Teedest, ehitistest ja sildadest

Kahju et üks oma ajastu stiilseimatest rahvuskivimst fassaadiga hoone niimoodi oma lõpu leiab.
Vasta

   
Ei tea küll, mis sinna asemele tuleb, aga kesklinn eeldaks siiski elu, mitte akendeta müüre. Rävala poolset fassaadi on lihtsalt kole vaadata, arusaamatu postimets. Ja rahvuspaekivist niipalju, et hoone on siiski suurel määral paeribadega üle kleebitud, mitte laotud ehtsast paekivist. Hoone arhitekt ei varjanudki irvet partei tellimust täites, nii ta on kinnitanud, ainult pöörlev gloobus jäi torni panemata. Tuletage meelde sõjaeelset Estonia hoonet. Selle tagakülg oli ärisid täis. Nati napakas variant, aga mitte siiski pime müür.
Hoonest muidugi kahju, aga kas alati tasub kõige eelneva külge klammerduda. Ja kõik uus ei pea ka olema Viru keskuse analoog
Vasta

ok, ülekleebitud või mitte, igatahes etem kui mingi tänapäevane klaasist ja betoonist käkerdis.
Kui sisse tuua partei tellimus, siis võib homme hommikul rahulikult enamusele ümbritsevatele hoonetele buldooseri kaela saata.
Vasta

Kui Rävala poolne admin-osa maha läheks, siis oleks superhästi - aga äkki jääb just see alles?? Ei mäleta enam, töötasin tänase arendusprojektiga juba 3 aastat tagasi. Saalikorpusel ju iseenesest pole hullu midagi, puudub vaid lavakarp. See muudab hoone ka paljuski kasutuks. Aga lava koos tagaruumidega välja ehitades ei jääks arendajale enam kuigi palju muud teha. Müüdi seda siiski laiemaid rakendusvõimalusi lubades ja arendajale pole täna küll midagi ette heita. Ta ei saa ilmselt panga rahadega heategevust teha
Vasta

Jälle üks Postimehe artikkel minult siia: "Põhjaväilale jäävad jalgu tankla ja laod".
Ja ka artikli juures olev pilt täismõõtmetega: pilt.
Vasta

Sakala lammutamise esimene etapp on alanud.
Vasta

Otepääle sirgub uus hüppemägi!
Hurraa!!!
Olen endine kahevõistleja,tuleb vist hakata jälle trenni tegema?

:I M Back
Vasta

Veel Postimehe artikleid.
"Kunagise Kadaka aiandi kohale kerkib lähiaastatel Rabaküla elamupiirkond" ja igaks juhuks ka pilt sealt artiklist: pilt.

"Kadaka aiand kasvatas kurki ja tomatit".
Vasta

Lypsik Kirjutas:Veel Postimehe artikleid.

Ei saanud ka mina Sakala barbaarse lammutamise osas suud kinni hoida - http://www.postimees.ee/151106/esileht/a...8503.php?r (eilses ehk teisipäevases paberlehes)

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

Lammutatud majad Tallinn-Väikese jaama juures, sealt vist ei jõudnud keegi pilte tegema...
Vasta

Ernest Kirjutas:Lammutatud majad Tallinn-Väikese jaama juures, sealt vist ei jõudnud keegi pilte tegema...

Millised ? Kas see põlenud ja haisev ?
Või plats Juurdeveo-Kiisa nurgal mõtled ?
Vasta

Ega kellegil ei juhtu olema pilte lasnamäe ehitamisest.
Vasta

Rapla Hollivuudist pole siin lähemalt räägitud, ehk keegi pajataks miskit ?
Ise mäletan sammaldunud põrandaid ja armatuure läbi betooni, kuhu otsa oli võimalik komistada. Lisaks olid mingi ruumid kunagi kasutuses ka olnud ?!
Vasta

Jopakolla Kirjutas:Ega kellegil ei juhtu olema pilte lasnamäe ehitamisest.


Dmitri Brunsi raamatus "Tallinn. Linnaehituslik kujunemine", Valgus 1993, on paar pilti peaaegu valminud Lasnamäest. Mõne maja juures on veel tornkraana, kanal on pea 100% autovaba ja tühi.

Arvatavasti 1980ndate esimese poole fotod.

Ühes 1980ndatel aastatel Anto Raukase sulest ilmunud Eesti geoloogia-alases raamatus olid pildid Lasnaäe kanali kaevamisest ja täitepinnase äraviimisest (ei suuda oma era-raamatukogust seda raamatut hetkel leida).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

Eelmisel ja üle-eelmisel nädalal lammutati maha Luha tänava ääres, Kristiine ja Väike-Ameerika vahelt üks ühekorruseline paekivihoone. Alles on täiesti tühi plats.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

Regardman Kirjutas:Rapla Hollivuudist pole siin lähemalt räägitud, ehk keegi pajataks miskit ?
Ise mäletan sammaldunud põrandaid ja armatuure läbi betooni, kuhu otsa oli võimalik komistada. Lisaks olid mingi ruumid kunagi kasutuses ka olnud ?!

Miskit ikka on, isegi aastaarvuliselt lühiajalugu artiklis olemas siin:
http://www.sloleht.ee/2002/06/06/uudised/123706/
Vasta

Esmaspäeval alustati Järvel kurikuulsa Neste tankla lammutamist.(Pole küll teab mis vaatamisväärsus aga võrdluseks võiks keegi paar pilti teha kel võimalik)Asemele tuleb mingi ärihoone
Vasta

Jopakolla Kirjutas:Esmaspäeval alustati Järvel kurikuulsa Neste tankla lammutamist.(Pole küll teab mis vaatamisväärsus aga võrdluseks võiks keegi paar pilti teha kel võimalik)Asemele tuleb mingi ärihoone
See on ju unikaalne Unioni tankla, mille puhvet oli 1991 kõige peenemaid kohti Tallinnas. Isegi saiad olid vist Soomest. Mälestuskivi tuleks panna
Vasta

Martin256 Kirjutas:
Jopakolla Kirjutas:Esmaspäeval alustati Järvel kurikuulsa Neste tankla lammutamist.(Pole küll teab mis vaatamisväärsus aga võrdluseks võiks keegi paar pilti teha kel võimalik)Asemele tuleb mingi ärihoone
See on ju unikaalne Unioni tankla, mille puhvet oli 1991 kõige peenemaid kohti Tallinnas. Isegi saiad olid vist Soomest. Mälestuskivi tuleks panna

See oli jah, 1991 siinne esimene euroopalik tankla. Tegutses Union Traffic Service nime all algul. Tollases meedias olid masslevinud fotod, kus tollane linnapea Hardo Aasmäe oma vana (1930ndate? reperatsiooni?) BMWd seal tankis...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

valdo Kirjutas:
Martin256 Kirjutas:
Jopakolla Kirjutas:Esmaspäeval alustati Järvel kurikuulsa Neste tankla lammutamist.(Pole küll teab mis vaatamisväärsus aga võrdluseks võiks keegi paar pilti teha kel võimalik)Asemele tuleb mingi ärihoone
See on ju unikaalne Unioni tankla, mille puhvet oli 1991 kõige peenemaid kohti Tallinnas. Isegi saiad olid vist Soomest. Mälestuskivi tuleks panna

See oli jah, 1991 siinne esimene euroopalik tankla. Tegutses Union Traffic Service nime all algul. Tollases meedias olid masslevinud fotod, kus tollane linnapea Hardo Aasmäe oma vana (1930ndate? reperatsiooni?) BMWd seal tankis...
Hästi otsides leiaks ka selle Traffic Service bensiinijaama plastikkaardi üles. Praegu ei kujutaks hästi ette, et kutsud kedagi kohtumisele bensiinijaama kohvikusse ärinvestlusele, aga siis ei olnud selles midagi piinlikku.
Samal kohal asus bensiinijaam ka 60-datel, 70-datel ja 80-datel -oli selline monoliitbetoonist varjualusega tüüpehitus.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne