Teedest, ehitistest ja sildadest

(18-11-2018, 20:24 PM)Simmerling Kirjutas:  Depoo ei ole see kohe mitte. See on tunnel, mis on osa kraavi ja ringtee liikluslahendusest, ja peaks liikluse viima ühtepidi kraavist üle Pirita jõe silla elektrijaama küljealla. Teistpidi liikuvad rattalised aga viima valtult ringteelt Vana Narva maanteele ja sealt Viimsisse ja Muuga sadamasse. Ühendus, milline võiks ammuilma valmis olla nagu ka ringtee ja Peterburi mnt rist. Seda planeeritakse juba kümme aastat. Iga paari aasta tagant teevad uue projekti aga ehitamiseni kohe kuidagi ei jõua.

??? Väheke segast paned.

Hendriku toodud piltidel on tõesti tunneli alged, täpsemalt kunagise planeeritud trammide lõpp-peatuse jalakäijate tunneli. Need lammutati Laagna tee pikendamisel (Rahu tee kaudu Ringteega ühendamisel) umbes 15 aastat tagasi.

Teine hoone, mis praegugi alles, on päris kindlasti kiirtrammidepoo, mis kunagi valmis ei saanud. Mingist autotunnelist kuhugi elektrijaama taha pole seal küll juttugi.
Ja 10 aastat on tolles kontekstis vaid viiv. See trammidepoojäänuk seisab seal juba aastat 30.
Vasta

Hmmm.... midagi väga valesti mäletanud siis. Vähemalt 80'nendatel kui Lasnamäe veel kõvasti teemas oli siis sellest ajast on niisugune mälestus jäänud. 
Natuke tekitavad kahtlusi need tiivad, mis kahel pool linnapoolset sissekäiku on ehitatud, tagaküljes ka ühel pool. Kas need kiirtrammid pidid niisuguse vungiga tulema, et ilma tiibadeta ei saanud uksele pihta?

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

Stsenaarium Venemaalt. Oli vaja sild maha tõmmata. Seoti tross samba ja veduri külge, veduriga sikutati. 

Vasta

Silla varing jäi kaamerasse. Ma vene keelt ei mõista, äkki on sama sild, mida mu eelmise postituse videos veduritega lõpuni maha tõmmati?

Vasta

Koos kõigi muude teeviitade ja märkide sattus meile ka 3 ühte sorti liiklusmärki, mille vastet ühestki teadaolevast eeskirjast leida ei õnnestunud. Äkki on kellelegi häid ideid?
[Pilt: attachment.php?attachmentid=365225&d=1554969357&thumb=1]
Vasta

(11-04-2019, 11:01 AM)honkomees Kirjutas:  Koos kõigi muude teeviitade ja märkide sattus meile ka 3 ühte sorti liiklusmärki, mille vastet ühestki teadaolevast eeskirjast leida ei õnnestunud. Äkki on kellelegi häid ideid?
[Pilt: attachment.php?attachmentid=365225&d=1554969357&thumb=1]

Millest jutt? Pilti pole.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(11-04-2019, 13:06 PM)aavu Kirjutas:  
(11-04-2019, 11:01 AM)honkomees Kirjutas:  Koos kõigi muude teeviitade ja märkide sattus meile ka 3 ühte sorti liiklusmärki, mille vastet ühestki teadaolevast eeskirjast leida ei õnnestunud. Äkki on kellelegi häid ideid?
[Pilt: attachment.php?attachmentid=365225&d=1554969357&thumb=1]

Millest jutt? Pilti pole.
Jälle krt jama nende piltide lisamisega, mina näen pilti ka sinu tsiteeritud vastuses ... ühesõnaga valgel taustal sinise äärega ja siniste sümbolite märgid. Niipalju uurisin välja, et need kehtestati NSVL 1937 a standardiga aga kehtisid mis ajani? 1947 tulid kindlasti juba kollane mustaga märgid, aga mul pole 1945. a eeskirja, mis 1947. a kehtetuks tunnistati. Netis kirjutatakse, et juba 1945. a. standardi kohaselt olid kollased liiklusmärgid ja ka kollased autonumbrid, aga viimased tulid kindlasti alles 1947.
Vasta

Mingit jama ei ole, sul on seal kasutaja kus see pilt otse lingitud on, meil pole ja seega ei näe. Või on kustutatud juba.
Vasta

katsed veel
[Pilt: XiMuT1eVvafNMximDY91-t4xxCzlSADpgGMFa6Mt...qoKlD=s113]

[Pilt: XiMuT1eVvafNMximDY91-t4xxCzlSADpgGMFa6Mt...qoKlD=s113]kuna neid jõuti üles panna, 1940/1941 või 1944/1945?
Vasta

Tuleb välja, et sellised sinised märgid kehtisid ajavahemikul 1937 kuni 1945. Andmed muidugi kontrollimata, allikaid liiga vähe :-)
Märkide kirjeldus: mustvalge pilt, kus kirjeldatud ka värvikombinatsioon (ilmselt pilt sellest samast allviidatud Za Ruljomist)
Pikem (venekeelne) artikkel kus räägitakse ka liiklusmärkide ajaloost

За рулем 1937 aastakäigu müügikuulutus (tagant kolmas pisipilt on uutest liiklusmärkidest)
Vasta

(12-04-2019, 00:07 AM)nunu Kirjutas:  Tuleb välja, et sellised sinised märgid kehtisid ajavahemikul 1937 kuni 1945. Andmed muidugi kontrollimata, allikaid liiga vähe :-)
Märkide kirjeldus: mustvalge pilt, kus kirjeldatud ka värvikombinatsioon (ilmselt pilt sellest samast allviidatud Za Ruljomist)
Pikem (venekeelne) artikkel kus räägitakse ka liiklusmärkide ajaloost

За рулем 1937 aastakäigu müügikuulutus (tagant kolmas pisipilt on uutest liiklusmärkidest)
nagu ma juba ennist mainisin
Tsitaat:Niipalju uurisin välja, et need kehtestati NSVL 1937 a standardiga aga kehtisid mis ajani? 1947 tulid kindlasti juba kollane mustaga märgid, aga mul pole 1945. a eeskirja, mis 1947. a kehtetuks tunnistati. Netis kirjutatakse, et juba 1945. a. standardi kohaselt olid kollased liiklusmärgid ja ka kollased autonumbrid, aga viimased tulid kindlasti alles 1947.
, siis nii standardite järgi oligi, kehtima hakkasid tõenäoliselt järgmise aasta algusest, st olid kasutusel 1938-1946 ja antud arvatavasti pärit siiski 1945. a kandist. Artikkel 1937. a. Za Ruljomist selle standardi kirjeldusega
Samas on selleaegses artiklis Знаки дорожные сигнальные. Классификация и технические условия. ГОСТ 2965-45. kirjas ka, et vanad sinised jäid veel mõneks ajaks üles ja olid ikkagi täitmiseks kohustuslikud.
Tsitaat:Предупреждающие Д. з. … Знаки эти треугольной формы. Поле знака жёлтое, с чёрной окантовкой.Описанные выше Д. з. введены Гос. общесоюзным стандартом с 1/XI 1945. В нек-рых местах ещё сохранились знаки, установленные ранее, отличающиеся цветом и формой от указанных. Так, напр., знаки предупреждающие имели белое поле с синей окантовкой и синим же изображением условной опасности, знаки воспрещающие имели белое поле с красной окантовкой, знаки указательные - синее поле и т. д. Соблюдение требований, указываемых этими знаками, так же обязательно, как и указываемых вновь введёнными знаками. …
Vasta

Vot see post jäi mul nende jätkuvate pildi ülesriputamse katsete seas kahe silma vahele, sorry! ( Toungue ) 
Aga kaevama hakkasin üldse selle pärast, et ma polnud kuulnudki sinivalgetest (hoiatus)märkidest SSSRis. Igatahes põnev värk. Ja siit iseenesest jäävad minu, kui võhiku jaoks üles need samad küsimused ja lisaks veel üks, millele vastust sooviks
1.Kas jõuti siniseid juunipöörde ja sõja vahel üles panna? (tõenäoliselt mitte, sest kogu aur läks ilmselt õnne kätte toomise peale, aga mine tea)
2.Missugused märgid olid Saksa okupatsiooni ajal?
3.Kas neid märke jõuti äkki panna 44-45?
Vasta

(13-04-2019, 00:58 AM)nunu Kirjutas:  ...
2.Missugused märgid olid Saksa okupatsiooni ajal?
3.Kas neid märke jõuti äkki panna 44-45?

2. Sakslaste märgid olid saksa/euroopa standardi kohased, ainult erandina idaaladel puidust, kui tööle jõuan, siis võin mõned arhiividokumentide pildid panna. Ka sõjaaja fotodel on neid näha.
3. Tõenäoliselt, NL võeti 1944 vastu uus LE, Eestis 1945 a. kevadel, selle sisu pole õnnestunud lugeda, aga tõenäoliselt olid seal needsamad sinised märgid, kuna uus GOST tuli alles aasta lõpus. Selle eeskirja tühistas 1947. a. LE, siis tulid kollasel põhjal märgid ja kollased autonumbrid.
Vasta

kas keegi on tutvunud uue Väo ristmiku animatsiooniga. arvatavasti tuleb sinna Mäe vol.2. see on ikka tõsiselt haige lahendus.kõige hullem on see,et pole mitte kuhugi kaebama minna.nad lollid teevadki selle valmis! terve mnt. amet tuleks seina äärde panna! 
kui Laagna teel on 2 pluss2 rada,Peterburi mnt 3 pluss 3 rada,ringteel 2 pluss 2 rada,siis millegipärast otsustatakse ,et ristmikut saab läbida ainult ÜHE rea kaupa.see on ju ette näha,et asi läheb seal veelgi hullemaks. nt.rekkad kes tulevad Narva poolt ja tahavad sõita ringtee peale,peavad kitsal rajal veel teed hakkama andma! miks ei võiks seda ristmiku ehitada nii,nagu teevad seda arenenud riigid.ruumi on seal ju maa ja ilm
Vasta

Millist animatsiooni sa mõtled. Viita siis kah.
Vasta

(23-12-2019, 18:40 PM)MeelisV Kirjutas:  Millist animatsiooni sa mõtled. Viita siis kah.

https://www.mnt.ee/et/ehitus/vao-liiklussolme-ehitus
Vasta

Mõnele ei anna rahu, et polegi projekteeritud selliseid võimalusi "Kõige Kiirematele Kuttidele". Nende tavakiirus silma järgi 90-100.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Kuidas parem oleks siis, nagu Kanama liiklussõlm? Seal pole kuskil otsest teeandmiskohustust, ainult kiirendusrajalt lahkudes.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(23-12-2019, 19:54 PM)Laurts Kirjutas:  Kuidas parem oleks siis, nagu Kanama liiklussõlm? Seal pole kuskil otsest teeandmiskohustust, ainult kiirendusrajalt lahkudes.

Kohustus algab juba enne kiirendusrada. Ei tohi suubuda kiirendusrajale kui sinna tahab tulla parempöördeks aeglustav sõiduk. Just selle pärast on enne kiirendusrada "Anna teed" märk, roheline nool näitab asukohta.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

ilma põhjalikumalt süvenemata tundub läbilaskevõime ikka parem olema kui praegu.
mujal nagu väga seisma pole vaja jääda kui ehk ainult ringteele peale sõidul.
küllap see jälle liigselt kirju ja üle punnitatud saab olema, aga no kilekotitäied värvilisi pabereid peab ju kuskilt tulema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne