ENSV Ministrite Nõukogu Mercedes müügis
#1

Osta.ee-s
Vat siis Smile Kui mul võimalus oleks, siis ostaks juba ajaloo pärast selle masina ära. Olen selle kohta seni ainult kuulnud Smile

Tekst ka siis tulevastele lugejatele (kui oksjon kunagi läbi ja maha võetud)

---------
Esimene peale Teist Maailmasõda Eestisse uuena ostetud Mersu. Osteti aastal 1981 NSVL Ministrite Nõukogu eriloal Ministrite Nõukogu autobaasi saateautoks. Ostu põhjendus oli, et uutele Tsaikadele ei jõua volgadest saateautod järgi. Auto oli väga valitud seltskonna proviandiautoks. Tegelikult osteti tookord kaks autot aga teist ei ole minu andmetel enam liikuvate hulgas. Muud andmed: 5 ust, täismass 2190 kg, mootori töömaht 2298 cm3, võimsus 97 kW, kütus bensiin, mudel 230 TE, läbisõit 306000km, hooldusraamat, värv roheline(originaal), luuk, kesklukk, kärukonks, originaal stereo, katusereelingud, valuveljed, koeravõrk jne. Võimalus autot näha tel. 5076040.
Vasta
#2

kas mitte ei võiks sellise ajalooga ja mersu mõistes normaalse läbisõiduga mersu maksta 35 000 asemel rohkem? ja esimene vasak tiib tundub erksam/tumedam ülejäänud kerest. igavesti vahva asi tundub.

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#3

usku Kirjutas:kas mitte ei võiks sellise ajalooga ja mersu mõistes normaalse läbisõiduga mersu maksta 35 000 asemel rohkem?

Aga kes keelab? Lihtsalt asi on osta.ee oksjonil vastavalt sealsetele reeglitele - kui hetkel on Sul 35 tuhat välja käia, on auto Sinu Smile

Vägagi riskantne on prognoosida, mis hinnad oksjoni lõpul tegema hakkavad - võivad minna nii üles (ajalugu arvestades) kui ka jääda algsele lähedale (aasta ja läbisõit).

Mulle meenub, kuidas Lennarti vana ameti-mersu ei leidnud oksjonil üldse mingeid huvilisi ja kingiti Kaitseliidule esindusautoks.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Alts Kirjutas:läbisõit 306000km, hooldusraamat,

Läbisõit aastarvu arvestades vägagi tagasihoidlik.
Mina tahaks hooldusraamatut näha, et kus ta korralises hoolduses käis, kas Helsingis või Leningradis/Moskvas, kus väidetvalt olid välisdiplomaatide ja NL pomode jaoks margiteenindused olemas.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#5

Oma mälus pole ma seni kahelnud aga mina suudan min.nõukogu autobaasis sellal tihti käinuna meenutada siiski ainult kollast sedaani, mis olümpia külalisi saatis. Olümpia mängude teenindamiseks olid Moskvas küll kasutusel universaalid, milledest on ka Za Ruljom-ides pilte. Olin sel ajastul ülihuviline koolipoiss ja ei usu, et mul oleks mõni tollal ainulaadne Mersu kahe silma vahele jäänud.
Üldjuhul kehtis ikka reegel, et olulised nõukogude inimesed ei risustanud oma musti, säravaid ja pidulikke korteeže roheliste koeravõrkude ja kärukonksudega. Juhul kui see kirjutatud ajalugu on tõene, siis ilmselt kasutati seda autot siiski varjatumal moel, mida võib näidata ka vähene läbisõit.
Hinda aitaksid kergitada ka koopiad vastavatest Ministrite Nõukogu aktidest, arhiivid on ju avatud!!!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#6

Sama auto aastal 1982 filmis Teisikud?

[Pilt: teisikud3.jpg]
Vasta
#7

Landy Kirjutas:
Alts Kirjutas:läbisõit 306000km, hooldusraamat,

Läbisõitt aastatvu arvestades vägagi tagasihoidlik.
Mina tahaks hooldusraamatut näha, et kus ta korralises hoolduses käis

Tõesti läbisõidu eest nagu 1 ära jäänud! Mäletan kui Kadaka autoturu platsil 90ndate alguses seisid rivis just sellised mersud ja siis räägiti et need saksa taksod ning kõik üle miljoni sõitnud ehk spidol teine ring.
Vasta
#8

Puhtast võhiklusest Mercedeste suhtes küsimus - mis pedaal see seal täiesti vasakus servas on, sidurist tükk maad eemal?

valdo Kirjutas:Vägagi riskantne on prognoosida, mis hinnad oksjoni lõpul tegema hakkavad - võivad minna nii üles (ajalugu arvestades) kui ka jääda algsele lähedale (aasta ja läbisõit).
Osta.ee-s toimub üldse naljakaid asju. Näiteks pani kõvasti imestama kahe Gaz 66 oksjoni käik, millel ka ise alguses silma peal hoidsin:
Esimene: http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=182501
Teine: http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=182494

Seda teist Gazi käisin ka ise vaatamas ja oli ikka suht rape. Aga see selleks. Esimese auto eest 72k???
Ei ole olnud viitsimist helistada müüjale uuesti ja küsida kas tõesti sellise hinnaga auto ära osteti - millegipärast sügavalt julgeks kahelda...
Vasta
#9

tarmo Kirjutas:Puhtast võhiklusest Mercedeste suhtes küsimus - mis pedaal see seal täiesti vasakus servas on, sidurist tükk maad eemal?

Käsipidur. Täpsemalt - seisupidur, sest kurbsilm-mersul käib seesinane ju jalaga Wink

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

Piibur Kirjutas:Hinda aitaksid kergitada ka koopiad vastavatest Ministrite Nõukogu aktidest, arhiivid on ju avatud!!!
ARK teab, et :
Reg_number Mark Mudel VIN number Reg_kuupäev Väljalaske aasta
661AJT MERCEDES BENZ 230 TE WDB12328310004898 16-veebr-96 81

Samas juba 1996 oli auto erisiku käsutuses.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne