gaz24 6livarras.
#1

ahoi,

2kki keegi hea inimene viitsib nyyd ronida enda suurep2rase 24 kapoti alla ja sikutada v2lja 6livarras ning see yle m66ta. M66dud oleks hea siia postida Smile Vaja varras teha nimelt.

Et siis varda pikkus, normikriipsude kaugused ylemisest servast.

j6udu,
daffid
4x4.ee
Vasta
#2

varrast olen näinud erinevatel mudelitel erineva pikkusega, sõltuvalt mootoroploki küljes olevast kõrist.
Vasta
#3

Minu käes on korraga olnud kuus eri pikkuses volga mootori õlivarrast. Paraku on lihtsaim viis leida mõne mootori küljest korraga plekist kõri ja varras.
Tegelikult võib Volga mootori õlitaset mõõta ka suvalise traadiga. Ehk siis tegelikult on oluline, et seal oleks õli, liigne õli põleb ära või pritsib välja. Õli puudumisest annab märku õlilamp, täispööretel sõidu jätkamise juures annab õli puudusest teada tume müts mootoris ja kummivile tagarataste juurest.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#4

> täispööretel sõidu jätkamise juures annab
> õli puudusest teada tume müts mootoris
>ja kummivile tagarataste juurest.

... kui rehve ja mootoreid just palju käes
on ja palju-palju vaba aega, et
läbikäiatute asemel uued installeerida Smile


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

hm. nojah, j22b siis katseeksitusmeetod. mis ta v6iks olla - vanni p6hjast 3-5cm? (min-max) Kas k6lab usutavalt?

j6udu,
daffid
Vasta
#6

Õli hulgaga annab ka selle taseme ära määrata, pane esialgu liitri või poole võrra vähem tehase normist ja siis võta mingi sobiv varras millest hiljem õige vars teha ja pane varras torusse nii et see ots mis jääb toru servaga tasa jääks niiviisi pidevalt ning siis vaata kus maani õli varda ära kattis ja tee märge peale ning siis vala puuduv l õli mootorisse ja tee vardale uus märge peale ning tulemuseks tekib kahe märgi vahele ala mille peal õli triip vähemalt peab olema.
Vasta
#7

hmm jah, midagi sellist ma yritasin isegi teha.. mul isegi on varras olemas aga hetkel veel ilma kriipsudeta. Problem selles, et ei suuda tuvastada kusagilt tehase normi _ilma_ 6liradikata.

j6udu,
daffid
Vasta
#8

Siis peaks vaatama palju õli radikasse sisse läheb ja see kogus tehase normist maha võtta, arvatavasti see mingi eriti suur number ei ole.
Vasta
#9

nii, väheke OT aga mul selline küsimus et kas keegi omab kogemust kuidas õlivarda kõri ja mootoribloki vaheline jupp kätte saada. See on see mille külge õlivarda kõri keeratakse. Ma vahetasin mootorit aga teisel mootoril see asjandus puudus, olex siis vaja see ühelt mootorilt teisele panna. Aga see jubin ei taha kuidagi ära tulla, et kas siis on ainuke võimalus jublakas vanast blokist välja saagida???
Vasta
#10

daffid Kirjutas:ahoi,

2kki keegi hea inimene viitsib nyyd ronida enda suurep2rase 24 kapoti alla ja sikutada v2lja 6livarras ning see yle m66ta. M66dud oleks hea siia postida Smile Vaja varras teha nimelt.

Et siis varda pikkus, normikriipsude kaugused ylemisest servast.

j6udu,
daffid
4x4.ee
************************************************************
Arvasin et ammu käes .Aga siin nad on
plokist õlivardatoru ülemise servani 16,5cm
varda alumisest otsast \"kübarani\" 34cm
varda alumisest otsast MIN kriipsuni 1cm
varda alumisest otsast MAX kriipsuni 4,5cm.
Need olid minu GAZ24 õlivardaltBig Grin
Jõudu.
Vasta
#11

Ma vahetasin ka mootori ära ja sama asi et õlivarrast ple, sest natuke erinev oli aga ple ullu
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne