Teedest, ehitistest ja sildadest

Jopakolla Kirjutas:Esmaspäeval alustati Järvel kurikuulsa Neste tankla lammutamist.(Pole küll teab mis vaatamisväärsus aga võrdluseks võiks keegi paar pilti teha kel võimalik)Asemele tuleb mingi ärihoone


Kas ei ole see lihtsalt tühipaljas paanika? Täna sõitsin Pärnu maanteed pidi sealt mööda ja pesutänava valgustet sildid sirasid mulle sealt vastu... mis nagu lammutamisega kokku ei käi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

valdo Kirjutas:
Jopakolla Kirjutas:Esmaspäeval alustati Järvel kurikuulsa Neste tankla lammutamist.(Pole küll teab mis vaatamisväärsus aga võrdluseks võiks keegi paar pilti teha kel võimalik)Asemele tuleb mingi ärihoone


Kas ei ole see lihtsalt tühipaljas paanika? Täna sõitsin Pärnu maanteed pidi sealt mööda ja pesutänava valgustet sildid sirasid mulle sealt vastu... mis nagu lammutamisega kokku ei käi.

http://www.ehitusabi.ee/index.php?news_id=1,7626
Vasta

See Järwe tankla vähestest,mis säilitanud oma asukoha juba SSSR aegadest.Peterburi teel on weel enam vähem endisel kohal Statoli oma,Roccas ja Pirital Neste.Kadaka teel ,Paljassaares ja Roccas bensukad veel kunagistel kohtadel.Ei tea kas Laki oma weel tegutseb?Postimaja juures asunud 2 tanklast ja Wabaduse väljaku, Peterburi II ning paljudest teistest jäänud vaid mälestus.
Vasta

Weerenni tn äärest kadunud TVMK tootmishooned.Kas järgneb Baltika?.Viimatinimetatul olemas Osmussaare teel uued pinnad.
Vasta

Oskab keegi öelda millal rekonstrueeriti Vana-Narva mnt lõik Pärnamäe teest kuni kohani kus 29. liini buss tagasi pöörab. Välja on vahetatud ka kõik bussipeatused ja tänavavalgustuse postid. Huvitab sellepärast et see oli üks viimaseid teelõike, kui mitte viimane, kus enamuses bussipeatustes rippus veel vana silt- Ikarus 620.
Vasta

Sel suvel.Aga neid 620 pildiga peatusesilte leidub mujalgi.
Vasta

PETSS Kirjutas:Sel suvel.Aga neid 620 pildiga peatusesilte leidub mujalgi.
Minu teada tehti suvel (septembris) ainult osa mis ulatub Pärnamäe teest Saha-Loo teeni. Sel ajal polnud bussipeatuseid keegi veel puutunud.
Vasta

Coger Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Rapla Hollivuudist pole siin lähemalt räägitud, ehk keegi pajataks miskit ?
Ise mäletan sammaldunud põrandaid ja armatuure läbi betooni, kuhu otsa oli võimalik komistada. Lisaks olid mingi ruumid kunagi kasutuses ka olnud ?!

Miskit ikka on, isegi aastaarvuliselt lühiajalugu artiklis olemas siin:
http://www.sloleht.ee/2002/06/06/uudised/123706/

Video Hollywoodi õhkulaskmisest - http://www.youtube.com/watch?v=W4powyoxftw

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

Siin pole veel kirjutatud poolikust Papiniidu tänavast Pärnus. Lõik Mai kinost mere poole on tupik, idee järgi pidi aga ühendatama kunagi Tammsaare pst-ga.
Vasta

Võib öelda, et asi endiselt mingil määral aktuaalne, vähemalt idee tasandil. http://www.parnupostimees.ee/141206/esil...070085.php
Vasta

Kadunud ka Raadiku 8 asunud koloss, kevadel sai sealt katuselt fotosi tehtud.
Vasta

Pakub huvi ,millal ehitati praeguse Ehtajate tee tõus Nõmmele.69-70 meenub kui seda teed laiemaks ehitati,kollane kopp keset Nõmme mäge.Aga millal see ,tee sinna algselt rajati?
Vasta

PETSS Kirjutas:Pakub huvi ,millal ehitati praeguse Ehtajate tee tõus Nõmmele.69-70 meenub kui seda teed laiemaks ehitati,kollane kopp keset Nõmme mäge.Aga millal see ,tee sinna algselt rajati?

Kas mitte millalgil 1930ndatel ja tegu ei olnud esimese Eesti serpentiiniga? Tollal kandis ta igatahes Haabersti tee nime. Kes teab täpset aastaarvu, siis see oleks väga abiks minulegi...

1920ndaid ei usu, sest siis toimis veel seal asunud kitsarööpmeline raudtee. Samas, 1939 oli Nõmme tõus juba kindlalt olemas...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

Ehk Sa oskad siis ka öelda palju oli Talinnas 30 aastatel asfaltkattega teid?Mulle tollaste piltide järgi tunne ,et enamus teid olid munakwi kattega.Eesti riik oli ,mis ta oli aga asfalt kattega tee ehitamine tol ajal vist ikkagi suht kallis.Betoon kattega oli kindlasti Seewaldi juures Paldiski mnt ots.
Vasta

Liśaks weel ,2006 aasta suwel uuendati Kopli tänawat Balti jaamast kuni Soo tänvani.Seal freessiti ära asfalt kiht,all tuli välja munakivi sillutis.Seda aga minu teada üles ei võetud.Päris omapärane oli seal sõita.Kasutaja Régardman sõitis kaasas ja võib minu sõnu kinnitada kui tal tuju on.
Vasta

Meenub ka Lohusalu ligidal olev poolik restoranihoone (suhteliselt suur), mis 80datel pooleli jäi. Asub see ehitis seal teisel poolsaare poolel.
Vasta

Martin256 Kirjutas:
Jopakolla Kirjutas:Esmaspäeval alustati Järvel kurikuulsa Neste tankla lammutamist.(Pole küll teab mis vaatamisväärsus aga võrdluseks võiks keegi paar pilti teha kel võimalik)Asemele tuleb mingi ärihoone
See on ju unikaalne Unioni tankla, mille puhvet oli 1991 kõige peenemaid kohti Tallinnas. Isegi saiad olid vist Soomest. Mälestuskivi tuleks panna

Väljavõte äripäevast:

Neste tankla aeg sai ümber

Villy Paimets
31.01.2007 07:34

1991. aastal Tallinna Järvele rajatud Eesti esimene moodne bensiinijaam kaob neil minuteil ajaloo hämarusse.

Neste, avamisel küll Union Traffic Service'i (Neste ja Eesti Kütuse ühisfirma) nime ja värve kandnud tankla oli tõmbekeskus - Eesti esimene Lääne firma tankla, kus autot jootsid valuuta eest rikkad ja ilusad ning kus tankimise kõrval sai peetud nii mõnigi ärikohtumine. Tankla kohvikus pakuti pirukat ja kohvi ööpäev läbi.

Kuni krooni tulekuni 1992. aasta suvel müüdi bensiini nii valuuta kui ka rublade eest, kusjuures viimane tähendas hiigelpikki järjekordi. Bensiinimüüki limiteeriti isegi sel moel, et lubatud ostukogus märgiti auto tehnilisse passi.

16 aastat tagasi Hansapanga loomisega tegelenud suurärimees Jüri Mõis mäletab küll öödepikkuseid bensiinijärjekordi, kuid ärikohtumisi mitte. "See oli tõepoolest üks Tallinna esimesi aknaid läänemaailma," meenutab Mõis. "Tallinna esimene puhas, meeldiv einelaud, või kuidas seda nimetada."
Kiidusõnu teenib tankla ka internetifoorumites: "See on ju unikaalne Unioni tankla, mille puhvet oli 1991 kõige peenemaid kohti Tallinnas. Isegi saiad olid vist Soomest. Mälestuskivi tuleks panna," kirjutab martin256 www.automoto.ee foorumis.
Juba tosin aastat Nestes töötanud praeguse peadirektori Indrek Kaju arvates seostub Järve Neste aga pigem Koit Pikaro ja tulistamistega. "Parema meelega ma sellest ei räägiks," kostab ta vaid.
Tõepoolest, 8. mail 1993 toimus tanklas eesti ja vene grupeeringute vaheline arveteklaarimine. Kõnelesid automaat ning kolm püstolit. Üks Permi grupeeringu juhtfiguuridest sai surma ning kaks haavata…
Tankla lammutustöödega alustati eelmisel nädalal, asemele kerkib 14korruseline büroohoone koos parkimismajaga.

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta

1991-1992 talvel sain sealt tanklast Unioni kaardiga sageli osta kütust 3 rubla liiter. Samal ajal müüs EK sama vedelikku 36 rubla liiter. Imede aeg.
Vasta

Küsimus viadukdide kohta Tallinnas.Rohu ja Paldiski mnt viaduktid ehitatud enne sõda aga teised ?Mul kusagil pildidki olemas a,la 26 aastast Ristiku viadukti sehitusest.Ja samas ka küsimus kas need on originaalid,see ime küll kui nad waenuvägede tegevusel alles jäid..Endla , Ristiku ja Ülemiste viadukt?Millal need ehitati?
Vasta

PETSS Kirjutas:Küsimus viadukdide kohta Tallinnas.Rohu ja Paldiski mnt viaduktid ehitatud enne  sõda aga teised ?Mul kusagil pildidki olemas a,la 26 aastast Ristiku viadukti sehitusest.Ja samas ka küsimus kas need on originaalid,see ime küll kui nad waenuvägede tegevusel alles jäid..Endla , Ristiku ja Ülemiste viadukt?Millal need ehitati?
Rohu ja Paldiski mnt viaduktid on jupatsid ja vaenuvägedel oli neile küll raske ööpimeduses pihta saada. Oleks võinud muidugi partisane kasutada, aga siin vastaliste riigis oli raske värvata ja ega lõhkeaine betoonjurakatele ka palju ei aita. Lihtsam olnuks mõni truup õhkida ja midagi sellist vist ka tehti. Keegi tädi meenutas mulle, kuidas ta pommitamise ajal rongiga Tallinnast Nõmmele sõitis. Vedurijuht ei julgenud linna jääda ja tee oli vaba. Pomme kukkus küll ümberringi, aga mis sellest.
Endla viadukt ehitati 1962, Leningradi mnt oma mõni aasta varem
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne