Teema on suletud

Toyota Celica Supra
#1

Eilse õhtu seisuga on siis uus armuke minu tallis Smile Aitähh korgitsale et kaasas käis.
Masin ise aastast 83 Kapoti all tuksub 2.8L 5MGE mootor (DOHC)
käiguvahetuse eest hoolitseb 4 käiguline automaatkast, millel ka overdrive funktsioon.Fännide seas on see masin ka tuntud kui mark II Wink Lisadest ainult el.aknad.Tegemist selle auto juures jätkub (eriti veermiku osa) aga kõigi plaanidekohaselt on see pikaajaline projekt.
Panen ka mõned eelmise omaniku poolt tehtud pildid, uuemaid saab varsti.
1
2
3
4
5
6
7
8

174 Jaapanlast kapoti all
#2

Väga mõnus masin. 96 aastal tuttav ostis endale 84 aasta halli värvi isendi ja siis sai seda korduvalt proovitud.
#3

mina vaikselt lootsin et hangid 76-78 aasta Mark IIBig Grin
#4

kas masin on rakvere kandist pärit?

OldSchool Rulez...Smile
#5

ega see väga suur saladus ei ole, et kui palju tema eest raha välja käia tuli?
aga, igatahes väga 5+ auto, edu edaspidiseks!
#6

Alustan siis järjekorras: Auto on jah Rakvere kandist pärit, sai ka ühte viljandi oma kaalutud mis muidu igati paremas korras ja manuaal aga seal oli peal single cam mootor mis on väga haruldane ja kõigest 115HP Toungue Tänud jan021 edu ikka vaja ja auto oli müügis hinnaga 16 tuhat, natuke sai tingitud ka Smile
Vahepeal on asi niipalju arenenud, et vahetatud küünlad ja õhufilter(eriline kobakas ikka).Vahetust ootab esiklaas, järgmine nädal, ning pikemas perspektiivis lähevad vahetusse köik amordid, esimesed pidurikettad+klotsid nii ees kui taga.Ja no siis veel hunnik pukse,õlid+rihmad jne.Mõned liistud ja üks stange äär on ka puudu aga need loodan saada.
Eriti positiivne on et masinal LSD tagadiffer Big Grin Kruusateed on väga fun.Ja kasuliku asjana on olemas õliradikas.

174 Jaapanlast kapoti all
#7

Nüüd lõpuks ka uus esiklaas ees ning sisse pandud jahutusvedelik, ennem oli vesi Sad (tänud korgitsa siklile mis puudujäänud osaga aitas Toungue ) Mõned värskemad pildi ka masinast.

armatuur
EFI
kleeps
logo
eest
overdrive
seest

Viimaseid päevi veel sõitu nautimas, siis talvekorterisse ära.



174 Jaapanlast kapoti all
#8

Täna tuunisime ringo autot ...sai korraliku ilusa puhta tosooli sisse ning uued kojamehed =P Nyyd 174 hp asemel 180hp Big Grin
#9

redeagle Kirjutas:armatuur

Huvitav kombinatsioon - digispido ja vanakooli meh. odomeeter.
#10

pppp Kirjutas:Huvitav kombinatsioon - digispido ja vanakooli meh. odomeeter.
sama, mis opelitel (kadett ning ilmselt ka senator)Wink Odomeetri tarbeks peaks opelil mingi elektrimootor vms seal sees olema - spidotrossi ju pole.
#11

Liiga vähe olen siis neid digiarmatuure näinud järelikult...
#12

Sel Celica-Supral on mingis varustusklassis ka analoogarmatuur (millega ise sõitsin). Ju on võetud mingi optimaalne tootjapoolne variant. Kangesti jääb mulje, et seda odomeetrit on \"kruvitud\"
#13

Selle foorumi järgi on mul P-type ja digi armatuur oli canada mudelitel standardis.Ja Alts sa ei eksi, sest eelmine omanik vahetas näidikute ploki välja, eelmine olevat ää surnud.

174 Jaapanlast kapoti all
#14

HOIATUS!
[Pilt: hoiatus.jpg]
Big Grin

174 Jaapanlast kapoti all
#15

Ringo, viitsid ehk mingeid lihtsamaid tehnilisi näitajaid sisse toksida? Massid-võimsused-ajad näituseks. Numbrid on ju jube huvitavad...

teet,
kade su difri ja õiges auto otsas asuva vedava silla pihtaBig Grin
#16

Ikka viitsin Teet Smile
Möned andmed siis teh. passist:
töömaht:2740cc
Pikkus:4620mm Rolleyes
Laius:1685mm
Kõrgus:1315mm
Täismass:1770kg
Tühimass:1290kg

Netiallikad väidavad et tagarattast peaks olema 150HP@5200rpm ja 215Nm@4400rpm kompressioon 8.8.1 ja mootori suurus 2759cc
Soovitatakse kasutada 84+ aasta kolbe et saada kompressiooniks 9.2

Aegadest suurt midagi ei tea, pole infot aga tagumikutunne ütleb et 0-100 on alla 10.seki eks peab kunagi mõõtma. 400.m on võimalik sinna 14 seki kanti sõita kui masin ilusti korras.
EDIT: 0-60MPH on tehase andmete järgi 8,9 5-käigulisele manuaalile ja lõppkiirus 204km/h ja keskmine kütusekulu 11,2L/100km max olen saand 21-22L 100km Rolleyes

174 Jaapanlast kapoti all
#17

redeagle Kirjutas:Pikkus:4620mm Rolleyes
oota, see pikkus on ikka õige number? Kisub ju juba 5m kanti!
see max võimsus@5200 rpm on jube ilus number. Isegi nii ilus, et sportlikumast masinast (eriti veel DOHC-st) on raske uskuda. Järsku 6200rpm? Mis Toyotal DOHC muidu tähendab - kas pandud ikka 4klappi silindri kohta???

aga 400m 14sek on kahtlane, kui masin 1.3t kaalub ning 0-60 pea 9sek liigub (ehk liigub hoopis kiiremini - sest seda, et ta DOHC-calist/vectra2000-st aeglasem on, ei taha uskuda...). Võrdluseks (tehasekorras 150bhp, 1020kg) kadeti andmed: 0-60mph=7.6sek (0-100km/h tehase andmetel aga 8.0), veerandmiil 15.7sek.
...see on muidugi teooria. Pole ise veerandmiili sõitmas käinud, niiet ettekujutus on pehmelt öeldes häguneSad

ahjaa - aga mis pass võimsuse kohta ütleb? Või on sul seal mingi 55kW kirjasWink? Õige peaks vist kusagile 125kW kanti jääma?
automaat tähendab 4käiku?
#18

No 83.a Motortrend väidab oma artikliks pikkuseks 183,5 in mis teeb 4660mm seega arki andmed peaaegu õiged.Eks kui maale lähen siis mõõdan ära aga ma arvan et need on õiged andmed (esiots on pikk).Vöimusest: No nii nad väidavad, suuremalt jaolt ja vaevalt nad väga valetavad(seal motortrendi artiklis ka sama data).Ning see mootor tegi ju toyota kuulsaksToungue Klappide kohta ütlen ausalt pole aimugi, kipun arvama et siiski 2 klappi aga mine sa tea.Vaatasin seda 400m aega uuesti ja enamus kohti ikka väidavad selle 16,8-16,9@82MPH olevat.ja 8,9-9,1 0-60MPH eks seda saab teada kui korra mõõdetud saab see.Eks see kaal ikka mõjub asjale aga asja annab parandada kindlasti Smile Kevadel plaanis terve väljalase vahetada, vana on nii läbi omadega, seega tuleb custom väljalase koos exh.headeriga kui kui hästi läheb.
Passis jah 125kw Sad automaat jah 4-jane, celicasupra foorum väidab et overdrive lülitab 4-janda käigu juurde, et muidu 3 ainult, eks kevadel peab järgi proovima.

174 Jaapanlast kapoti all
#19

Teeks siis vahepeal väikese täienduse teemasse, sai koostatud vaja minevate juppide nimekiri, enneköike tehniline korrasolek eesmärgiks.
Ölifilter
Esimesed amordid
Esimesed pidurikettad ventileeritavad
Esimesed piduriklotsid
Hammasrihm
Rihmarullikud
Klapikambri kaane tihendid
Klapisääre tihendid
Tagumised rattalaagrid
Esimese stabilisaatorivarda puksid
Termostaat

Köike peale kaane tihendite ja stabika pukside saab õnneks b-osana muidu võiks lolliks minna, näiteks ainuüksi klapisääre tihendid maksavad a-osana 140.- tk versus b-osa 20.- tk
Töenäoliselt nimekiri sellega veel ei piirdu aga need on primaarsed asjad hetkel.

174 Jaapanlast kapoti all
#20

redeagle Kirjutas:Köike peale kaane tihendite ja stabika pukside saab õnneks b-osana muidu võiks lolliks minna, näiteks ainuüksi klapisääre tihendid maksavad a-osana 140.- tk versus b-osa 20.- tk
ikka kallisBig Grin Mu ooplitele ca 6eek/tk maksnud.
mosule oli 40eek/8tk - uuemat tüüpi, nagu lääne masinatel. Aga jah, mosu omad on oma 3korda kogukamad, kui oopli omad...
klapisääretihendeid juba vahetad, siis tee ka klapitöö ära! Arvan, et nii vanal masinal kahjuks ei tule (kuigi minu 220Mm sõitnud mootoril polnud TEGELIKULT mingit vajadust, 14 juhtpinda olid väga ilusad ning vaid ühe äärmise silindi väljalaskeklapid olid kergelt kõrbenud).

teet,
kelle lemmiktööks auto juures on plokikaane mahavõtt-remont. Isegi siis, kui klapivedru moka lõhki lööbBig Grin
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne