09-04-2005, 10:01 AM
Millise BTR-iga tegu oli? Loodetavasti mitte BTR-152. Nende kohta irvhambast prapor meil sõjaväes (83-85)ütles, et selliseid on N.Liidus ainult neli tükki järgi jäänud: kas Mosfilmis ja kaks meil.
arvi100 Kirjutas:Tõstsin kõrvale kaks ilukilpi punase kirjega GAZ(vene tähed)
kolm triipu kummalgil pool.Natuke kraabitud aga mõlkkideta.Kui
kellelgil soovi toon koju.Pobeda?
arvi100 Kirjutas:Täna Jõgeva emeksis Talleks ETZ-202 B No 5051 1988a.
D-242 mootoriga.Lindid all.Sai siis ajaloole vähemalt masina birka päästetud.
Teine leid oli vene soomustranporöör BTR.Sisemus tühjaks
roogitud.Roollimehanism/sillad küljes.
Tõstsin kõrvale kaks ilukilpi punase kirjega GAZ(vene tähed)
kolm triipu kummalgil pool.Natuke kraabitud aga mõlkkideta.Kui
kellelgil soovi toon koju.Pobeda?
peeterk Kirjutas:Klassikaliste tagaveoliste VAZ-tüüpi sõiduautode huvilisena ei saanud pildistamata jätta.
subaru_turbo Kirjutas:tamar99 , ehk siiski 1500.-
tamar99 Kirjutas:Lõpuks siis saatis ta kõik mis tal oli (terve Zigull va. mittemetall) emexi. Mingid kohalikud ``vanaraua ärikad`` viisid ära ja pidavat rahatooma kui viidud. Raha pole to vend siiamaani saanud. Ta ei saanud mitte sentigi sellest Zigullist ega juppidest, ja kui küsisin kojamehe moto hinda oli kohe vaja küsida kirvest. Aga paras talle, et nii loll oli.Sellist asja ennegi juhtunud. Minu sugulane saatis oma Vaz 2104. Opel Ascona ja Opel Kadeti ka emexisse mingite tüüpide kaudu kes pidid osa raha andma siis kui nemadki on saanud. Õnneks sai sugulane 500 iga autopealt ette ära. Sammuti pidi ta tagasi saama Vaz-i mootori, mida ta aga enam ei näinudki, samamoodi nagu neid tüüpe kes autod ära vedasid.
tamar99 Kirjutas:peeterk Kirjutas:Klassikaliste tagaveoliste VAZ-tüüpi sõiduautode huvilisena ei saanud pildistamata jätta.
Täielikud tropid ütlen, sellest 05-est oleks kindlasti rohkem saand raha kui mahamüüa. Praeguse hinnajärgi sai ta umbes 150.- sest Zigull kaalub umbes tonni. Ja juppidena mahamüües oleks samuti rohkem saanud.
tamar99 Kirjutas:Täielikud tropid ütlen, sellest 05-est oleks kindlasti rohkem saand raha kui mahamüüa. Praeguse hinnajärgi sai ta umbes 150.- sest Zigull kaalub umbes tonni. Ja juppidena mahamüües oleks samuti rohkem saanud.
eberhard Kirjutas:-emexisse/kuusakoskisse sõiduki andmisel tuleb see arvelt maha võtta. Kas saab olla arvelt maha võetud sõiduk millel on numbrid küljes?
eberhard Kirjutas:-ole sa kui tark ja rikas tahes, ilma rohelise mõttelaadita pole su positsioon ühiskonnas midagi väärt. Roheline ilmavaade tähendab seda, et kasutu ülikond viiakse \"valgeristi\" mitte ei visata konteinerisse, veel sõitev vana auto müüakse/kingitakse vaesemale suguvennale või viiakse taastamiskõlbmatuna lammutusse, sest teatud autoosad on sobilikud tagavaraosadeks ja nii säästetakse loodust. Midagi ei ole teha kui selle kõige peale kulub ka väärtuslikku aega.
Tim Thomson Kirjutas:Sama kehtib autode kohta. Omada üha uuemat, uhkemat, moodsamat mudelit ja oma viimased veeringud autokaupmehele anda - selle soovi taga ei ole mitte miski muu kui autokorporatsioonide pikaajaline lobitöö, mis tõestatult toob neile sadu kordi rohkem raha tagasi, kui nad ise kulutavad. Samas pidev uute pealtnäha odavate autode ostmine koormab keskkonda tegelikult kordi rohkem kui vana auto kasutamine selle eluea tõelise lõpuni. Sama on varuosade puhul. Ütleme, ühel puhul läheb \"surnud\" auto lammutamisele ja huvilised käivad sealt varuosi nõutamas. Teisel puhul läheb auto pressi alla ja huvilised peavad oma masinale ostma uue, kalli varuosa. Esimesel puhul ei saa autotootja enam mingit kasumit, teisel puhul õnnestub tal müüa teoreetiliselt peaaegu terve autotäis erinevaid varuosi! Loomulikult on kasulik propageerida mitte autolammutusi, vaid terves tükis pressi alla saatmist! Tõde peitub kasuminumbrites...Tundub et vahe peitub sotsialismis ja kapitalismis, vanaisa maal ikka räägib et kapitalism ei kõlba kuhugi, sest rahad lähevad \"suurte\" taskusse ja \"väiksed\" imevad käppa. Täpselt selline autode lõpunisõitmine toimus just sellistes tingimustes(Nõukogude Liit) kui midagi saada ei olnud. Järeldus: süüdi kapitalism ja vabaturumajandus mis soodustab tarbimist. Kui midagi pole saada poest siis pole ka midagi tarbida, ja süüa(kartul jne) kasvati põllul ja ülejäänud müüdi turul.