Dakar, e. tsiklimeeste kohustuslik lugemisvara
#1

kohustuslik lugemine tsiklifännidele

Kui uudistest kuulata, siis on vaid kuiv ja lakooniline statistika. See on midagi muud.


Vasta
#2

Vau minu respect selle venna ees!
Metsik tahtejõud, krt ega ise tahaks kah ikka lõpuni pressida

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#3

Müts maha nende ees.Tõelised mehed - trotsivad külma,valusid,nälga kuid ikkagi leiavad motivatsiooni ja jätkavad..
Vasta
#4

Raigo Kirjutas:Müts maha nende ees.Tõelised mehed - trotsivad külma,valusid,nälga
.... ja kahjuks ka surma. Sad
Vasta
#5

Tundub, et on põhjust vana teema välja koukida, sest eestlased on jälle mehetegusid tegemas. See kord küll mitte enam Aafrikas, aga siiski samanimelisel üritusel Smile

Hetkeseisuga on umbes tuhatkond versta ja kaks päeva veel minna. Võiduajamise tulemeid saab eestikeelsena jälgida Dakar Estonia Teami kodukalt ja natuke kiiremini Kärsaalbumi vastavalt leheküljelt. Pöidlad pihku!

EDIT: kirjavead.
Vasta
#6

Keegi Dakari rallit põhjalikumalt jälgib? Ise üritan veoautode klassil kätt pulsil hoida.
Olulised muutused sel aastal:
  • Peale 10 aastat Lõuna-Ameerika mandril rallitades on sel aastal turvalisuse kaalutustel sõit Lähis-itta viidud ja sedagi ainult ühes riigis: Saudi Araabias
  • Sõitjatele antakse legend 15 minutit enne starti, varasemalt on antud eelmise päeva õhtul. Esimestel finišeeriatelt võetakse legend ära korraldajate poolt et vältida informatsiooni leket
Huvitavat veoautode klassist:
1 hübriid veokas Hollandi võistkonnast (507). Elektri ja diiselmootoriga varustatud Reanult kaalub 8,5 tonni
1 võistkonna (517) juht on invaliid, mitmendat korda Dakaril osalenud Andorralane. Iveco on tehtud käsijuhtimisele ümber, sest juht ise kasutab igapäevaseks liikumiseks ratastooli
Sel aastal ei osale Likino Autobussitehase võistkond. Tšehh Macik (504) sõidab sel aastal Ivecoga. Irvhammstele - ei varasemalt ei osalenud ta lõõtsabussiga.
Vasta
#7

Niipalju märkuseks, et turvalisusega pole Dakari kolimine saudide juurde küll seotud.

Samm oli tingitud puhtalt rahast: organisaatorid kullati selleks lihtsalt üle. Põhjus ka teada: saudidel on vaja oma riigi mainet parandada, seda eriti peale maineka opositsiooniliidri suhteliselt võigast kõrvaldamist.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#8

(08-01-2020, 14:28 PM)hillar2 Kirjutas:  Sõitjatele antakse legend 15 minutit enne starti, varasemalt on antud eelmise päeva õhtul. Esimestel finišeeriatelt võetakse legend ära korraldajate poolt et vältida informatsiooni leket

Legendi võid ju maha pildistada juba enne starti. Mis info seal nii lekketundlik on ?

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#9

(13-01-2005, 12:38 PM)sugraM Kirjutas:  
Raigo Kirjutas:Müts maha nende ees.Tõelised mehed - trotsivad külma,valusid,nälga
.... ja kahjuks ka surma. Sad
Täna järgmine ja jälle Legend, seekord siis Paulo Gonçalves! Kuna ma püüan Dakari jälgida aastast 1980, ainult esimest ei püüdnud teadlikult kuulata-vaadata Vikerraadio ja YLE1 spordiuudistest, siis neid esiotsa Mehi hakerattaliselt on ikka ohjeldamatult teise ilma läinud.
Vasta
#10

Kõige hullem on see, et Dakar 2022 stardib vesiniku veoauto:
https://greenracingnews.com/h2-racing-tr...akar-2022/
Ulme
Vasta
#11

Miks see hull on? Võidusõit ja sõda on kaks uute tehnoloogiate stardiplatformi olnud läbi aegade. Jah, seal saadakse ka tihedamini surma, aga see on nö palga sees ja alguset peale ette teada. Ja jänes, nagu teada, šampust nagunii ei joo.
Vasta
#12

Audi läheb üldvõitu püüdma elektriautoga, millel on küll bensiinimootoriga generaator pardal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne