tagasi olnud õlidel oli see kelme liiga kehva vastupidavusega... krt seda teab.. aga siiski on minu arvamus see, et niikaua kui kaks võrdset mootorit pole testitud lisandiga ja ilma, ei saa sellest testist midagi järeldada. Või äkki on kellelgi mingi vana aga töötav rimakas ootamas emexit Smile Võiks ju proovida, kaua õlita vastu peab Smile

E23
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne